2019-03-25, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bukakekockaburra
Försöker du påvisa din iq-nivå eller vad?

Nej, men din
Citera
2019-03-25, 15:02
Medlem
AXKYA131313s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leo.Galli
Min biologiska programmering hjärntvättar icke den är min Sanna natur. Att en bok måste förklara dina med födda för mågor gör dig till en avart bortom all logik och räddning. Icke längre är du en Homo sapiens då makten lyckats be fria dig från din menade logiska för måga! Homo sapiens en gång numera snart en Homo arbets myra.

Logik är en biologiskt med född för måga som vi använder för att skapa förståelse om om världen och orsak och värkan! Gör vår art en tjänst och kastrera dig
Försök att vakna upp ur din psykos, för verkligheten och framtidens skull.
Vi mer förnuftiga människor tycker synd om dig och dina skygglappar.
Senast redigerad av AXKYA131313 2019-03-25 kl. 15:39.
Citera
2019-03-25, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeaceback1
WOW! du är verkligen urbota dum i huvudet!
Är det du som är Gud som beordrar Gud vad han ska göra för att du ska vilja tro? Dina punkter innebär att de är du som styr rodret och beordrar Gud, logiskt? inte alls!

Din mage är full av skit och du har sådana höga tankar om dig själv?! Behöver jag skriva nåt mer?

Anser du då att din gud kan döma människor till helvetet för att de inte är muslimer?

Är det inte ganska ohyggligt grymt av honom i så fall att han inte bevisar för människorna att han finns, och att han inte bevisar att han kräver att vi ska vara muslimer?

Rowan Atkinson gjorde en ganska underbar sketch om helvetet en gång, där djävulen berättar att det bara är judarna som får komma till himlen. För det är judarna som har haft rätt hela tiden.

Sketchen spelades in någon gång mellan 1981 och 1986, vilket väl förklarar varför Rowan Atkinson inte alls nämner islam.

https://www.youtube.com/watch?v=Ut116mBuPpg

Hur som helst tycker jag att din gud är mycket grym, förutom att han har ett annat jättestort fel, som är att han inte finns.
Senast redigerad av Egnatankar 2019-03-25 kl. 15:06.
Citera
2019-03-25, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Nej, men din
Fast det där är ju lögn. Min iq ligger långt över det futtiga svenska medelvärdet på 99, så vad tror du att du har bevisat genom att uttrycka dig som ett förskolebarn?
Citera
2019-03-25, 15:11
Medlem
Citat:
Fast det där är ju lögn. Min iq ligger långt över det futtiga svenska medelvärdet på 99, så vad tror du att du har bevisat genom att uttrycka dig som ett förskolebarn?

Din IQ tror jag precis vad jag vill om. Ett provocerande förskolebarn är precis vad du låter som när du sitter och säger att reglerad misshandel gentemot kvinnor skulle vara okej.

"Men fröken, jag slog bara honom för att han tog min leksak! Det var inte ens hårt!" Tycker liknelsen är väldigt slående faktiskt.
Citera
2019-03-25, 15:14
Medlem
Citat:

Våld behöver inte brukas av intelligenta människor. Det är lite vad som skiljer (de flesta av oss) från djuren.
Citera
2019-03-25, 15:15
Medlem
Citat:
Och vad är skillnaden på muslimer som själva VÄLJER ATT följa det som står i Koranen?

Koranen säger att kvinnan är mannens åker.

En man får inte misshandla kvinnan utan de slag ni konstant läser in överdrifter i finns det reglering på. Det får inte vara så hårt att det blir märken eller att kvinnan skadas och han får absolut inte slå mot ansikte eller huvud. Dessutom gäller ju detta bara som nödsituation då kvinnan går överstyr och mannen redan försökt att tillrättavisa henne på andra sätt. Det kan ju tex vara en situation där kvinnan slår mannen först eller är orättvis mot barnen och hon vägrar ändra sitt beteende trots att mannen försökt prata med henne.

Helt sanslöst faktiskt.

Jag önskar ingen kvinna att bli misshandlad, men det skulle ändå vara intressant om din hustru, ifall du har någon, anmälde dig för våldtäkt och misshandel. För då skulle du få förklara för den svenska domstolen att du inte alls hade våldtagit din hustru, utan du hade bara "plöjt" henne, för hon är din åker. Och svenska lantbrukare frågar väl inte sina åkrar om lov innan de plöjer dem? Då kan väl inte du behöva fråga din hustru om lov innan du kör lemmen i henne?

Och så kunde du förklara att du slog henne för att det uppstod en nödsituation, för du hade försökt tillrättavisa henne gång på gång, men hon fortsatte att göra som hon själv ville och inte som du ville. Hon gick överstyr helt enkelt, ungefär som en skenande häst, och du var du ju tvungen att slå henne? Det förstår väl domstolen?

