Citat:
Alla tänkande människor förstod att den ”funktionella” delen var att han höll hand med Brandi, inte att han blev molested av Michael Jackson. Ah visst, det är jätte funktionellt att ha en sexuell relation med sin flickväns farbror.
Leaving Neverland sure did a number on you. Det är lite lustigt och sorgligt att denna film, alltså en per defenition dramatiserad version av verkligheten, har blivit absolut gospel för dig och många andra. Du vet det finns något som kallas internet idag, vilket innebär att man kan del av mer än en utsaga.
Om jag får gissa så du en kärring, alltså sådan kärring där könstillhörighet inte spelar någon roll, som sitter i fikarummet på jobbet och gnäller över om något upprörande du sett på svtplay i helgen. Det kan kanske vara en tröst att veta att du är långt ifrån ensam. Ni finns i massor.
Du säger dig veta att det är en efterkonstruktion, vilket du inte gör. Varför ljuger du? Scott Ross kan säkert ha ett visst bias, men är inte vad jag vet på MJ payroll längre.
Leaving Neverland sure did a number on you. Det är lite lustigt och sorgligt att denna film, alltså en per defenition dramatiserad version av verkligheten, har blivit absolut gospel för dig och många andra. Du vet det finns något som kallas internet idag, vilket innebär att man kan del av mer än en utsaga.
Om jag får gissa så du en kärring, alltså sådan kärring där könstillhörighet inte spelar någon roll, som sitter i fikarummet på jobbet och gnäller över om något upprörande du sett på svtplay i helgen. Det kan kanske vara en tröst att veta att du är långt ifrån ensam. Ni finns i massor.
Du säger dig veta att det är en efterkonstruktion, vilket du inte gör. Varför ljuger du? Scott Ross kan säkert ha ett visst bias, men är inte vad jag vet på MJ payroll längre.
Safechuck blev tillfrågad som vittne första gången, och ställde upp. Han påstår sig ha blivit tillfrågad även andra gången, vilket då är logiskt. Samt att han är allmänt känd som en av MJ:s sängpojkar och därför ett relevant karaktärsvittne precis som Robson och Culkin. Så om han säger att han blev tillfrågad men tackade nej, så finns det inga skäl all misstro honom. Däremot finns det extremt goda skäl att tro att försvaret ljuger om skälet till varför han inte vittnade, eftersom ett karaktärsvittne som inte vill ställa upp för försvaret ofta är synonymt med att deras uppfattning om den anklagade är negativ.
Ifall du nu är intresserad så är jag en heterosexuell, konservativ pappa, som i högsta grad är medveten om att det är skillnad mellan pojkar och flickor. Jag fikar nästan aldrig. Mitt intresse av fallet är mer ur perspektivet att jag tycker att mekanisk kastrering är en lämplig åtgärd för pedofiler, och att jag blir förbannad för att varenda kotte såg att något inte gick rätt till på Neverland redan på 90-talet, men ändå tillät man Michael Jackson att få fri tillgång till småpojkar i två decennier till.