2019-03-18, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammofontratt
Du kan vara en av de sämsta lyssnarna nånsin. Hur är det ens möjligt? Är det för att du föraktar Martin som du hela tiden vill missförstå honom och gästerna?
Hur kan du få det till att han mansplaina Liv? (Sjukt påstående på flera plan). Märklig stämning? De riffade som fan på Hiv å Liv.
Nä, skärp dig.

Öh, lyssnade vi på samma avsnitt? Martin satt och bredde ut sig och förklarade vilka frågor som Liv S. får i sina intervjuer som om han hade en aning om det... Här: https://www.google.com/search?q=liv+str%C3%B6mquist+%2B+intervju&oq=liv+s tr%C3%B6mquist+%2B+intervju&aqs=chrome..69i57j0.82 80j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Du får gärna gå Martins vägnar och förklara hur Liv inte får frågor om sina serier/projekt..

Jadu, du får sluta prata i allmänna frågor och vara lite mer specifik om du vill föra en seriös diskussion. Oj, vilket jävla riff...
Citera
2019-03-18, 20:37
Medlem
haha,gillar att lyssna på amk morgon pga av att Soneby är helt dum i huvudet... Bästa är ju när han försöker härma dialekt eller rinkebysvenska... Varför försöker man sig ens på det det när man är så usel?Vecka efter vecka!... ?Han kan ju inte ens härma stockholmska! När han sen råkar hitta en lite kul oneliner så upprepar han den på fyra olika sätt innan han ger sig... Underbart också att höra hans hatrantar gentemot poliser o väktare, o alla coola sätt han svarat dom... eller hans oemotståndliga tvång att hitta beefar med alla möjliga, utan urskillning, Mårten Andersson, K Svensson, Branne,mfl mfl mest bara för att han är så djäkla cool...
Snor skämt o publicerar dom på twitter, vilka han gärna stolt berättar om i sin pod, hur djävla kul han var på twitter...han har ju inte snott alla, för det mesta är han bara nedlåtande..
Ska bli kul att se hur länge det dröjer innan dom andra premiumgästerna kommer kontinuerligt?
Kim W kommer väl alltid i o f s, o han är ju ganska intressant att lyssna på, men nu får vi ju dras med sanchez oftast, och idag, Axel Wilson! Vilken karisma! Hehe,
Citera
2019-03-18, 20:54
Medlem
Just ja, måste ändå ge honom heder för att ha lyckats lura till sig så mycket pengar att han kan bygga en egen studio med alla kostnader... Utöver alla patreons som ändå betalar för en produkt som dom tycker om.. vad blir nästa tiggarrunda? Mackor till deltagarna fyra dagar i veckan? Vilket efter avdrag skulle vara en bagatell med hans månadsinkomst. Konstigt att det inte finns ännu? Nä, just det, deltagarna får ju plugga sig själva, verkar ju tillräckligt för dom, plus att få frottera sig med den store Soneby...
Citera
2019-03-20, 19:49
Medlem
Riktigt bra uppsättning med tjejer idag, tacka gud att Fanny Agazzi inte var med och förstörde allt. Visserligen var hon bäst i måndagens uppsättning men säger mer om deltagarna då...

Carin Sollenberg är en ny favorit helt klart!
Citera
2019-03-20, 23:22
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Riktigt bra uppsättning med tjejer idag, tacka gud att Fanny Agazzi inte var med och förstörde allt. Visserligen var hon bäst i måndagens uppsättning men säger mer om deltagarna då...

Carin Sollenberg är en ny favorit helt klart!
Var måndagens program det sämsta någonsin?

En helt obegriplig skara gäster.
Citera
2019-03-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Var måndagens program det sämsta någonsin?

En helt obegriplig skara gäster.

