Citat:
Äh vadå. Man vet aldrig, kanske går ett fartyg fyllt av säckpipespelare från Edinburgh på grund utanför ön, och de kommer i land. Då är det bra att vara förberedd!
Citat:
Oh snap!
Citat:
Citat:
Du har rätt, det var dåligt citerat, väldigt oklart vem han svarade. Jag trodde att åtminstone en del var riktat till mig, så jag svarade också på det.
Citat:
Jag står fast vid mina ord. Du är en mediahora. Ingen saknade dig när du drog till England. Ingen saknar dig på Fiji heller. Du är en blandning av Anna Anka, Gunilla Persson och Anna Book. Fast med slips och fesljummen KändGås i ett urdiskat Slots Senap burkglas. Någon dag kommer du få krypa tillbaka till korset.
Glöm inte Bianca Ingrosso och Pernilla Wahlgren...
Citat:
Bäst att bara förvanska sitt egna varumärke lär stå högt i din skalle. Det gör man bäst i svensk dokusåpa.
Vill du leka advokat i framtiden så räcker det med en googlesökning på ditt namn. Ingen vill ha dig som försvarare i ett brottsmål eller ens en simpel tvist. Ett namnbyte till lär bara göra dig ännu mindre eftertraktad. Särskilt nu när du poserat i bilder och videor.
Hur ställer du det till det?
Vill du leka advokat i framtiden så räcker det med en googlesökning på ditt namn. Ingen vill ha dig som försvarare i ett brottsmål eller ens en simpel tvist. Ett namnbyte till lär bara göra dig ännu mindre eftertraktad. Särskilt nu när du poserat i bilder och videor.
Hur ställer du det till det?
Skönt att se att fler tänker som jag!
Jag har full förståelse för att unga människor vill "göra sig ett namn", och jag vet att deltagande i TV kan vara ett sätt att göra det (tvivlar ju dock på att program som Paradise Hotel, Ex On The Beach, Ensam mamma söker etc är särskilt bra att vara med i i just det syftet). Men varför; oh varför, är man med i TV och framställer sig redan Dag 1 som en sk*tstövel?! Hur är det bra för ens framtida "varumärke"? Varför kläcker man i inledningen till programmet ur sig att man ser på sina medtävlare "med förakt och avsmak"?
Som jag sagt tidigare; det är sorgligt att det är typer som Carl som framställs som förebilder, att det är manipulativa, falska rygghuggare som anses vara de "bra spelarna" och att de sjyssta och trevliga är trista och har "dåligt underhållningsvärde".
Jag har tydligen varit otydlig i mina tidigare inlägg - eller så har en del problem med läsförståelsen - så jag försöka vara tydlig: Jag tycker inte att alla deltagare måste vara sams och sjunga "We Shall Overcome", jag gillar också när det blir lite "tjafs". Men jag gillar inte när folk uttrycker sig föraktfullt om andra för att de inte har "fina" utbildningar och jobb.
Citat:
Jag minns inte honom, men jag såg inte förra årets säsong från början. Åkte han ur relativt tidigt?
Citat:
På vilket/vilka sätt tycker du han är skön?