2019-03-25, 20:40
  #469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher
Men det var ju upprepade regelbrott? Vill veta vad mer han har gjort som är så farligt.
Jaja, man kan vara ett svin men håller man sig väl med produktionen och använder deras värdegrundscertifierade språk så är man säker.
Tråkigt att de censureras, det är ju inte för barn. "Vill du se min snippa?" liksom, vem säger så?

https://www.expressen.se/noje/deltagaren-lyfts-ur-programmet-beslutet-efter-regelbrotten/
Citat:
Han menar att det är bråk mellan honom och produktionen bakom kamerorna som fått honom hemskickad.

– Tv-folket är ett väldigt speciellt folk. Antingen är det hipsters som bara är sköna och vill komma utomlands eller så är det tråkigt PK folk med en massa trötta feminister. Dem klarar inte av vem jag är som person och kan inte ta mina sarkastiska skämt, säger Jesper.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/op3Wq0/jesper-jeppe-johansson-utkastad-fran-paradise-hotel

Citat:
Just den kvällen när bägaren rann över så var det väl att de inte klarade av mig. De tyckte jag hade en jobbig jargong mot dem, medan jag tyckte att de hade det mot mig, säger Jesper Johansson, 29.

– Man har ju en mygga på sig hela tiden och de hör allt man säger, så då passade jag på när det var ”off cam” och gick runt och snackade om de här killarna. Du vet ”Åh, er vill jag verkligen hänga med när jag kommer till Stockholm”.

Han berättar också att han kastade en smörgås i en vattenpöl och sa ”så här skulle jag ha kunnat göra med dig”, samtidigt som han stampade på den.

– De som känner mig och var där inne vet att det absolut inte var något hot. Det är med glimten i ögat, jag skrattade samtidigt.

– Det är pinsamt, och de har ångrat sig i efterhand. Dessutom har de gått ihop och ljugit om mig och betett sig värre än PH-deltagare.
Citera
2019-03-25, 20:59
  #470
Medlem
Instant-Neccs avatar
Produktionen tillåter alltså att det är okej att snacka skit och hota medtävlande, men inte någon av dem i produktionen
Citera
2019-03-25, 21:15
  #471
Medlem
Tubleross avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/op3Wq0/jesper-jeppe-johansson-utkastad-fran-paradise-hotel

Citat:
– Man har ju en mygga på sig hela tiden och de hör allt man säger, så då passade jag på när det var ”off cam” och gick runt och snackade om de här killarna. Du vet ”Åh, er vill jag verkligen hänga med när jag kommer till Stockholm”.

Han berättar också att han kastade en smörgås i en vattenpöl och sa ”så här skulle jag ha kunnat göra med dig”, samtidigt som han stampade på den.

– De som känner mig och var där inne vet att det absolut inte var något hot. Det är med glimten i ögat, jag skrattade samtidigt.

Han kastade en macka i en pol alltså och var kritisk till produktionens fjäskande ”off cam”.

Därför kastar de ut tittarfavoriten alltså som faktiskt var hela anledningen till att jag ens fortsatte att kolla på denna annars otroligt stela säsong.

Jeppe var ju den enda som faktiskt förstod hela konceptet med paradise hotel. Dvs att supa, knulla och spela så fult det bara går.
__________________
Senast redigerad av Tubleros 2019-03-25 kl. 21:20.
Citera
2019-03-25, 21:41
  #472
Medlem
Så ja då slutar man kolla på denna säsongen och antagligen alla framtida.
Citera
2019-03-25, 21:53
  #473
Medlem
Grittys avatar
Gillar inte Jeppe alls men sättet de plockat bort honom på verkar vara helt uppåt väggarna. Speciellt om Erica får vara kvar samtidigt.

Inte kollat dagens avsnitt och funderar på att lägga ner. Kanske kollar ifatt senare om det händer massa grejer, får väl kika i tråden då och då.


Nån skrev att Alfan kom tillbaka. Stämmer det eller drev han bara?
Citera
2019-03-25, 22:30
  #474
Medlem
Att kalla folk horungar och schizofrena får man tydligen göra men när Jeppe sjunger "shake that ass for me" så är det tack och hej.

Kommer inte titta en sekund till på den här skiten.
Citera
2019-03-25, 22:50
  #475
Medlem
Niklas941s avatar
Ingen Jeppe kvar? Då blev det sista avsnittet för mig också.
Citera
2019-03-25, 22:52
  #476
Medlem
Aston-Martins avatar
Produktionen om ni ser detta, sug kuk era jävla kackerlackor. Speciellt den lättkränkta slynan som tog illa upp av jeppes skämt. Slutar kolla nu. Hoit.
Citera
2019-03-25, 23:37
  #477
Medlem
Har de inte råd med licenserna eller?
https://imgur.com/a/sZLkm4f
Citera
2019-03-26, 00:01
  #478
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eridr880
Har de inte råd med licenserna eller?
https://imgur.com/a/sZLkm4f
Boris FX för dyrt, bättre att lägga pengarna på att Rebecca Stella ska få bo på ett femstjärnigt hotell.
Citera
2019-03-26, 02:06
  #479
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Bojkotta detta skitet. Värdelösa PK produktioner förtjänar inte tittare.
Citera
2019-03-26, 03:24
  #480
Medlem
MrsVanity1s avatar
Skiter i det här nu.Även jag som tjej tycker att ska Jeppe lämna hur fasen får Erica vara kvar.Och jag gillar inte Jeppe nämnvärt.Men nån måtta får det väl fanimej vara!

Så less pk skiten där folk inte får säga ett jävla skit längre.Pk vänster .
__________________
Senast redigerad av MrsVanity1 2019-03-26 kl. 04:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in