"And what is [the matter] with you that you fight not in
the cause of Allah and [for] the oppressed among men, women, and children
who say, "Our Lord, take us out of this city of oppressive people and appoint for us from Yourself a protector and appoint for us from Yourself a helper?""
(Koranen 4:75)
"3Och Israels Guds härlighet hade lyft sig från keruben, som den vilade på, och hade flyttat sig till tempelhusets tröskel, och ropade nu till mannen som var klädd i linnekläderna och hade skrivtyget vid sin länd;
4HERREN sade till honom: »Gå igenom Jerusalems stad, och teckna med ett tecken på pannan de män som sucka och jämra sig över alla styggelser som bedrivas därinne.» 5Och till de andra hörde jag honom säga: »Dragen fram i staden efter honom och slån ned folket; visen ingen skonsamhet och haven ingen misskund.
6Både åldringar och ynglingar och jungfrur, både barn och kvinnor skolen I dräpa och förgöra, men I mån icke komma vid någon som har tecknet på sig, och I skolen begynna vid min helgedom.» Och de begynte med de äldste, med de män som stodo framför tempelhuset."
https://sv.bibelsite.com/swe/ezekiel/9.htm
Som jag tidigare visat säger Bibeln att denna onda stad är Jerusalem, på andligt språk heter staden Sodom.
Sodom föder sina barn till slavar:
"21Sägen mig, I som viljen stå under lagen: haven I icke hört vad lagen säger? 22Det är ju skrivet att
Abraham fick två söner, en med sin tjänstekvinna, och en med sin fria hustru. 23Men
tjänstekvinnans son är född efter köttet, då däremot
den fria hustruns son är född i kraft av löftet. 24Dessa ord hava en djupare mening; ty
de båda kvinnorna beteckna två förbund. Av dessa kommer det ena från berget Sina och föder sina barn till träldom, och detta har sin förebild i Agar. 25Berget Sina kallas nämligen i Arabien för Agar och
svarar emot det nuvarande Jerusalem, ty detta lever med sina barn i träldom. 26Men det Jerusalem som är därovan, det är fritt, och det är vår moder."
(Galater 4)
Som Herren Jesus sa:
"Varför fattar ni inte vad jag säger?"
"Summan av Guds ord är Sanning"
... Jag hittar ingenting att anklaga Muhammed för, och då har jag ändå antagit rollen av åklagaren i det ämnet för en tid (dvs invärtes sökt något att anklaga honom för).