Citat:
Ursprungligen postat av
MissDope
Du citerade inlägget så jävla dåligt så vet ej vad jag skall svara på.
Jag står fast vid mina ord. Du är en mediahora. Ingen saknade dig när du drog till England. Ingen saknar dig på Fiji heller. Du är en blandning av Anna Anka, Gunilla Persson och Anna Book. Fast med slips och fesljummen KändGås i ett urdiskat Slots Senap burkglas. Någon dag kommer du få krypa tillbaka till korset.
Bäst att bara förvanska sitt egna varumärke lär stå högt i din skalle. Det gör man bäst i svensk dokusåpa.
Vill du leka advokat i framtiden så räcker det med en googlesökning på ditt namn. Ingen vill ha dig som försvarare i ett brottsmål eller ens en simpel tvist. Ett namnbyte till lär bara göra dig ännu mindre eftertraktad. Särskilt nu när du poserat i bilder och videor.
Hur ställer du det till det?
Orka lägga så mycket energi på en person. Var leker han advokat någonstans? Han skrev till och med att han är bara jurist och advokat först om två år. Sen att han är stolt över sin utbildning är bara bra, är du avundsjuk eller vad handlar det om?
Han får spela spelet hur han vill. Han har inte uppfört sig överdrivet illa så som ni försöker måla det som. Visst han har kallat Linn för kort och tjock men det endast framför kameran när han blivit intervjuad av redaktionen (man kan se det som en dagbok). Han har aldrig kallat henne det framför andra, vilket visar på ett acceptabelt socialt beteende. Vidare har han visat en rationalitet bakom hans val i tävlingen, nämligen att Adnilson och resterande bildad en tydlig pakt som kan kosta dem tävlingar så pass tidigt i tävlingen. Just nu behövs det inga pakter, hela laget ska vara en enhet.
Så snälla kolla på Robinson och håll käften, massa jävla off-topic här inne!