Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Kameraövervakning, larm och sådant hjälper inte mot påhittat drama

Här har du sagt det.
Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Har jag sagt det? Nej. Bra då!
När fan har jag sagt det?
Hur vet du om jag känner honom eller inte? Har inget med att han lyckats att göra. Inget har ändrats nu mot 2011-2013.
Jag behöver knappast påpeka att du är en idiot? För det lyckas du framhäva rätt bra.
Jo, det har du visst sagt. Jag var tvungen att citera ditt inlägg ovan för att du inte verkar ha någon koll på vad du har skrivit och inte, frågan är om du möjligtvis ser nu?
Du skrev även att en del av dramat är ”uppdiktat”. Därav skrev jag att det är skillnad på om det är hittepå eller ja, okej ”uppdiktat”, och på att dramat är överdrivet. Förstår du verkligen inte bättre?
Du skrev ju att du har vetat vem han är, inte att du känner honom och då skulle du inte uttrycka dig på det sättet. Varför skulle du skriva att du har
vetat vem han är i flera år om du skulle känt honom? Gör du mot förmodan det, uttryck dig bättre och gör rätt framöver.
Det är tydligt att du endast drar slutsatser baserat på hans youtubekarriär. Hur vet du att inget har ändrats nu jämfört med 2011-2013, när du skrev att du vetat vem han är sedan 2009?
Av det jag kan se som har varit offentligt, så är han definitivt inte som han var från 2011 ens. Han är inte killen som gillar att supa var och varannan dag, allmänt spela pajas och kalla brudar för horor längre. Är det svårt att se för dig möjligtvis?
Fler slutsatser kan jag inte dra, utan baserar det endast på vad jag har sett av honom offentligt genom åren. Hur han är och har varit som person genom åren kan inte jag uttala mig om, och inte du heller om du inte skulle råka känna honom dvs. Men jag har svårt att tro att han skulle vara precis som han var förr. Det är inte så jäkla ovanligt att förändras efter så många år på ett och annat sätt.