2019-03-23, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tror du på allvar att all drama som varit inte en del av det är uppdiktad?

Ja jag gillar att följa det, det är inget jag hymlar med. Jag kollar dock extremt lite av deras videos och har läst långt ifrån alla sidor i denna tråden på slutet.

Jag vet vem Jocke vart sedan 2009 innan han blev känd och han är full med skit.

Finns säkert sådant som vart hittepå.
Jag har också följt dom länge och tycker han har bättrat sig.
Varför följer du en person som du tycker är full med skit?
Citera
2019-03-23, 06:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Varför följer du en person som du tycker är full med skit?

1. Jag vet mycket om honom
2. Jag har vetat vem han är i 10 år
3. Jag fascineras av han som person och den psykopat han är
4. Jag fascineras av hur han lyckats lura så många
5. Jag fascineras av hans WT-familj
6. Han har en gång i tiden gjort roliga saker
7. Jag har inget liv

Ska jag fortsätta?
Citera
2019-03-23, 10:31
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Tror du på allvar att all drama som varit inte en del av det är uppdiktad?

Ja jag gillar att följa det, det är inget jag hymlar med. Jag kollar dock extremt lite av deras videos och har läst långt ifrån alla sidor i denna tråden på slutet.

Jag vet vem Jocke vart sedan 2009 innan han blev känd och han är full med skit.

Man kan inte drabbas av så mycket drama som Jocke drabbas av om men inte söker det själv.
Det är skillnad på att överdriva och på att planera drama. Jag tycker definitivt att Jocke kan överdriva när han blir ledsen eller arg, det har man sett i hans livestreams förut. Men att just precis allt skulle vara hittepå tror jag inte.

Tror du verkligen själv på att Jocke och hans gäng skulle sitta i ett halvfärdigt hus i 1 år enbart för att kunna planera drama?
Citat:
1. Jag vet mycket om honom
2. Jag har vetat vem han är i 10 år
3. Jag fascineras av han som person och den psykopat han är
4. Jag fascineras av hur han lyckats lura så många
5. Jag fascineras av hans WT-familj
6. Han har en gång i tiden gjort roliga saker
7. Jag har inget liv

Ska jag fortsätta?
Du har vetat vem han är, men du känner inte honom och vet inte vem han är som person. Men jag förstår att det kan vara jobbigt för många här i tråden att se andra lyckas med framgång.
Citera
2019-03-23, 10:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Men att just precis allt skulle vara hittepå tror jag inte.

Har jag sagt det? Nej. Bra då!

Citat:
Tror du verkligen själv på att Jocke och hans gäng skulle sitta i ett halvfärdigt hus i 1 år enbart för att kunna planera drama?

När fan har jag sagt det?

Citat:
Du har vetat vem han är, men du känner inte honom och vet inte vem han är som person. Men jag förstår att det kan vara jobbigt för många här i tråden att se andra lyckas med framgång.

Hur vet du om jag känner honom eller inte? Har inget med att han lyckats att göra. Inget har ändrats nu mot 2011-2013.

Jag behöver knappast påpeka att du är en idiot? För det lyckas du framhäva rätt bra.
Citera
2019-03-23, 13:22
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Kameraövervakning, larm och sådant hjälper inte mot påhittat drama
Här har du sagt det.

Citat:
Har jag sagt det? Nej. Bra då!

När fan har jag sagt det?

Hur vet du om jag känner honom eller inte? Har inget med att han lyckats att göra. Inget har ändrats nu mot 2011-2013.

Jag behöver knappast påpeka att du är en idiot? För det lyckas du framhäva rätt bra.
Jo, det har du visst sagt. Jag var tvungen att citera ditt inlägg ovan för att du inte verkar ha någon koll på vad du har skrivit och inte, frågan är om du möjligtvis ser nu?

Du skrev även att en del av dramat är ”uppdiktat”. Därav skrev jag att det är skillnad på om det är hittepå eller ja, okej ”uppdiktat”, och på att dramat är överdrivet. Förstår du verkligen inte bättre?

Du skrev ju att du har vetat vem han är, inte att du känner honom och då skulle du inte uttrycka dig på det sättet. Varför skulle du skriva att du har vetat vem han är i flera år om du skulle känt honom? Gör du mot förmodan det, uttryck dig bättre och gör rätt framöver.

Det är tydligt att du endast drar slutsatser baserat på hans youtubekarriär. Hur vet du att inget har ändrats nu jämfört med 2011-2013, när du skrev att du vetat vem han är sedan 2009?

Av det jag kan se som har varit offentligt, så är han definitivt inte som han var från 2011 ens. Han är inte killen som gillar att supa var och varannan dag, allmänt spela pajas och kalla brudar för horor längre. Är det svårt att se för dig möjligtvis?

Fler slutsatser kan jag inte dra, utan baserar det endast på vad jag har sett av honom offentligt genom åren. Hur han är och har varit som person genom åren kan inte jag uttala mig om, och inte du heller om du inte skulle råka känna honom dvs. Men jag har svårt att tro att han skulle vara precis som han var förr. Det är inte så jäkla ovanligt att förändras efter så många år på ett och annat sätt.
Citera
2019-03-23, 13:43
Avstängd
Citat:
Här har du sagt det.

