Citat:
Han tror att han och förlängningen Iran är så viktig att någon skulle orka lägga all den tid och energi som "tydligen" läggs på att censurera honom. Han förstår heller inte riktigt att han inte står över reglerna. Det spelar ingen roll att han inte förstår dom, dom gäller för honom ändå. Hur tror IR5 att han är viktigare än vad andra är? Vad menar du egentligen?
Iranier på flashback . Ir5? Bahram? Nån som heter Shahin. Sasani?
Jag håller med ir5 att det blir konstig stämning för att moderatorn i militärtrådarna har något emot Iran. Sedan om du inte vill hålla med så är det din sak.
JA jag skulle tänka mig att ni har judar i modkåren.
Iranier på flashback . Ir5? Bahram? Nån som heter Shahin. Sasani?
Jag håller med ir5 att det blir konstig stämning för att moderatorn i militärtrådarna har något emot Iran. Sedan om du inte vill hålla med så är det din sak.
JA jag skulle tänka mig att ni har judar i modkåren.
Jag kan för övrigt också tänka mig att vi har judar bland moderatorerna. Men jag kan även tänka mig att vi har kommunister, godtemplare och alkoholister. Men det är stor skillnad på "Det finns moderatorer som är judar" och på "Alla mods och admin är judar och driver en judisk agenda".
Citat:
Jag säger inte att det inte finns något som heter "sionistisk logik". Jag säger att när jag försöker googla efter en definition så får jag inga relevanta träffar. Och att det är en ganska god indikation till att det inte är något särskit vedertaget. För övrigt så var det nog i stort sett bara kyrkan på 1400-talet som trodde att Jorden var platt. En kvalificerad gissning är att vi slutade tro att Jorden är platt första gången vi seglade så långt ut på havet att vi inte längre såg land.