Citat:
Ursprungligen postat av
beyondantares
Jag har aldrig sagt att det skulle finnas bevis på att Michael visade barnen porr, även om flera av de vuxna männen som anklagat honom hävdar det. Jag säger att han förvarade porr i rummet dit han tog barnen, trots att han låste in böckerna med lättklädda/avklädda pojkar
Wade Robsons mamma erkände att under de 14 år de kände MJ så var de på Neverland endast fyra gånger.
"Joy Robson: My memory is in the entire time we’ve lived here since 1991, we’ve only been at the ranch
with Michael on four occasions in 14 years.
Thomas Sneddon: Four occasions?
Joy Robson: Every other time we’ve been here without him.
Thomas Sneddon:
Would that be the same for your son?
Joy Robson:
Yes"
Ska MJ ha visat Wade porr dessa fyra ggr på Neverland när familjen var med? TROLIGT!
Vad som har framkommit är att Neverland var nästan som ett öppet hus. Många familjer var på Neverland när MJ inte befann sig på plats, vilket Star Arvizo erkände i rätten.
"Star Arvizo also claimed that at one point they got hold of the entrance code to Jackson’s bedroom". Star had pretty vivid memories of him and his brother not only going into Jackson’s room, but even sleeping there
while the entertainer was not home, without Mr Jackson's permission.
Det finns massa vittnesmål i 2005 av anställda på Neverland hur de fann Arvizo bröderna i diverse rum på Neverland som de inte hade rätt att vara i. Anställda har beskrivit ugnarna som uppkäftiga och inte lyssnade på tillsägelser.
Citat:
Ursprungligen postat av
beyondantares
Sen är jag inte insatt i Arvizo-fallet, men det är absolut möjligt att någon av pojkarna ljugit eller minns fel. Det köper jag.
Arvizo bröderna ljög så himla mycket att flera journalister som trodde MJ var skyldig 2005 ändra uppfattning att MJ är oskyldig, bland annat Aphrodite Jones som senare skrev en bok om rättegången: "Michael Jackson Conspiracy". Kan lova dig att om du sätter dig in i detta fall så kommer mycket saker falla på plats.