2019-03-28, 00:11
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silkesmaskar
Fast sen är det den där grejen med profeter som gifter sig med och pippar småbarn
Källa på det?
Citera
2019-03-28, 00:16
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghosted
Ska du inte svära på gud för en fjärde gång? Svara på hela mitt inlägg istället. Det har blivit ganska genomskinligt att du tagit dig vatten över huvudet och svarar bara på skit du ''tror'' du vet.

En till fråga om din religion.
När man svär på gud, det man värderar högst utav allt på denna världen men har fel hela tiden.
Hur funkar det sedan när du ska upp till dina oskulder? Vad måste du göra för att barnantastaren ska förlåta dig? Döda? Våldta? Spränga dig själv? Väldigt nyfiken.

Jag ber om mer svar på frågorna, som du konstant duckar. Du svarar verkligen inte på något, kommer inte heller med några argument med vikt i.
Du är ett bottenskrap som borde söka upp vad kognitiv dissonans är.
Vad vill du att jag ska argumentera? Varje ord och varje bokstav du skriver är smetad med ditt anderäkt och smetat med skit som du for ur dig via munnen. Det stinker ända hit. Du har inte ställt en fråga av intresse eller värde som går att besvara. Du gapar och stinker skit. Jag har inte påstått nåt som jag inte backat med källor så hur jag kan ha fel fattar bara du enligt din förvrängda logik.

Jag har inte pratat om oskulder, ''barnantastaren'' (föresten detta är prästernas verk, inte muslimernas, nu förväxlar du i din iver att spotta ut ännu mer skit), jag har inte heller pratat om döda, våldta, allt du beskyller mig för är dina egna ord. De får du stå för.

Mitt tips är att du går och lägger dig nu och drar nåt gammalt och dammigt över dig.
Citera
2019-03-28, 00:16
Medlem
ghosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeaceback1
Källa på det?

Citat:
....The historian al-Tabari also states that she was nine.

Här har du en källa, då du frågar efter källor men ger inte ett piss tillbaka.
Precis som det vi ser ute i Sverige med er.

Citera
2019-03-28, 00:23
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Här har du en källa, då du frågar efter källor men ger inte ett piss tillbaka.
Precis som det vi ser ute i Sverige med er.

Vad ska jag skriva mer än att Elvis lever här har du källa på det:

https://en.wikipedia.org/wiki/Elvis_sightings

Din lilla råtta; hänvisa till KORANEN!
Citera
2019-03-28, 00:29
Medlem
ghosteds avatar
Citat:
Vad vill du att jag ska argumentera? Varje ord och varje bokstav du skriver är smetad med ditt anderäkt och smetat med skit som du for ur dig via munnen. Det stinker ända hit. Du har inte ställt en fråga av intresse eller värde som går att besvara. Du gapar och stinker skit. Jag har inte påstått nåt som jag inte backat med källor så hur jag kan ha fel fattar bara du enligt din förvrängda logik.

Jag har inte pratat om oskulder, ''barnantastaren'' (föresten detta är prästernas verk, inte muslimernas, nu förväxlar du i din iver att spotta ut ännu mer skit), jag har inte heller pratat om döda, våldta, allt du beskyller mig för är dina egna ord. De får du stå för.

Mitt tips är att du går och lägger dig nu och drar nåt gammalt och dammigt över dig.

Att din primitiva hjärna inte förstår att det var legitima frågor är ditt problem.
Då man ser hur radikala ni är i grunden så frågar jag vad du måste göra efter att ha använt hans namn i felaktigheter och rentav lögner för att komma upp till ert ''paradis''? Räcker det med ett förlåt? Måste du mörda/våldta/skada en s.k infidel för att bli frälst igen?

Du kan seriöst inte snacka om värde, var inte en sån hycklare.

Sluta vara så repetitiv, kom på något nytt om du nu ska försöka förolämpa mig. Men du vet redan värdet av dina egna ord, =0.
Citera
2019-03-28, 00:33
Medlem
ghosteds avatar
Citat:

Du visar gång på gång hur dum du är, att du försöker få bort fokus från argument du inte kan vinna.
Det står klart och tydligt i länken att det är en s.k ''Conspiracy theory''.
Men jag förväntar mig inte att du kan Engelska heller. Sen att koranen är den ända källan ditt sorgliga liv har är skrattretande.
Citera
2019-03-28, 00:39
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Att din primitiva hjärna inte förstår att det var legitima frågor är ditt problem.
Då man ser hur radikala ni är i grunden så frågar jag vad du måste göra efter att ha använt hans namn i felaktigheter och rentav lögner för att komma upp till ert ''paradis''? Räcker det med ett förlåt? Måste du mörda/våldta/skada en s.k infidel för att bli frälst igen?

