Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Hehe, är det någon som har missat en mephlösning och skjutit utanför?
Vill inte föreställa mig hur det måste kännas...
jadu. skjutit mephedrone i 3 år.
en gång sista dosen missade jag helt, var så väck att det inte gjorde ont ens.
dagen efter tryckte jag ur massa var där..
var består av döda hudceller, levande vita blodkroppar och det främmande ämnet, som då var mephedrone.
kroppens försvar (vita blodkroppar) lyckas inte bryta ner mephedronet.
vill det sig illa måste man uppsöka vårdcentral och lägga ett kirurgiskt snitt för att få ur varet. jag tryckte ur det själv, höll på en hel dag var nojjig som fan. svullnaden la sig inte förräns efter en månad.
det uppenbara tipset är. missa inte. då händer detta. var nogrann. har man skakiga händer som man får efter ett tag är det bättre att ta det lugnt ett tag.
Kan säga att det slår bäst om man blandar ut det ca 1/3 med dextropur, det slår lite högra och dalar inte lika fort. sen jag tog det IV blev jag hooked och missbrukade det i 2 år. det är en kick som inte människor knarkare eller ej kan förstå utan att ha provat.
Tyvärr vet jag ingen som kan bruka det normalt. det tar slut, man kan inte sluta.
det har en ssri effekt. så man måste ta högre doser efter varje dos. kan sluta på 0.5g tillslut. man vill inget annat än att vara där i "meph himlen" en kompis uttryckte sig som så att mephedrone är FÖR bra helt enkelt.
det kör både dopamin och serotonin därav starkt beroende framkallande.
det finns de som har skjutit kokain och heroin som sen testat meph IV och de säger att Meph IV är snäppet värre.