Jag skulle önska att ett fall som det jag har skissat ovan gick till domstol någon gång och avgjordes i en svensk rättssal. Det behövs ett rättsligt avgörande, eftersom ett antal muslimer verkar tro att de kan leva helt enligt Koranen i Sverige och strunta i svensk lag.
Senast redigerad av Egnatankar 2019-03-25 kl. 15:18.
Citera
2019-03-25, 15:16
Medlem
Citat:
Din IQ tror jag precis vad jag vill om. Ett provocerande förskolebarn är precis vad du låter som när du sitter och säger att reglerad misshandel gentemot kvinnor skulle vara okej.

"Men fröken, jag slog bara honom för att han tog min leksak! Det var inte ens hårt!" Tycker liknelsen är väldigt slående faktiskt.
Du får tro vad du vill. Du gillar ju lögner så din tro och åsikter tar man ju lätt på.

Jag ser att du inte förstår. Du har vuxit upp i skyddad verkstad med hjälm och dubbla hängslen. Där pojkar inte får slåss och leka krig, alla ska vara med alla och hoppa grodorna på fyllan i ring runt midsommarstången. Helst ska männen ha blomsterkrans på sig för att extra förtydliga hur underkuvade de är och i kontakt med sin "kvinnliga sida". Annars blir de utan sex.

Jag förstår att det blir extra svårt att förhålla sig till verkligheten och naturen då.
Citera
2019-03-25, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeaceback1
WOW! du är verkligen urbota dum i huvudet!
Är det du som är Gud som beordrar Gud vad han ska göra för att du ska vilja tro? Dina punkter innebär att de är du som styr rodret och beordrar Gud, logiskt? inte alls!

Din mage är full av skit och du har sådana höga tankar om dig själv?! Behöver jag skriva nåt mer?

Du kan be om ursäkt, broshan. Du skriver som en överspänd tonåring. Du gör inte islam någon tjänst genom att spruta billiga förolämpningar över någon. Låt inte din ilska förmörka ditt omdöme.
Citera
2019-03-25, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Helt sanslöst faktiskt.

Jag önskar ingen kvinna att bli misshandlad, men det skulle ändå vara intressant om din hustru, ifall du har någon, anmälde dig för våldtäkt och misshandel. För då skulle du få förklara för den svenska domstolen att du inte alls hade våldtagit din hustru, utan du hade bara "plöjt" henne, för hon är din åker. Och svenska lantbrukare frågar väl inte sina åkrar om lov innan de plöjer dem? Då kan väl inte du behöva fråga din hustru om lov innan du drar lemmen i henne?

Och så kunde du förklara att du slog henne för att det uppstod en nödsituation, för du hade försökt tillrättavisa henne gång på gång, men hon fortsatte att göra som hon själv ville och inte som du ville. Hon gick överstyr helt enkelt, ungefär som en skenande häst, och du var du ju tvungen att slå henne? Det förstår väl domstolen?

Jag skulle önska att ett fall som det jag har skissat ovan gick till domstol någon gång och avgjordes i en svensk rättssal. Det behövs ett rättsligt avgörande, eftersom ett antal muslimer verkar tro att de kan leva helt enligt Koranen i Sverige och strunta i svensk lag.
Oj, vilket sentimentalt litet utbrott. Vilken riddare!

Jag är kvinna. Jag beter mig ganska bra så min man har ingen anledning att slå mig.
Jag skrev tidigare att misshandel inte är tillåtet men det missade ni avsiktligen.

Nåväl, att ni älskar att leva i lögn och överdrift är ert problem, inte mitt.
Citera
2019-03-25, 15:20
Medlem
Citat:
Du får tro vad du vill. Du gillar ju lögner så din tro och åsikter tar man ju lätt på.

Jag ser att du inte förstår. Du har vuxit upp i skyddad verkstad med hjälm och dubbla hängslen. Där pojkar inte får slåss och leka krig, alla ska vara med alla och hoppa grodorna på fyllan i ring runt midsommarstången. Helst ska männen ha blomsterkrans på sig för att extra förtydliga hur underkuvade de är och i kontakt med sin "kvinnliga sida". Annars blir de utan sex.

Jag förstår att det blir extra svårt att förhålla sig till verkligheten och naturen då.

Nej, helt rätt, jag förstår inte hur man kan försöka rättfärdiga misshandel av sin fru för att hon "behöver tillrättavisning". Jag är fruktansvärt glad över det också, att jag är förståndig nog att inte tolerera att bli slagen och misshandlad. Om det då genererades av att jag dansade kring en midsommarstång som barn så får det gärna vara så. Hellre det än att sitta inlåst, uppspöad i en hijab i något krigsdrabbat land och sära på benen för min 50 år äldre make dag ut och dag in.
Citera
2019-03-25, 15:22
Medlem
Citat:
Nej, helt rätt, jag förstår inte hur man kan försöka rättfärdiga misshandel av sin fru för att hon "behöver tillrättavisning". Jag är fruktansvärt glad över det också, att jag är förståndig nog att inte tolerera att bli slagen och misshandlad. Om det då genererades av att jag dansade kring en midsommarstång som barn så får det gärna vara så. Hellre det än att sitta inlåst, uppspöad i en hijab i något krigsdrabbat land och sära på benen för min 50 år äldre make dag ut och dag in.
vilka perversa fantasier du har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in