Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Om Crille verkligen sexuellt trackasserat tjejer i Jockes företag så är det väl Jockes jobb att se till så att Crille ställs inför rätta.. annars skyddar ju Jocke en kriminell.
Jag antar att Jocke älskar sin bror så pass mycket att kvinnor som blir utsatta för sexuella trackasserier inte spelar någon roll. Dom är ju trots allt familj, så varför inte låta Crille trackassera.
Klart det är skådespel annars hade väl Joz stämmt Jockes företag med tanke på att Jocke nu använder internet för att beskylla Joz för att Jonna gjorde abort lixom. Nu är Jocke igång med sina ologiska dramaskådespel igen, precis som när han beskyllde Crille för massa grejjer fast Crille var tyst på grund av kontrakten som styrde hur dom skulle lura tittarna att dom bråkar genom youtubevideos.
Har du belägg för det? Nej, just det.
Crille har inte ens trakasserat tjejer, av det jag minns. Men kan ha fel, dock är det hur som helst inte relevant längre. Det var det för 2 år sen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Du menar alltså att Joz drar på sig ett dåligt rykte för 1,3 miljoner?
Ja då säljer man sig billigt

Och vad har Jocke & Jonna tjänat på detta?
Tycker det låter mer som dom har förlorat både pengar och tid.
Kan inte annat än att hålla med. Han får ju sitt liv förstört.
Citat:
Ursprungligen postat av
nudlarmedris
Ingen som nänmer att Jocke och Jonna inte längre är dom största youtube/vloggarna i Sverige längre. Therese Lindgren har äntligen gått om dom och kommer bli första Svenska vloggaren att nå 900 tusen subscribers. Grattis!
Nej, det har hon inte. Hon har 2000 prenumeranter färre än Jocke och Jonna. Men isåfall kan jag tycka det är lite märkligt att allt detta drama kom just precis nu när hon är nära på att gå om dem. De borde sparkat Joz för längesen så skulle det kanske inte skett.