Jo, det har du visst sagt. Jag var tvungen att citera ditt inlägg ovan för att du inte verkar ha någon koll på vad du har skrivit och inte, frågan är om du möjligtvis ser nu?

Suck. Är du på riktigt på allvar?

Att jag säger att "Kameraövervakning, larm och sådant hjälper inte mot påhittat drama" betyder inte att jag säger att allt drama är påhittad och de sitter och genomför drama under 1 år

Att du drar den kopplingen är ju bara helt ologiskt, att du sedan försöker bevisa det gör ju bara att du skämmer ut dej ännu mer. Du bevisar ingenting mer än att du har fel.

Citat:
Du skrev även att en del av dramat är ”uppdiktat”. Därav skrev jag att det är skillnad på om det är hittepå eller ja, okej ”uppdiktat”, och på att dramat är överdrivet. Förstår du verkligen inte bättre?

Jag svarade inte på detta för att jag höll med, en del drama är påhittad och annat överdrivet. Så det är du som inte förstår. Jag förstår inte varför du ska dra upp det en andra gång när jag inte svarade på det första gången. Jag svarade inte för jag höll med, men då kritiserar du mej

Jag orkar inte svara på resten för du saknar uppenbart en hel del kromosomer och är inte värd att lägga ner tid på. Att du inte ser hur fel du har är skrämmande.
Senast redigerad av 400Ben 2019-03-23 kl. 13:50.
Citera
2019-03-23, 14:09
Avstängd
Citat:
Av det jag kan se som har varit offentligt, så är han definitivt inte som han var från 2011 ens. Han är inte killen som gillar att supa var och varannan dag, allmänt spela pajas och kalla brudar för horor längre. Är det svårt att se för dig möjligtvis?

Jag svarar på detta också.

Wow. När har jag sagt att fallet inte är så här?

Det är dock inte dessa saker jag syftar på, men det är helt meningslöst att diskutera med dej då du målar upp bilder i huvudet vad jag sagt som inte stämmer.

Kollar man dina svar till mej så kommer du med felaktigheter jag inte sagt eller så i viss mån håller jag med dej. Jag rekommenderar dej att gå om hela skolgången, för du behöver verkligen öva på läsförmågan.

Jag är dock inte chockad över att en sådan som du som försvarar Jocke både saknar skolgång och ett par kromosomer. Det är fullt logiskt att det är så!
Senast redigerad av 400Ben 2019-03-23 kl. 14:12.
Citera
2019-03-23, 15:17
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmi
Kan någon förklara för mig varför de tar upp allt detta i en video och förstör joz of swedens framtid?

Joz kommer aldrig mer få jobb någonsin i sverige.
Jag gissar att det liksom är poängen, att Joz Goz aldrig mer ska få ett jobb. Får man tro vad de inblandade säger så är Joz Goz oerhört manipulativ och det sista de vill är förstås att någon mer ska råka ut för Joz Goz manipulativa beteende och bli utnyttjad. Sedan verkar det som om de inblandade i huset kommunicerar med omvärlden genom att göra Youtube-videos. De skriver inte, de gör en video helt enkelt där de sitter och talar fritt, kanske utan eftertanke. Jag har sällan hört så mycket som skulle kunna klassas som förtal på en och samma gång. Joz Goz skulle kunna stämma brallorna av alla inblandade, men vi får se om det först blir några anmälningar mot Joz Goz från dem han påstås ha utsatt för olika saker.
Citera
2019-03-23, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag gissar att det liksom är poängen, att Joz Goz aldrig mer ska få ett jobb. Får man tro vad de inblandade säger så är Joz Goz oerhört manipulativ och det sista de vill är förstås att någon mer ska råka ut för Joz Goz manipulativa beteende och bli utnyttjad. Sedan verkar det som om de inblandade i huset kommunicerar med omvärlden genom att göra Youtube-videos. De skriver inte, de gör en video helt enkelt där de sitter och talar fritt, kanske utan eftertanke. Jag har sällan hört så mycket som skulle kunna klassas som förtal på en och samma gång. Joz Goz skulle kunna stämma brallorna av alla inblandade, men vi får se om det först blir några anmälningar mot Joz Goz från dem han påstås ha utsatt för olika saker.

Är inte allt hittepå då? Har inte Joz gått med på att bli uthängd? Är inte han med i den sk sekten?
Det verkar finnas en hel del print screens som inte är till Joz fördel både sexuellt och som har med bygget / renoveringen att göra.
Kan samtidigt hålla med om att en del Youtubers gått över gränsen. Visst har dom hängt ut Joz samtidigt som Joz själv inte inger ett seriöst intryck. En bluff byggare av rang som tjänat pengar på att köpa byggvaror ist för att arbeta. Han utger sig för att vara något han uppenbarligen inte är.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2019-03-23 kl. 15:57.
Citera
2019-03-23, 15:50
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:
Suck. Är du på riktigt på allvar?

