Vad menar ni med att den nya tjejens röv är 50 när hon är 24-26? Hennes insta är dålig med rövbilder så kan någon visa exempel?
Har hon en keso-röv eller vad menar ni?
I ingressen stod det att det skulle bli en dramatisk pandoras och grillning av erika och arvid. Men vafan, det var typ den lamaste pandoras i PH's historia? Det var typ två frågor och sedan var det över?
Jag tror du är något på spåren här. Men ärligt talat, hela situationen är ju Macuuuuz fel från början. Hon har gjort det så tydligt man bara kan för honom att hon är där för att festa och inte tänker hålla sig monogam om och om igen men det verkar inte gå in i honom att det är helt fritt fram för henna att göra det. Passar det inte så får han väl byta partner eller åtminstone bita i det sura äpplet och hålla käften. Istället ska han tjafsa som att han har någon rätt att begränsa hennes agerande, rätt obehagligt. Den gubben slipper undan alldeles för billigt här, och jag tror vem som helst blivit trött på honom i den situationen.
I övrigt... Jeppe får en biljett till Svedala. Så jävla tråkigt, jag har svårt att se hur den här säsongen ska kunna fortsätta vara sevärd efter det här. Om alfahanen kommer in igen kanske det blir konflikt mellan honom och Lill-Jeppe åtminstone. Och Lill-Jesper ändå, vilken odräglig liten komplexdvärg. Där har vi en människa i stort behov av en välriktad lavett och lite gammeldags uppfostran.
En betydligt gladare nyhet är däremot att vi ä n t l i g e n fick se Bella topless, det har jag väntat på i tio avsnitt. Kanske är det produktionens desperata försök att behålla tittare när Jeppe försvinner?
Har tittat på rätt många säsonger på Paradise Hotel och har skönjat ett extremt "maktskifte" mellan könen. De första säsongerna var fulla med fuckboys som tjejerna blev kära i och gjorde allt för men de tre sista har det varit precis tvärtom. Tjejer som inte vill blanda i känslor som killarna totalt kärar ner sig i och sitter och grinar över medan tjejerna är iskalla och går från kille till kille. Kommer ihåg den där grinollen, Christopher Daubny som kärade ner sig totalt och satt och grinade i varje avsnitt bl.a.
Jag menar inte att killar inte ska visa känslor eller dylikt men det har gått till överdrift.