2019-03-27, 07:13
Medlem
Alexandra kom ”tvåa” i bachelor för några veckor sedan. När hon var med det framställdes hon som en ganska smart tjej (dock något dramatisk). Nu när hon går in och tycker haidar är charmig, vilket får mig att ifrågasätta hennes intelligens 🙄
Citera
2019-03-27, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorv
Alexandra kom ”tvåa” i bachelor för några veckor sedan. När hon var med det framställdes hon som en ganska smart tjej (dock något dramatisk). Nu när hon går in och tycker haidar är charmig, vilket får mig att ifrågasätta hennes intelligens 🙄
Några veckor sedan? Så hon har varit med i bachelor 2ggr? hon kom knappast tvåa i den säsong hon varit med i 2017.
Citera
2019-03-27, 08:28
Medlem
Bara jag som inte förstår vad den nya tjejen ser i Haidar? Man får direkt osäkra vibbar hos honom så fort han öppnar munnen och kroppen är ju ingen höjdare heller
Citera
2019-03-27, 11:30
Medlem
Hur lång tror ni att Jesper är? Över eller under 170, svårt att säga tycker jag.
Citera
2019-03-27, 12:17
Medlem
Någon som har bild på hur Bella såg ut innan hennes plasttuttar & botox i kindben/läppar? Tror inte hon är så snygg utan all plast under huden.
Citera
2019-03-27, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deep6
Hur lång tror ni att Jesper är? Över eller under 170, svårt att säga tycker jag.

Läs tråden, finns nämnt med källa längre bak.
Citera
2019-03-27, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Inte jag iaf,vill helst ha en riktigt man.Inte en dvärg med för stor käft pga av napoleon komplex.

Kanske fått Napoleonkomplex p g a personer som du?
Citera
2019-03-27, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Några veckor sedan? Så hon har varit med i bachelor 2ggr? hon kom knappast tvåa i den säsong hon varit med i 2017.

Okej, några år 😂 var lite trött i morse. Men jo, hon var i final i 2017 mot Johanna och kom tvåa.

https://www.na.se/artikel/orebro/efter-kuppen-orebroaren-alexandra-nord-till-final-i-bachelor
Citera
2019-03-27, 13:01
Medlem
Macuuz (?) trallis är ju säsongens bästa, vilken hjälte
Citera
2019-03-27, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsanhoppsanhej
Bara jag som inte förstår vad den nya tjejen ser i Haidar? Man får direkt osäkra vibbar hos honom så fort han öppnar munnen och kroppen är ju ingen höjdare heller

Går ju inte att sticka under stolen med att han ser jävligt bra ut.
Sen tror jag faktiskt att de båda klickade rätt bra.

Kan bli ett fint förhållande om dom lyckas hålla ihop!
Citera
2019-03-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Kanske fått Napoleonkomplex p g a personer som du?

Vet du ens vad Napoleonkomplex betyder? Det betyder storhetsvansinne, hur ska en person som baktalar honom åt det grövsta ge honom storhetsvansinne?...

Tillbaka till skolbänken med dig pojke lilla.
Citera
2019-03-27, 16:13
Medlem
Nya tjejen verkar vara en vidrig människa, ligger och hånflinar och ler när Emma ljuger för hela gruppen och försöker sätta Erica mot "väggen"...

Arvid är fortfarande årets tönt och bjuder på noll underhållning ö.h.t. Fan, riktigt tråkig säsong i och med Jeppe fått åka. Paradise Hotels casting har verkligen tappat det - in med DIF-killen och hon med vitiligo igen.

En edit bara: Bellas självbild är för övrigt ännu värre än Jeppes... Gash, riktigt tråkiga deltagare i år. Jackie Ferm framstår som ett geni som hör hemma i Mensa jämtemot dessa sopor.
Senast redigerad av divadude 2019-03-27 kl. 16:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in