Citat:
Ursprungligen postat av
Kasla92
Fast nej, alla kändisar kör inte så. Och MJ har haft kvinnor i sitt liv, och de har alla sagt att han hade sex med dom.
Vilka kvinnor? De jag namndroppade, alltså Tatum och Brooke, var ju fortfarande tonåringar (och Tatum före hon ens blev tonåring). Sedan återstår surrogatmamman Debbie och skenäktenskapet med Lisa Marie.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kasla92
Alla heterosexuella män är inte promiskuösa.
De flesta män får överhuvudtaget inte ens
möjligheten att vara promiskuösa. Sanningen är att de flesta män hade knullat så många snygga kvinnor som möjligt, om de kunde. Detta förutsatt att de är psykiskt friska alltså. Dan Bilzerian och Drake är normala i skallen så sett, Michael Jackson var det inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kasla92
Och ja, det var mer accepterat förr, och det fanns inte samma paranoia kring pedofili
Fast det spelar ingen roll. Nu diskuterar vi om huruvida Michael Jackson var pedofil, inte vad folk tyckte då jämfört med nu. Det är helt irrelevant om folk tyckte det var mer okej förr, att låta en vuxen man sova i samma säng som sina barn. Det är också totalt irrelevant om Lisa Marie Presley eller Brooke Shields osv var kära i honom, eftersom ingen påstår att dessa damer är pedofiler.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kasla92
Varför tror du så många kvinnor kunde tänka sig låta sina barn vara med MJ?
Därför att mainstreammänniskor är statuskåta, kändiskåta, och utöver det, pengakåta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kasla92
Sen på slutet på 90-talet så kom det upp många fall av pedofili och folk började fatta att det fanns många män med dåliga avsikter. Det betyder dock inte att alla män som umgicks med barn var pedofiler men man fattade att risken fanns. Jag har en manlig vän som jobbade på dagis på den tiden, men han valde att sluta då, just för att denna misstänksamhet mot män blev så stor då.
Så ja, det är viktigt att sätta saker i sin kontext.
Att överhuvudtaget jobba på dagis som man, är pedofilvarning bara där. Ingen heterosexuell man söker sig till dagis av alla yrken.
Dessutom var inte Michael Jackson's intresse av barn, normalt. Vi kan alla tycka att barn kan vara lite gulliga och så, och vilja skaffa egna barn och bilda familj osv, men Michael Jackson var totalt besatt av barn. Hans liv kretsade kring barn. Han satt och lipade över hur han inte hade en barndom osv; kanske var han deprimerad, men en normal människa hade skakat av sig sådant trams och istället tänkt,
hey, jag hade en underbar barndom där jag fick sjunga inför hela världen och tjäna miljoner dollar redan som tonåring.
En normal människa hade njutit av livet.
Sedan tycker jag att när man väl har blivit mångmiljonär, så säger ens personliga hem vad man har för läggning. Så här ser ett heterosexuellt hem ut, designat för att locka unga vackra kvinnor i 20 års åldern med stora tuttar:
https://www.the-sitch.com/content/dan-bilzerian-house
Michael Jackson's Neverland Ranch däremot var designad för att locka dit ungar.
Hur som helst, pedofil eller inte så var Michael Jackson rätt bränd i skallen. Jag är fortfarande inte helt säker på om han var pedofil, men en normal vuxen heterosexuell man har liksom ett totalt ointresse av barn, och vill bara knulla snygga stortuttade kvinnor med sexiga rumpor (detta innebär kurviga höften och fylliga rumpor). Det finns dock laglig pedofili som är ganska populärt nuförtiden, och det är alla anorexiabenrangel bland dagens unga tjejer; detta är pedofiltrenden idag. Men Michael var lite mer hardcore än så och ville ha äkta vara
Hur som helst, jag är ganska agnostisk i MJ-frågan, han kan mycket väl ha varit pedofil, eller så var han inte det. Pengar kan liksom få folk att ljuga, särskilt när det rör sig om stora pengar. Däremot var Michael Jackson rätt förstörd i skallen, det ser man i Martin Bashir's dokumentär bland annat, särskilt i Las Vegas, med alla de där konstiga statyerna han hade i sitt hem och hur han slängde miljontals dollar på värdelös konst osv.