2018-06-20, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jag köpte på darknet, finns fortfarande 4mmc kvar att köpa som är väldigt likt hur det var innan det klassades. Tär rejält på kroppen att skjuta upp en femma alltså.

Sry to tell, Men du fick nog inte 4 mmc :/
Citera
2018-06-20, 17:03
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolcpl
Med tanke på att min referens är mephedrone sedan många år tidigare vet jag att det var vad jag fick.
Citera
2018-06-22, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Med tanke på att min referens är mephedrone sedan många år tidigare vet jag att det var vad jag fick.

Soft, Så det är inge önsketänkande bara? Snarlikt etc
Vet förövrigt inte hur det är att skjuta, skulle du kunna göra blind test på
3mmc, 3cmc,
och veta vilket som e vilket..

Tänkte eftersom spruta ger supereffekt, därav tänkte jag att du får snarlikt rus av annan rc..

Har inga som helst erfarenheter av sprutor, Och dom jag vet som kört med sprutor dom är döda eller halvt uteliggare..
Citera
2018-06-22, 23:59
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Soft, Så det är inge önsketänkande bara? Snarlikt etc
Vet förövrigt inte hur det är att skjuta, skulle du kunna göra blind test på
3mmc, 3cmc,
och veta vilket som e vilket..

Tänkte eftersom spruta ger supereffekt, därav tänkte jag att du får snarlikt rus av annan rc..

Har inga som helst erfarenheter av sprutor, Och dom jag vet som kört med sprutor dom är döda eller halvt uteliggare..
Jag skulle kunna känna skillnaden på 4mmc och 3mmc, ja, annars har jag inte provat så många rcs.

Såklart IV är en stor risk och har hög beroendepotential så rekommenderas inte att börja med.
Citera
2018-06-25, 04:53
Medlem
Citat:

Sry to tell. Men du kan ju inte ha den blekaste om han fått 4mmc eller inte.

Och blindtest mellan 3cmc och 3mmc är cake. Då smakerna på skiten skiljer sig åt som fan. Samt så är rusen som dag och natt
Citera
2018-06-25, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rclife
Sry to tell. Men du kan ju inte ha den blekaste om han fått 4mmc eller inte.

Och blindtest mellan 3cmc och 3mmc är cake. Då smakerna på skiten skiljer sig åt som fan. Samt så är rusen som dag och natt

Nää absolut, Därför jag undrar.
Har aldrig provat med spruta, Så jag tänkte att det kan vara svårt att avgöra "blindtest"

Men.. Jag är väl bara sjukt avis på att han har fått min älskling, och inte jag...
Hur som haver, Im happy 4 u!
Citera
2018-06-26, 00:34
Medlem
Citat:
Nää absolut, Därför jag undrar.
Har aldrig provat med spruta, Så jag tänkte att det kan vara svårt att avgöra "blindtest"

Men.. Jag är väl bara sjukt avis på att han har fått min älskling, och inte jag...
Hur som haver, Im happy 4 u!

Förstår hur du menar. Men skillnaden är alltid skillnaden oavsett administrering av drogen. Om du förstår vad jag menar.

Är väldigt avis jag med. Har aldrig haft nöjet att testa 4mmc.
It’s the holy fucking grail and i cant find it.
Citera
2019-03-23, 23:13
Medlem
Jag funderar på att köra IM för att jag helt enkelt sabbat alla vener man kan injicera i (i praktiken, förutom ljumskarna som jag inte hittat tidigare förutom ett rejält svar som kom någonstans på väg när jag drog ut nålen, men aldrig hittat igen....men så har jag skjutit i lillfingret mer än i ljumsken också). Jag filtrerar med micronfilter och får därigenom bort de allra flesta olösliga partiklar. Nu verkar det dock som att mephedronet i sig är väldigt frätande, men inte så att man inte kan sätta ett par skott i axeln utan att armen ramlar av, va? Jag är van vid att ha ont i axlarna, och räknar med att vara öm ett tag, men går på opiater också så smärtan är inte så farlig.

Det känns inte lönt att starta en tråd om Mephedrone IM - vågar man? Eftersom normala flashbackare har sina vener kvar, eller någon i alla fall. Jag har satt alltifrån haldolliknande till testosteron till heroin till kokain till GHB intramuskulärt och har inte tappat någon lem än (det förstnämnda var ju dock mer än dumt i huvudet p g a att jag ej filtrerade eftersom haldol inte är vattenlösligt). Abscesser har jag haft, men det löser lite antibiotika och på utsidan ser jag faktiskt förvånansvärt hel ut. Misstänker att mitt blodomlopp (där jag först tryckt in alltihop) inte ser lika fräscht ut, men det kan man ju knappast beskylla IM för! Min fråga är helt enkelt om jag ska sätta IM eller leta efter ven och få halvsvar (jag kör in nålet där jag har ärrvävnad och får ett långsamt rinnande svar och sedan svider det när jag kör in så vet att jag missar men då och då får jag något slags halvkick ändå, så antar att det delvis hamnar i ett blodkärl i sådana fall. För jag är en knarkare och att jag skulle ta något som inte har nära 100 % (90+ %) biotillgänglighet finns helt enkelt inte (därav injektionen av GHB som jag näppeligen tänker slösa bort via 25 % upptag oralt - haldolen och liknande har jag inget vettigt försvar för).

Nuförtiden är jag noga med filtrering och rengöring med alkohol innan injektion.

Någon som rentav testat, och kanke missat, och kan jämföra miss (subkutan injektion) med IM? Vad tycker ni, förutom att jag inte ska injicera alls? IM eller subkutant? För det har folk sagt åt mig sen jag gick i sexan och hade det fungerat hade jag inte skrivit det här inlägget.

Det vore mycket vänligt om ni bidrog med lite HR-kunskap.

Jag har skjutit Voxra allt för mycket, och alkohol, så jag vet hur det känns att missa saker som bränner, och är redo för det.

m v h

PS. Alkohol har jag alltså inte skkjutit för alkoholen i sig, det vore ju vansinne. Men vissa bensodiazepiner löser sig bra i alkohol.
Senast redigerad av Beulenpest 2019-03-23 kl. 23:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in