2019-03-21, 10:16
Medlem
Q post #3131

Citat:
Mar 20 2019

Bill-Clinton.jpg
https://qanon.pub/data/media/696df70fb610ebf20b3ffb6f77188c0bc5d98ffa11c55f817a b114a6fe38f71f.jpg

https://www.politico.com/story/2019/03/20/jeffrey-epstein-related-lawsuit-1229908

Drop #3050
[Will the rich & powerful influence the court to prevent the unsealing?]
Follow the ATTORNEY.
Who took the pic?
Who was located behind the camera?
Sex_trafficking_is_real.
Q

"Will the rich & powerful influence the court to prevent the unsealing?"

Det återstår att se vad resultatet blir i överklagande ärendet om Jeffery Epstein plea deal.
Citera
2019-03-21, 10:40
Medlem
Q post #3126

Citat:
Mar 20 2019

Did both of HUSSEIN's parents learn 'RUSSIAN'?
Is 'RUSSIAN' a common language to learn?
Think then.
Think now.
[Think Nellie Ohr]
WHY WOULD YOU NEED TO KNOW HOW TO SPEAK 'RUSSIAN' IN THEIR FIELDS OF PRACTICE ('PUBLIC' FIELDS)?
The Cold War.
[AB[C]]DEFGHIJKLM…….
Q

Barack Hussein Obama's föräldrar, tog dom kurser i ryska språket? tydligen gjorde dem det enl. Wikipedia:

Citat:
In 1960, Obama met Stanley Ann Dunham in a basic Russian language course at the University of Hawaii and they started dating.
Ryska är väl inte ett allt för vanligt språk att lära sig, men det kan ju komma till användning ibland..
Citera
2019-03-21, 11:22
Medlem
Citat:
Keep digging, Anons.
RACHEL CHANDLER IS KEY.
Q

Anons gräver,
https://trends.google.com/trends/explore?date=now%207-d&geo=US&q=rachel%20chandler

Jag hittar ingenting alls i nyheter om Rachel Chandler
https://www.google.com/search?q=rachel+chandler&rlz=1C1CHBF_enEG795EG795& tbm=nws&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwj13riT_5LhAhUK nhQKHfuUCHoQ_AUIDCgD&biw=1536&bih=754&dpr=1.25

Jag tycker faktiskt fortfarande det är tufft att det blir ett högst mätbart avtryck på internet när Qanon postar.
Citera
2019-03-21, 11:22
Medlem
pinnpelle88s avatar
Gick igenom de senaste Q dropsen och har bara en sak att säga om det; Vidrigt.

Vad i helvete gick så fel att dessa äckel fick makt att styra över alla andra? "Hurr durr inga bevis på något!"

Behövs inte bevis för att förstå vilka sjuka djävlar som Q m.fl strider mot och det gör han/dem till någon jag kan ställa mig bakom.
Citera
2019-03-21, 11:23
Medlem
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI ID: bac094 No.5793286 📁
Mar 20 2019 14:11:45 (EST)
Q !!mG7VJxZNCI ID: bac094 No.5793235 📁
Mar 20 2019 14:09:57 (EST)
D1q2eoGWoAUcG1W.jpg ⬇

https://twitter.com/BreakingNLive/status/1108424673946157057📁
(51) children burned alive enough to change narrative for day(s)?
This is NOT a game.
These people are sick.
Q

Klassisk Q, han nämnde in NZ eller Utrecht i sin första post.

Sen blev det en "near miss" i Italien, och han hoppar på den som bevis.

Hade han i sin första post inkluderat NZ hade han imponerat lite men nu blev det bara larvigt.
Citera
2019-03-21, 11:31
Medlem
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI ID: cffc9e No.5802556 📁
Mar 20 2019 22:27:03 (EST)
Ray Chandler = Allison Mack x 100
Q

Jag gissar att Q fått vind på att Epstein plea deal överklagas, det har vi vetat ett tag, men att det kanske leder någonvart.

Rachel Chandler har varit uppe till diskussion tidigare.

Det är således en rejäl lågoddsare att hon gjort en egen plea deal och vill börja prata.

