Citat:
Ursprungligen postat av
schlafhund
Fy fan vilken irriterande människa. Och sedan alla hennes feminismtröjor hon har på sig också. Jag väntade på att Cathrine skulle märka detta och brusa upp men hela det där verkade rinna ut i sanden.
Fy fan. Nu börjar jag hata henne faktiskt.
Hennes äckliga sätt när hon "lyssnar" på vad folk har och säga och möter upp med "mm" i kommunikationsgensvar innan den andra pratat till punkt (så att hon har härskarteknik i själva kommunikationen). Ryser. Känner igen från en vidrig granne, som vi har haft grannkonflikt med.
Jannika som är så jävla pk som ordningsvakt också (i tv 5:s Tunnelbanan) och demonstrativt gick på en väldigt harmlös typ, muckade med honom (för att han hade haft någon hitler-musik på i tunnelbanan). Den harmlösa lodisen gick till en busshållplats. Jannika gick efter honom, såg till att trappa upp situationen, så hon kunde sätta handfängsel på honom och demonstrera hur antirasistisk hon är som ordningsvakt för tv.
Det börjar vända sig för mig när man ser henne i tv-rutan. Hon ska vara så jäkla kommunikativt "lugn" och visa vilken balans hon har i Robinson också. Men Nick får gärna försätta henne i obalans.