Du kan seriöst inte snacka om värde, var inte en sån hycklare.

Sluta vara så repetitiv, kom på något nytt om du nu ska försöka förolämpa mig. Men du vet redan värdet av dina egna ord, =0.
En primitiv hjärna producerar inte mer än frågor innehållande våldta, oskulder, skada, mörda. Du verkar vara helt skadad i hjärnan och den enda här som har en primitiv hjärna är du. Du verkar vilja diskutera mycket om våld, sex, mord, oskulder samtidigt anser du att dina frågor är legitima. Jag tänker nu, hur ska jag skriva på en nivå utan att sjukna allt för lågt för att få dig att förstå. Jag kommer hela tiden till insikt att det är omöjligt. Din hjärna är helt neddrogad. Du har som sagt inget av värde att diskutera. Att du är kåt i mord, våld, småbarn, skada får du stå för men blanda varken Islam, muslimer eller mig i dina perversa tankar.

Flashback blir en fristad för dig att ventilera dina tankar som du inte får ha i verkligheten. Är det vad du går runt och fantiserar om? Våldtäkt, småbarn, mord, skada? Jag är övertygad om att du är en feg varelse som har mindervärdeskomplex och sådana tankar är ett resultat av mindervärdeskomplexet som du har. Slå upp mindervärdeskomplex och uppsök en psykiatriker snarast ör ditt eget bästa!
Citera
2019-03-28, 00:42
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Du visar gång på gång hur dum du är, att du försöker få bort fokus från argument du inte kan vinna.
Det står klart och tydligt i länken att det är en s.k ''Conspiracy theory''.
Men jag förväntar mig inte att du kan Engelska heller. Sen att koranen är den ända källan ditt sorgliga liv har är skrattretande.
Din lilla idiot! Det är din källa jag kritiserar. Tror du att ''conpiracy theory'' om Elvis existerar på betrodda och tunga källor. Så wikipedia gills inte! Använd din ruttna hjärna! Hänvisa till koranen för att bekräfta allt du i din enfald beskyller Muhammed för.
Citera
2019-03-28, 00:47
Medlem
ghosteds avatar
Citat:
En primitiv hjärna producerar inte mer än frågor innehållande våldta, oskulder, skada, mörda. Du verkar vara helt skadad i hjärnan och den enda här som har en primitiv hjärna är du. Du verkar vilja diskutera mycket om våld, sex, mord, oskulder samtidigt anser du att dina frågor är legitima. Jag tänker nu, hur ska jag skriva på en nivå utan att sjukna allt för lågt för att få dig att förstå. Jag kommer hela tiden till insikt att det är omöjligt. Din hjärna är helt neddrogad. Du har som sagt inget av värde att diskutera. Att du är kåt i mord, våld, småbarn, skada får du stå för men blanda varken Islam, muslimer eller mig i dina perversa tankar.

Flashback blir en fristad för dig att ventilera dina tankar som du inte får ha i verkligheten. Är det vad du går runt och fantiserar om? Våldtäkt, småbarn, mord, skada? Jag är övertygad om att du är en feg varelse som har mindervärdeskomplex och sådana tankar är ett resultat av mindervärdeskomplexet som du har. Slå upp mindervärdeskomplex och uppsök en psykiatriker snarast ör ditt eget bästa!

Ditt försök till att vilseleda genom att anklaga mig för att gilla det ena eller andra fungerar inte. Jag frågar legitima frågor då de flesta musslorna som det hörs om handlar om att de mördat, våldtagit etc.
Varför är du så rädd för frågorna? Är det för att de är för nära hjärtat och du inte vill visa upp den sidan?
Här har du en länk där koranen nämns tillsammans med några ord du säkert är väldigt bekant med. https://www.youtube.com/watch?v=uoGSMLWbxGE

Sen så klär inte stora ord dig, du vet inte hur de ska användas.
Testa att läsa en annan bok än den där dammiga.
Citera
2019-03-28, 01:19
Medlem
Islampeaceback1s avatar
Citat:
Ditt försök till att vilseleda genom att anklaga mig för att gilla det ena eller andra fungerar inte. Jag frågar legitima frågor då de flesta musslorna som det hörs om handlar om att de mördat, våldtagit etc.
Varför är du så rädd för frågorna? Är det för att de är för nära hjärtat och du inte vill visa upp den sidan?
Här har du en länk där koranen nämns tillsammans med några ord du säkert är väldigt bekant med. https://www.youtube.com/watch?v=uoGSMLWbxGE

Sen så klär inte stora ord dig, du vet inte hur de ska användas.
Testa att läsa en annan bok än den där dammiga.

