Citat:
Ursprungligen postat av
admin5
Själv så har jag ingen aning om vilken religionstillhörighet moderatorerna har och jag bryr mig inte heller om det. Här trumfar forumreglerna över både Vedaskrifterna, Bibeln, Koranen, Talmud etc.
admin5
Ser du dina forumsregler över världens mest lästa böcker som format kulturer och världsuppfattningar i århundraden?
Din retorik är precis som Daesh (IS) en fundamental retorik. Ingen kompromiss mellan din verklighet och din idealism. Tur för Sverige att människor som du inte beväpnas även om du och dina gelikar hittat ett kryphål som heter yttrandefrihet.
Lite om regelverkets tillämpning:
Det finns ett regelverk för tortyr också!
Alla ska torteras lika mycket men regelverket formulering tillåter att ”kasta 10 kilo vikt” på någons knäskål eller bara släppa vikten över knät. Blir alla utsatta för samma fysiska tortyr?
Ditt sätt att motivera det kallas för Sionistisk logik. Vad jag misstänker är ditt sätt att bemöta, behandla och återkoppla kritiken om det som sker på forumet. Det tyder på att du inte har minsta intresse för människors yttrandefrihet, du respekterar inte ens rådande världsuppfattningar och sätter ditt regelverk över allt annat.
Du presenterar dig inte heller, som tex Mohammed (AS) Jesus (AS) gjorde, utan du är en okänd person som skapat några regler på nätet sk netiketter och eftersom människor inte är fysisk närvarande där du är så ger du dig rätten att göra vad som helst med deras psykiska närvaro.
Jag tror mycket i ditt sätt att resonera och rättfärdiga luktar en retorik som sionister använder. Jag har också motiverat varför.
En annan sak är att du påstår att du inte känner dina moderatorer. Då vet du alltså inte om det finns några moderatorer från Israel eller ej? Bra då litar användarna säkert på ditt regelverk.