2019-03-25, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
För i HELVETE, jag har aldrig sett en större cuck än Marcus. Det är fan patetiskt hur han har kärat ner sig i den mest labila och ogillbara fjortisen inne i huset. Helt bortom allt jävla förnuft.

Ge honom lite slack.
Det är antagligen första gången han ens har att göra med en så störd person som Erica är.
Det är inte jättekonstigt att då tro att det går att resonera med och tro att människan vill väl, att allt är ett "missförstånd" som kan lösas genom ärlig diskussion.
Citera
2019-03-25, 16:11
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Såg den här texten under programmet och hajade till: https://i.imgur.com/ndvUv3a.jpg

Citat:
This Boris FX product is in trial mode. To purchase a license for this software please call Boris FX sales at: 1-888-77-Boris or visit www.borisfx.com

Jag undrar vad Boris FX tycker om att TV3 tjänar pengar på en kostnadsfri testversion.

Citat:
Ursprungligen postat av WWTC
Ge honom lite slack.
Det är antagligen första gången han ens har att göra med en så störd person som Erica är.
Det är inte jättekonstigt att då tro att det går att resonera med och tro att människan vill väl, att allt är ett "missförstånd" som kan lösas genom ärlig diskussion.

Mjo kanske, men hon är ju bara extremt gnällig och jobbig. Jag förstår inte vad han ser i henne, men to each his own antar jag.
Senast redigerad av -SchmergliN- 2019-03-25 kl. 16:14.
Citera
2019-03-25, 16:18
Medlem
Senast redigerad av Haltahalta 2019-03-25 kl. 17:10.
Citera
2019-03-25, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
Expressen har bekräftat att det är Jeppe som åker ut pga upprepande regelbrott av säkerhetsreglerna

Så himla tråkigt att de spoilar saker som händer i förväg. Vår tid karaktäriseras verkligen av att ingen har tålamod.
Citera
2019-03-25, 16:23
Medlem
bleksans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Detta blir nog det sista avsnittet jag ser på iallafall.
Då är vi två.
Citera
2019-03-25, 17:17
Medlem
PXfos avatar
Man börjar ju undra om inte Erica har någon diagnos?
Otroligt beteende.
Citera
2019-03-25, 17:54
Medlem
Pommes och majonäs alltså, fin kombination Ida har lyckats finna!
Citera
2019-03-25, 18:44
Medlem
Zyxel04s avatar
Känns svårt att uttala sig för mycket, det finns ju egentligen alltid flera sidor av myntet men känns på förhand väldigt konstigt.

Jeppe är ju som han är, men det känns ändå ganska hårt att slänga ut någon som sagt "Shake that as for me".

Har ju som bekants sagt en massa elaka saker bland deltagarna och konflikter är väl kärnan i programmet..
Citera
2019-03-25, 19:23
Medlem
Är det någon som ska shake that ass så är det ju Rebecca

OnT: Jeppe kommer bli jäkligt saknad inne i huset. Tror att Ludvig eller Viktor kommer in, tror inte det blir någon nu tyvärr.
Citera
2019-03-25, 19:48
Medlem
Tappade även jag lusten helt efter att Jeppe blev hemskickad. Man får säga vad man vill om honom, men han var en stor del av årets i övrigt lama säsong. Pinsamt hur han åker samtidigt som psykfallet Erica får vara kvar.

Dagens avsnitt blir även det sista för mig. Skönt att suget av att se mer försvann. Nu kan man ju istället göra något produktivt av tiden:-).

Lär för övrigt säga mig att Erica överraskar en gång på gång. Ur en negativ synvinkel. Knappt att man blir irriterad, utan snarare tycker synd om den så tragiska människan som inte förstår att det är på henne själv det är fel på. Inte på de andra.
Senast redigerad av sidthekiddo 2019-03-25 kl. 19:51.
Citera
2019-03-25, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gothzki
Vart framgår det att Jeppe säger "shake that ass for me"
https://www.hant.se/darfor-tvingas-jesper-jeppe-johansson-lamna-paradise-hotel-2019-otroligt-fel/

Citat:
Under inspelningarna får ibland personal i produktionen fixa med deltagarnas mikrofoner som kan vara i behov av ett nytt batteri. Vid ett sådant tillfälle ska Jesper ha börjat sjunga ”Shake that ass for me”, något som inte togs emot väl av personalen.
Citera
2019-03-25, 20:20
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Under inspelningarna får ibland personal i produktionen fixa med deltagarnas mikrofoner som kan vara i behov av ett nytt batteri. Vid ett sådant tillfälle ska Jesper ha börjat sjunga ”Shake that ass for me”, något som inte togs emot väl av personalen.

Men det var ju upprepade regelbrott? Vill veta vad mer han har gjort som är så farligt.
Jaja, man kan vara ett svin men håller man sig väl med produktionen och använder deras värdegrundscertifierade språk så är man säker.
Tråkigt att de censureras, det är ju inte för barn. "Vill du se min snippa?" liksom, vem säger så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in