Jag har svårt att komma på ett sämre, dock minns man dem bra avsnitten och förtränger gärna dem usla. Ibland blir det bottennapp, men man måste ge AMK att deras lägstanivå är oftast hyfsat hög.
Citera
2019-03-25, 15:20
Medlem
De pratade för övrigt om hjälten Kolbjörn Guwallius i förra avsnittet. Jag har boken Grip Till Varje Pris hemma och tänkte om någon ville överlåta den så är det fritt fram att PM:a. Dock är det kanske mot Flashbacks regler, men rekommenderar starkt att iallfall lyssna på ljudboken.

http://griptillvarjepris.kolbjorn.se/ljudbok/

CSG kommer omförhandla sina avtal med SL detta kommande år, och viktigt att allmänheten får nys om CSG's olagliga metoder och det får medialt utrymme så förhoppningsvis väljer SL annat vaktbolag att övervaka deras tunnelbanesystem.
Citera
2019-03-25, 15:21
Medlem
Luckyhorses avatar
Halvkul avsnitt idag mycket tack vare albin men Fanny märktes mer än vanligt hur hårt hon försöker få uppmärksamhet hela tiden men saknar förmågan att prestera när hon stulit ordet.

När Albin läser Glenns lista är det helt förskräckligt vad fanny förstör i bakgrunden
Citera
2019-03-25, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
Halvkul avsnitt idag mycket tack vare albin men Fanny märktes mer än vanligt hur hårt hon försöker få uppmärksamhet hela tiden men saknar förmågan att prestera när hon stulit ordet.

När Albin läser Glenns lista är det helt förskräckligt vad fanny förstör i bakgrunden

Segmentet var ju förstört sedan innan då varenda svensk har väl läst samma artikel ett tiotals gånger?... Riktigt tröttsamt inslag med Glenns "krönikor" och att det är en spökskrivare till varje.

Jag personligen har antagligen byggt upp en tolerans mot Fanny eller så har hon lugnat ner sig med att bryta andras prator - för var mycket värre förut enligt mig. Glenns retweet var ju dock rent guld mot Thapper.
Citera
2019-03-26, 17:17
Medlem
Fan vad jag älskar Pelle, jag har redan i tråden begärt att få ett Daniel Sanchez-filter
Citera
2019-03-27, 21:59
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Segmentet var ju förstört sedan innan då varenda svensk har väl läst samma artikel ett tiotals gånger?... Riktigt tröttsamt inslag med Glenns "krönikor" och att det är en spökskrivare till varje.

Jag personligen har antagligen byggt upp en tolerans mot Fanny eller så har hon lugnat ner sig med att bryta andras prator - för var mycket värre förut enligt mig. Glenns retweet var ju dock rent guld mot Thapper.

Första gången jag hörde talas om Glenns krönikor faktiskt så var en fröjd för mig iaf. Läser inte svensk media förutom DN då all annan skit är slöseri med tid och clickbait only.

Trodde också jag byggt upp lite tolerans mot Fanny men i just det här avsnitt blev jag sur på riktigt över hur hon förstörde. Kan ha varit lite mer lättirriterad än vanligt så kanske berodde på det också
Citera
2019-03-28, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
Första gången jag hörde talas om Glenns krönikor faktiskt så var en fröjd för mig iaf. Läser inte svensk media förutom DN då all annan skit är slöseri med tid och clickbait only.

Trodde också jag byggt upp lite tolerans mot Fanny men i just det här avsnitt blev jag sur på riktigt över hur hon förstörde. Kan ha varit lite mer lättirriterad än vanligt så kanske berodde på det också

Huh, de flesta som har läst DN för tio år sedan och DN idag vet att DN består till sådan stor del av clickbaits och riktig skräpjournalistik. Om du vill prenumerera på riktig journalistik är endast SvD som finns kvar i Sverige tyvärr. Om du likväl jag får riktad reklam från DN så är denna reklam till 100% clickbait och skitjournalistik.

Jasså? Jag trodde alla hade snubblat över Glenns krönikor, har man läst en måste man göra en parafras och även återberätta dessa på första bästa möjliga förfest är min erfarenhet.

Ja, jag känner igen det där beroende på humör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in