Anledningen att Epstein släpptes med en slap on the wrist torde ju vara för att det är för många prominenta som finns med i den soppan. Normalt brukar man ju göra en plea deal för att sätta dit större fiskar men i Epsteins deal så fanns det med att ingen annan fick dömas för dom brotten.
Det är ju detta man nu tagit till överklagan bla. + hans extremt milda straff.

smart drag av Q att skicka iväg grävarna i den riktningen för där kan det nog finnas ett och annat.
Citera
2019-03-21, 12:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Epstein
...smart drag av Q att skicka iväg grävarna i den riktningen för där kan det nog finnas ett och annat.

Har anons påstådda ”grävande” och ”forskande” över huvud taget lett till att någonting alls har avslöjats? Har någon blivit åtalad eller har någon ens blivit offentligt beskylld för något dessa anons kommit fram till?

Det ryggdunkas och pratas väldigt mycket om denna ”forskning” i qanonkretsar - men allt jag kan se är upprepningar av Qs meddelanden och diskussioner om vad fan han menar - men att gissa vad Q menar kan väl inte vara vad som avses med grävande och forskning?

Jag kan faktiskt inte komma på någonting alls som inte redan avslöjats i den i dessa kretsar så smutskastade msm/fake news media.. ja, utöver ren smutskastning och obevisade rykten förstås.
Citera
2019-03-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Har anons påstådda ”grävande” och ”forskande” över huvud taget lett till att någonting alls har avslöjats? Har någon blivit åtalad eller har någon ens blivit offentligt beskylld för något dessa anons kommit fram till?

Det ryggdunkas och pratas väldigt mycket om denna ”forskning” i qanonkretsar - men allt jag kan se är upprepningar av Qs meddelanden och diskussioner om vad fan han menar - men att gissa vad Q menar kan väl inte vara vad som avses med grävande och forskning?

Jag kan faktiskt inte komma på någonting alls som inte redan avslöjats i den i dessa kretsar så smutskastade msm/fake news media.. ja, utöver ren smutskastning och obevisade rykten förstås.

Nu glömmer du bort Comet Pingpong eller vad nu pizzerian som samma tokstollar som utgör Qanon grävde fram.

Nivån av schizofreni har också ökat här i tråden, man får inte glömma bort att mentalt sjuka människor även finns på nätet och är man paranoid så drar man sig till konspirationer som dessa.

Vi kan också konstatera att utlovade 'BIG BIG' avslöjandet uteblir, som alltid. Q är nya Dukenukem4ever. Om 15år så grabbar!
Citera
2019-03-22, 10:09
Medlem
Q post #3125

Citat:
Mar 20 2019

https://twitter.com/drawandstrike/status/1108407275939606529

The attempted 'COUP' [TREASON] opens the 'public' door to more serious……
The PILL must be easy to swallow.
The 'LEAD-IN'.
The PUBLIC must be prepared for what is about to come.
"THE CLINTON FOUNDATION" +++++++++++++++++++++++++
Q

Det kan vara stora avslöjanden på gång gällande Clinton Foundation...
Citera
2019-03-22, 10:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Det kan vara stora avslöjanden på gång gällande Clinton Foundation...

Vilket skulle visas (snabbare än man kunde ana...)
Citera
2019-03-22, 10:23
Medlem
Citat:
Confirmed: Dirty Cop Robert Mueller Destroyed Peter Strzok’s Text Messages Before He was Fired

https://www.thegatewaypundit.com/2019/03/confirmed-dirty-cop-robert-mueller-destroyed-peter-strzoks-text-messages-before-he-was-fired/

Citat:
In December we reported that Mueller’s Special Counsel gang scrubbed Peter Strzok’s phone and then turned it over to the Office of Inspector General investigators AFTER Peter Strzok was fired from the special counsel…

…It’s now clear that the FBI, DOJ and the Mueller gang clearly wanted what was on the phones erased so no one could see what was on them.

Tanken med Special Counsel Robert Mueller är väl att utreda brott, inte täcka upp och förstöra bevis...
Citera
2019-03-22, 10:37
Medlem
Citat:
Van Jones: Joe Biden Trying to Put on ‘Diversity Jacket’ with Abrams as Running Mate
https://www.breitbart.com/politics/2019/03/21/van-jones-joe-biden-trying-to-put-on-diversity-jacket-with-abrams-as-running-mate/

Ett "radarpar" för DNC - Biden/Abrams, som skulle göra Trump's omval betydligt enklare 2020.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in