2019-03-26, 22:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Sjukt osympatisk. Och varför begära just Pund och inte Sek? Så himla löjligt.
Han är förra årets Jan (en person man spekulerar över huruvida de är ett inhyrt troll eller ej) fast resan blev väldigt kortvarig för den här.

"Någon" verkar ha tagit illa upp av alla flintskalle- kommentarer för de flesta är nu borta.

För att han bor i England kanske?
Citera
2019-03-26, 22:43
Medlem
farlings avatar
Och där kom artikeln i Aftonbladet!
Tv4 tillbakavisar Carl Hamiltons påstående, och jag tror mer på dem än på honom faktiskt.
För ärligt, om någon brutit mot reglerna produktionen tvingats välja mellan Carl-Stefan och Adnilson så tror jag nog att de hade valt den förstnämnda, då han skapar "bättre" tv.

Fram tills dess att Carl-Stefan kan langa fram bevis som har bäring så tror jag att det är påhitt.
Synd att Adnilson också börjat bete sig som ett pucko, han får gärna åka hem nästa gång...
Citera
2019-03-26, 23:03
Medlem
Centipedes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=JAqROs-Bvr4
Citera
2019-03-26, 23:05
Medlem
Ganonitos avatar
Varför visar de så lite av Gränslandet? Typ fem sekunder per dag.
Citera
2019-03-26, 23:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede

Påminner om Wendy från den senaste säsongen av Survivor.
Citera
2019-03-26, 23:11
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför visar de så lite av Gränslandet? Typ fem sekunder per dag.

Det släpps ett avsnitt från Gränslandet varje dag. Tror det är runt 15 minuter.
Citera
2019-03-26, 23:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det släpps ett avsnitt från Gränslandet varje dag. Tror det är runt 15 minuter.

Tänkte mer i det som visas på TV. Alla har ju inte C More osv.
Citera
2019-03-26, 23:13
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Fy fan vilken irriterande människa. Och sedan alla hennes feminismtröjor hon har på sig också. Jag väntade på att Cathrine skulle märka detta och brusa upp men hela det där verkade rinna ut i sanden.
Citera
2019-03-26, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Tänkte mer i det som visas på TV. Alla har ju inte C More osv.
Internet har du i allafall.....
TV4 Play: Robinson - Gränslandet del 6 http://www.tv4play.se/program/link?video_id=11964615
Citera
2019-03-26, 23:36
Medlem
Citat:
Hon gör verkligen bra reklam för feminister och vegetarianer den där Jannika.
Eller inte.
Helt klart psykiskt sjuk.
Skall bli intressant att se Nicks och Cathrine reaktion på det här.
Citera
2019-03-26, 23:37
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Fy fan vilken irriterande människa. Och sedan alla hennes feminismtröjor hon har på sig också. Jag väntade på att Cathrine skulle märka detta och brusa upp men hela det där verkade rinna ut i sanden.

Fy fan. Nu börjar jag hata henne faktiskt.
Hennes äckliga sätt när hon "lyssnar" på vad folk har och säga och möter upp med "mm" i kommunikationsgensvar innan den andra pratat till punkt (så att hon har härskarteknik i själva kommunikationen). Ryser. Känner igen från en vidrig granne, som vi har haft grannkonflikt med.

Jannika som är så jävla pk som ordningsvakt också (i tv 5:s Tunnelbanan) och demonstrativt gick på en väldigt harmlös typ, muckade med honom (för att han hade haft någon hitler-musik på i tunnelbanan). Den harmlösa lodisen gick till en busshållplats. Jannika gick efter honom, såg till att trappa upp situationen, så hon kunde sätta handfängsel på honom och demonstrera hur antirasistisk hon är som ordningsvakt för tv.

Det börjar vända sig för mig när man ser henne i tv-rutan. Hon ska vara så jäkla kommunikativt "lugn" och visa vilken balans hon har i Robinson också. Men Nick får gärna försätta henne i obalans.

Senast redigerad av dialektiker 2019-03-26 kl. 23:42.
Citera
2019-03-26, 23:38
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Dessa "kontrakt" med att hot inte är tillåtet verkar ju få högst motsatt effekt. Personer med grandios självbild och noll social kompetens utnyttjar ju denna "regel" genom att reta upp normala människor tills det brister för dem. Hände flera ggr i farmen och CS verkar köra samma "taktik" i Robinson. Kanske detta produktionen vill, men inte speciellt kul att kolla på enligt mig.

Dessa kontrakt är ju dessutom väldigt enkelriktade. Produktionen kan ju välja att se mellan fingrarna om de bara vill. Inte mkt att göra åt.

Förövrigt tycker jag CS har väldigt mkt genemsamt med Richard Nilsson som sitter dömd för trippelmord. Lyssna på "verkligheten i P3" där han medverkar så kan ni avgöra själva:

- IQ över medel
- Har studerat juridik
- Stort intresse för pengar
- Avsaknad av empati
- Avsaknad av självinsikt
- Stort intresse av att synas i media

Visst kan jag också se några gemensamma punkter, dock så håller jag inte med dig om punkt 5 och 6. En person saknar ju inte självinsikt bara för att han eller hon inte beter sig och gör som alla andra.

Stort intresse av att synas i media är väl lite överdrivet? Hamilton kastade ju in handduken från programmet efter några avsnitt och varken hans Facebook eller YouTube-kanal är särskilt fullmatad. Så den punkten kan man ju inte påstå stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in