Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-26, 23:49
  #1
Medlem
adamthekings avatar
Är lite små sugen på att testa mephedrone IV.
Personligen har jag aldrig testat någonting IV och är jävligt rädd för det om jag ska vara ärlig.


Hur mycket bättre är mephedrone IV än när man snortar och bombar?

Finns det chans för att jag tycker IV är så jävla najs så att jag alltid vill köra spruta istället för att snorta.

Vad kan gå fel när jag gör det? (första gången somsagt)




Vad säger ni som kör mephedrone IV, tycker ni att det är värt ett försök?
Citera
2009-03-26, 23:51
  #2
Medlem
SaLmoNos avatar
Ja, för fan, det är bara att köra. Lös upp en feg mängd på förstasilen och känn dig framåt. Lägg märke till att bruset du får i huvudet bara är en bieffekt av meph'et och inget farligt eller så. Lycka till och ha inte sönder venerna.
Citera
2009-03-26, 23:52
  #3
Medlem
psykotisks avatar
Alltså det är typ inte värt, ruset är typ ändå så bra när man snortar och det kickar ändå snabbt. Onödigt att förstöra venerna för det tycker jag personligen.
Citera
2009-03-26, 23:52
  #4
Medlem
Valrosss avatar
jag har hört (vet dock inte om det stämmer) att meph typ klumpar ihop sig när man injicerar det. Ifall det stämmer så lär det ju inte vara speciellt nyttigt. Om du nu måste skjuta nåt, så kör på lite tjack eller något annat välbeprövat istället.
Citera
2009-03-26, 23:57
  #5
Medlem
adamthekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykotisk
Alltså det är typ inte värt, ruset är typ ändå så bra när man snortar och det kickar ändå snabbt. Onödigt att förstöra venerna för det tycker jag personligen.

Men bara 75% av räkan upptas väl bara om man tar det näsalt, och 100% om man tar det IV? Eller gäller det bara tjack..?
Citera
2009-03-26, 23:58
  #6
Medlem
NoizeMCs avatar
Har samma tankar som TS. Jag har aldrig kört IV, men efter jag läst hela tråden om mephedrone IV så blev jag riktigt sugen på det. Tjejen jobbar som sjuksköterska o kan lätt göra IV på mig sitter o väntar på leverans från RC-E, återkommer med rapport om jag bestämmer mig för att testa IV. Lockande men skrämmande samtidigt

Till TS, kolla den här tråden, finns en hel del info om mephedrone IV.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=748634
Citera
2009-03-26, 23:59
  #7
Medlem
adamthekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaLmoNo
Ja, för fan, det är bara att köra. Lös upp en feg mängd på förstasilen och känn dig framåt. Lägg märke till att bruset du får i huvudet bara är en bieffekt av meph'et och inget farligt eller så. Lycka till och ha inte sönder venerna.

Har du kört räka IV, isåfall vad är skillnaden? (ist för snort/bomb)
Citera
2009-03-27, 00:01
  #8
Medlem
adamthekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoizeMC
Har samma tankar som TS. Jag har aldrig kört IV, men efter jag läst hela tråden om mephedrone IV så blev jag riktigt sugen på det. Tjejen jobbar som sjuksköterska o kan lätt göra IV på mig sitter o väntar på leverans från RC-E, återkommer med rapport om jag bestämmer mig för att testa IV. Lockande men skrämmande samtidigt

Till TS, kolla den här tråden, finns en hel del info om mephedrone IV.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=748634

Tackar för länken!

Haha fyfan va gutt att din brud jobbar som sjuksköterska, då vet hon iaf vad hon håller på med... Själv har jag ingenaning
Citera
2009-03-27, 00:05
  #9
Medlem
Vincenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adamtheking
Men bara 75% av räkan upptas väl bara om man tar det näsalt

Är detta verkligen sant?
Citera
2009-03-27, 00:09
  #10
Medlem
adamthekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vincenzo
Är detta verkligen sant?

Och bara 50% upptas om man bombar...
Citera
2009-03-27, 00:09
  #11
Medlem
meph suger .
försökt två gånger .
ingen av gångerna hände det nåt specielt .
hjärtat klappa på lite extra annars inget specielt.
och dagen/dagarna efter hade jag sjukt ont i hela kroppen och blåsor i hela munnen skit grejjer . ska man knarka kan man väl iaf knarka knart .
Citera
2009-03-27, 00:10
  #12
Medlem
adamthekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DillKöttsSandal
meph suger .
försökt två gånger .
ingen av gångerna hände det nåt specielt .
hjärtat klappa på lite extra annars inget specielt.
och dagen/dagarna efter hade jag sjukt ont i hela kroppen och blåsor i hela munnen skit grejjer . ska man knarka kan man väl iaf knarka knart .

vafan, hur lite tog du egentligen?

EDIT: Menar du meph iövrigt eller meph IV? För själv tycker jag nästan att mephedrone är bättre party-drog än E, om jag ska vara ärlig!
__________________
Senast redigerad av adamtheking 2009-03-27 kl. 00:14.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback