2010-02-19, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adamtheking
Men bara 75% av räkan upptas väl bara om man tar det näsalt, och 100% om man tar det IV? Eller gäller det bara tjack..?

ta en lite större dos då tex, 100/0,75 = 133,33% av det du ursprungligen hade tagit. så slipper du försöra kroppen extra
Citera
2010-02-19, 18:39
Medlem
AntiAliass avatar
Hehe, är det någon som har missat en mephlösning och skjutit utanför?
Vill inte föreställa mig hur det måste kännas...
Citera
2010-02-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias

Aldrig missat. Men får alltid väldigt konstiga röda märken runt ingångshålet, aldrig varit med om liknande med andra droger.
Citera
2010-02-22, 13:57
Medlem
Moakers avatar
Att skjuta mephedrone är helt jävla underbart gör de dock inte för ofta. Efter som de går direkt ut i blodet och man inte vet så mycket om de. Till exempel tjocknar blodet något otroligt på mephedrone så ta de lilla lugna med skjutandet.
Citera
2010-02-23, 03:28
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Jag har. Det är inte en angenäm upplevelse. Haha. Nåja, SÅ ont gör det inte och faktum är att det fungerar helt okej intramuskulärt och subkutant också. Dock får man ju aldrig samma kick som intravenöst.
Citera
2010-02-23, 12:23
Medlem
Reality81s avatar
Citat:

jadu. skjutit mephedrone i 3 år.
en gång sista dosen missade jag helt, var så väck att det inte gjorde ont ens.

dagen efter tryckte jag ur massa var där..

var består av döda hudceller, levande vita blodkroppar och det främmande ämnet, som då var mephedrone.

kroppens försvar (vita blodkroppar) lyckas inte bryta ner mephedronet.

vill det sig illa måste man uppsöka vårdcentral och lägga ett kirurgiskt snitt för att få ur varet. jag tryckte ur det själv, höll på en hel dag var nojjig som fan. svullnaden la sig inte förräns efter en månad.

det uppenbara tipset är. missa inte. då händer detta. var nogrann. har man skakiga händer som man får efter ett tag är det bättre att ta det lugnt ett tag.

Kan säga att det slår bäst om man blandar ut det ca 1/3 med dextropur, det slår lite högra och dalar inte lika fort. sen jag tog det IV blev jag hooked och missbrukade det i 2 år. det är en kick som inte människor knarkare eller ej kan förstå utan att ha provat.

Tyvärr vet jag ingen som kan bruka det normalt. det tar slut, man kan inte sluta.
det har en ssri effekt. så man måste ta högre doser efter varje dos. kan sluta på 0.5g tillslut. man vill inget annat än att vara där i "meph himlen" en kompis uttryckte sig som så att mephedrone är FÖR bra helt enkelt.

det kör både dopamin och serotonin därav starkt beroende framkallande.

det finns de som har skjutit kokain och heroin som sen testat meph IV och de säger att Meph IV är snäppet värre.
Senast redigerad av Reality81 2010-02-23 kl. 12:31.
Citera
2018-05-20, 21:43
Medlem
Reality81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
jadu. skjutit mephedrone i 3 år.
en gång sista dosen missade jag helt, var så väck att det inte gjorde ont ens.

dagen efter tryckte jag ur massa var där..

var består av döda hudceller, levande vita blodkroppar och det främmande ämnet, som då var mephedrone.

kroppens försvar (vita blodkroppar) lyckas inte bryta ner mephedronet.

vill det sig illa måste man uppsöka vårdcentral och lägga ett kirurgiskt snitt för att få ur varet. jag tryckte ur det själv, höll på en hel dag var nojjig som fan. svullnaden la sig inte förräns efter en månad.

det uppenbara tipset är. missa inte. då händer detta. var nogrann. har man skakiga händer som man får efter ett tag är det bättre att ta det lugnt ett tag.

Kan säga att det slår bäst om man blandar ut det ca 1/3 med dextropur, det slår lite högra och dalar inte lika fort. sen jag tog det IV blev jag hooked och missbrukade det i 2 år. det är en kick som inte människor knarkare eller ej kan förstå utan att ha provat.

Tyvärr vet jag ingen som kan bruka det normalt. det tar slut, man kan inte sluta.
det har en ssri effekt. så man måste ta högre doser efter varje dos. kan sluta på 0.5g tillslut. man vill inget annat än att vara där i "meph himlen" en kompis uttryckte sig som så att mephedrone är FÖR bra helt enkelt.

det kör både dopamin och serotonin därav starkt beroende framkallande.

det finns de som har skjutit kokain och heroin som sen testat meph IV och de säger att Meph IV är snäppet värre.

Haha jag var ganska klok en gång i tiden. WTF hände?😃
Citera
2018-05-22, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
Haha jag var ganska klok en gång i tiden. WTF hände?😃

Hahaha jävlar va ja skratta. Igenkännings faktorn på max.
Citera
2018-05-28, 18:37
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipstjuven
Hahaha jävlar va ja skratta. Igenkännings faktorn på max.
Det är mellan den totala virrighetens dalar jag finner de klaraste stunder men det är längre mellan gångerna och dyrare för varje år däremellan blir man fan vara dummare
Citera
2018-05-29, 10:24
Medlem
Denoms avatar
Mephedrone IV är underbart, tog det förra veckan och det slår alla andra CS-droger på marknaden nu helt klart!
Citera
2018-05-30, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Mephedrone IV är underbart, tog det förra veckan och det slår alla andra CS-droger på marknaden nu helt klart!

Måste få fråga vart du lyckades få tag i det? Jag började ta droger under 3mmc eran. Så hann aldrig med 4mmc.
Att testa 4an vore som att hitta atlantis
Citera
2018-05-30, 09:32
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rclife
Måste få fråga vart du lyckades få tag i det? Jag började ta droger under 3mmc eran. Så hann aldrig med 4mmc.
Att testa 4an vore som att hitta atlantis
Jag köpte på darknet, finns fortfarande 4mmc kvar att köpa som är väldigt likt hur det var innan det klassades. Tär rejält på kroppen att skjuta upp en femma alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in