De är frågorna ligger DIG varmt om hjärtat! Du PROJEKTERAR de på Islam och muslimer. Slå upp ordet projektion.

Dina frågor är inte legitima och de är falska och lögner hopkokta av dina likasinnade. De kommer inte bemötas om du inte backar upp dina påstående med hjälp av koranen.

Jag har läst tillräckligt många böcker och fortsätter att läsa från dagstitdningar, vetenskapsartiklr, fysiska böcker, ljudböcker och koranen slår alla med råge. DU borde läsa på lite mer framför allt om Islam genom att läsa koranen, inte vad extremer sorider för lögner även om du har fått för dig att du hatar Islam bord edu vara nyfiken på religionen på riktigt.

Så tänker du ge koranverser som källa på dina påståenden eller fortsätter du snacka skit?
Citera
2019-03-28, 01:34
Medlem
ghosteds avatar
Citat:
De är frågorna ligger DIG varmt om hjärtat! Du PROJEKTERAR de på Islam och muslimer. Slå upp ordet projektion.

Dina frågor är inte legitima och de är falska och lögner hopkokta av dina likasinnade. De kommer inte bemötas om du inte backar upp dina påstående med hjälp av koranen.

Jag har läst tillräckligt många böcker och fortsätter att läsa från dagstitdningar, vetenskapsartiklr, fysiska böcker, ljudböcker och koranen slår alla med råge. DU borde läsa på lite mer framför allt om Islam genom att läsa koranen, inte vad extremer sorider för lögner även om du har fått för dig att du hatar Islam bord edu vara nyfiken på religionen på riktigt.

Så tänker du ge koranverser som källa på dina påståenden eller fortsätter du snacka skit?

Du ser inte ironin i det fetstilade antar jag?
Du bemötte ju inte det jag backade upp med verser ur koranen heller? Hur inavlad är du?
Ber mig att backa upp men vägrar fortfarande att svara, gå back några sidor och kom tillbaka med ett svar din apa.

Sen så bryr jag mig inte om islam så mycket för att jag ska se det som intressant läsning. Då jag värderar min tid och intelligens högre, man blir bara dummare av den boken. Du är beviset.

Men att jag hatar grottmänniskor som dig som tror att er gud håller upp fåglar eller flygplan är givet.
Senast redigerad av ghosted 2019-03-28 kl. 01:44.
Citera
2019-03-28, 03:14
Medlem
Citat:

Du menar att om det inte står i Koranen att Muhammed hade tio fruar, så hade han inte tio fruar?

När jag läste Koranen, så tyckte jag mig se att det stod i någon av surorna ungefär så här: Profet, det är dig förvisso tillåtet att ta (...antal fruar).

Din diskussion om islam handlar enbart om Koranen. För mig som ateist handlar all religion om de religiösa människorna själva och deras sedvänjor och regler. För de heliga böckerna är för mig bara gamla böcker vars sanningsinnehåll jag inte har någon som helst möjlighet att kontrollera. Att Muhammed som person existerade är jag förstås övertygad om (dummare än så är jag faktiskt inte), och givetvis uppträdde han också som profet, som hävdade att han tog emot meddelanden från Gud. Givetvis fick han också snabbt många supporters och följare, som trodde på honom.

En detalj som gjorde Muhammed så framgångsrik är att han också var en stor krigarkung, som snabbt la under sig stora landområden, där han införde sin religion. De flesta människorna i de landområdena blev muslimer därför att det var bäst för dem själva att underkasta sig den nya religionen, för annars riskerade de nog att bli dödade.

Den här kartan visar att Muhammed la under sig hela den arabiska halvön under sin egen livstid. Sedan fortsatte expansionen under hans efterträdare.

För mig är det de jordiska detaljerna som är viktiga när det gäller religionen. Vilka krig utkämpades? Vem vann? Vilka regler infördes? Hur bestraffades de som bröt mot reglerna?

För mig är islam och muslimer lika med slöjor, moskéer, böneutrop, ramadan, Eid al fitr, koranskolor, fläskförbud, hederskultur, könsapartheid, polygami, barnäktenskap och klaner. Det mesta av det här tycker jag inte om. Så om du ber mig respektera din gud och din religion, så tolkar jag det som att du ber mig respektera slöjor, moskéer, böneutrop, ramadan, Eid al fitr, koranskolor, fläskförbud, hederskultur, könsapartheid, polygami, barnäktenskap och klaner.

Visst kan jag förstå att ni vill fira era religiösa högtider, så därför måste jag respektera ramadan och Eid al fitr på samma sätt som jag respekterar julafton. Men det mesta av det andra som jag förknippar med islam tycker jag inte om, och det respekterar jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in