Att jag säger att "Kameraövervakning, larm och sådant hjälper inte mot påhittat drama" betyder inte att jag säger att allt drama är påhittad och de sitter och genomför drama under 1 år

Att du drar den kopplingen är ju bara helt ologiskt, att du sedan försöker bevisa det gör ju bara att du skämmer ut dej ännu mer. Du bevisar ingenting mer än att du har fel.

Jag svarade inte på detta för att jag höll med, en del drama är påhittad och annat överdrivet. Så det är du som inte förstår. Jag förstår inte varför du ska dra upp det en andra gång när jag inte svarade på det första gången. Jag svarade inte för jag höll med, men då kritiserar du mej

Jag orkar inte svara på resten för du saknar uppenbart en hel del kromosomer och är inte värd att lägga ner tid på. Att du inte ser hur fel du har är skrämmande.
Men varför drar du då slutsatsen att kameraövervakning osv. inte hjälper mot påhittat drama om det inte ens är vad du menar? Det är inte relevant här om du inte anser att det skulle vara hittepå.

Och varför skrev du även att man inte kan drabbas av så mycket drama som Jocke har gjort? Du menar med andra ord att det är påhittat kan det tolkas som.

Citat:
Det är dock inte dessa saker jag syftar på, men det är helt meningslöst att diskutera med dej då du målar upp bilder i huvudet vad jag sagt som inte stämmer.

Kollar man dina svar till mej så kommer du med felaktigheter jag inte sagt eller så i viss mån håller jag med dej. Jag rekommenderar dej att gå om hela skolgången, för du behöver verkligen öva på läsförmågan.

Jag är dock inte chockad över att en sådan som du som försvarar Jocke både saknar skolgång och ett par kromosomer. Det är fullt logiskt att det är så!
Fast säg vad du menar då istället för att skriv en massa saker, utveckla! Förklara vad du menar istället, gör det framöver.

Vad är det du syftar på som gör att du tycker att Jocke är lika full av skit som han var 2009? Kan du svara på det istället? Självklart kan det tolkas på olika sätt när du bara kommer med en massa onödig smörja utan att förklara vad du syftar på.

Nej, jag försöker inte försvara Jocke bara för att jag inte håller med dig. Det kallas att kunna ta diskussioner, vilket jag märker att inte alla kan göra utan att det går över till påhopp eller ilska.
Citera
2019-03-23, 15:58
Avstängd
Citat:
Men varför drar du då slutsatsen att kameraövervakning osv. inte hjälper mot påhittat drama om det inte ens är vad du menar? Det är inte relevant här om du inte anser att det skulle vara hittepå.

Men för fan. Vad ska kameraövervakning hjälpa när det kommer till den mesta draman? En del saker ja, men långt ifrån allt. Ska jag ens behöva förklara det? Kameraövervakning kommer knappast sätta stopp för en hel del drama. Det är just det jag menar.

Citat:
Och varför skrev du även att man inte kan drabbas av så mycket drama som Jocke har gjort? Du menar med andra ord att det är påhittat kan det tolkas som.

Ja jag menar att en del är påhittad eller överdriven. Inte allt!

Citat:
Fast säg vad du menar då istället för att skriv en massa saker, utveckla! Förklara vad du menar istället, gör det framöver.

Det är du som inte förstår helt enkelt.

Citat:
Vad är det du syftar på som gör att du tycker att Jocke är lika full av skit som han var 2009? Kan du svara på det istället? Självklart kan det tolkas på olika sätt när du bara kommer med en massa onödig smörja utan att förklara vad du syftar på.

Jag kan svara på den när du slutar skriva saker jag inte sagt eller kommer med ologiska kopplingar.

Citat:
Nej, jag försöker inte försvara Jocke bara för att jag inte håller med dig. Det kallas att kunna ta diskussioner, vilket jag märker att inte alla kan göra utan att det går över till påhopp eller ilska.

Du kan inte diskutera vettigt då du är helt slut i hjärnan.
Citera
2019-03-23, 16:30
Avstängd
Citat:
Vad är det du syftar på som gör att du tycker att Jocke är lika full av skit som han var 2009?

Nu kan jag svara på denna. Men då vill jag inte att du svarar med saker jag inte sagt eller kommer med ologiska kopplingar som tidigare. Varken jag eller någon annan i tråden är intresserade utav det.

Jag har aldrig sagt att allt är påhittad drama eller att detta med Joz skulle vara det. Jag säger bara att det är för mycket drama för att inte vara äkta utan påhittat till del eller överdrivet.

Jocke är en psykopat. Han bryr sej bara om sej själv och har alltid gjort. Han har alltid lurats. Sätten har bara ändrats. Man ser det igenom honom, hans skådespeleri är för dåligt och bortförklaringarna för dåliga ibland.

Hans Reality Show var fejk, hans prank var fejk, dramat nu är till stor del fejk, överdrivet eller medvetet.

Har inget att göra med hans drickande eller levnadssätt som du tog upp helt från ingenstans.

Denna killen gör allt för kändisskap, tittare, pengar och publicitet. DJ karriären är ju ett skämt
Senast redigerad av 400Ben 2019-03-23 kl. 16:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in