2018-05-06, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskatol
Q har ju talat om att det skulle snart släppas ut "nya" metoder för att bota/läka cancer.
Ja jag har följt detta och nu är det släppt 3-4 nya metoder sedan Q nämnde det.
Det är ett gott bevis nog, Q sa ju att de hållit tillbaka bot mot cancer. Fler lär komma.
Det är de globalistiska-sionist-kommunisterna som hållit tillbaka, så ni rödingar har era herrar att tacka för att ni kanske förlorat någon eller varit onödigt sjuk.

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/forskare-har-hittat-en-svaghet-hos-svar-prostatacancer

Ja o så var det det där med "chem trails e feeejk".. Till och med Sovjet använde det..
Nu talar även SVT om det, oj då måste det ju vara sant tänker svennebanan, först när det kommer på den heliga kommunistiska SVT!https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/mansklig-manipulation-av-klimatet-kan-skada-vaxter-och-djur
Om det var dessa metoder som "Q" menade, så är Q utantvekan ett stort hoax.
Citera
2018-05-06, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder

Så ni tycker denna psyop är ”mindblowing” och hoppas på att allt detta är sant.
Det är ju själva konstruktionen av hela den här psykologiska operationen, ”TrustThePlan” trots det är samma gamla Neocon Agenda som sker utanför de här pusslet.

Nope, _JAG_ tycker det är mindblowing, den som inte inser det har väl gröt mellan öronen.
Oavsett om det är larp, psyops eller real så e det fan helt fantastiskt, men gäller väl att kunna filosofera för att förstå det.

Hur kan man inte tycka att det är det, då e man ju bara en surf!a som e cementerad, typ snake..
Citera
2018-05-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Om det var dessa metoder som "Q" menade, så är Q utantvekan ett stort hoax.

Vilka dessa, jag visade bara ett exempel. Det är typ 3 kanske 4 till.
Du får gärna tycka det är hoax, så kan du också gå och sätta dig i ditt hörn igen, varför ens skriva här?
Citera
2018-05-06, 21:39
Medlem
Citat:
Vilka dessa, jag visade bara ett exempel. Det är typ 3 kanske 4 till.
Du får gärna tycka det är hoax, så kan du också gå och sätta dig i ditt hörn igen, varför ens skriva här?
Jag vet mycket väl att du bara visade en metod. Jag brukar själv kolla i MSM och se vad dom håller på med, så jag har läst om deras andra metoer.. inte alla, men 1 till 2 till. Så jag har kollat upp 2-3 st metoder nu.
GARANTERAT ÄR Q FAKE om det är dessa metoder som Q menar.
Citera
2018-05-06, 21:40
Medlem
Citat:
Jag vet mycket väl att du bara visade en metod. Jag brukar själv kolla i MSM och se vad dom håller på med, så jag har läst om deras andra metoer.. inte alla, men 1 till 2 till. Så jag har kollat upp 2-3 st metoder nu.
GARANTERAT ÄR Q FAKE om det är dessa metoder som Q menar.

Åh nej, gå tillbaka till din flat earth tråd istället hahaha, jag döör.
Citera
2018-05-06, 21:42
Medlem
Det jag blev mer intresserad av nu, är ifall Q har nånsin skrivit om hur många dödsfall pharmacutical gör varje år. Alltså inte exakta siffror men nämnt något av detta.
..Nu när denna person börjar prata om cancer.. Dödsfallen på den officiella versionen är många inom vården.. Och jag misstänker att det är mycket fler dödsfall än så(att dom alltså mörkar antalet).
Detta är större än cancern och skulle få folk att vakna upp mycket lättare... misstänker jag ivf.
Citera
2018-05-06, 21:44
Medlem
Citat:
Det jag blev mer intresserad av nu, är ifall Q har nånsin skrivit om hur många dödsfall pharmacutical gör varje år. Alltså inte exakta siffror men nämnt något av detta.
..Nu när denna person börjar prata om cancer.. Dödsfallen på den officiella versionen är många inom vården.. Och jag misstänker att det är mycket fler dödsfall än så(att dom alltså mörkar antalet).
Detta är större än cancern och skulle få folk att vakna upp mycket lättare... misstänker jag ivf.

Du får gå igenom allt själv.
https://qanonposts.com/
Citera
2018-05-06, 21:48
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Hela Q-narrativet är som en religiös väckelserörelse. De som följer Q blir frälsta. Alltså ringer alla larmklockor. Tänk berättelsen om förintelsen med stort F? Tänk på PKismen? Några som vet vilka knappar man ska trycka på skapar ett narrativ som får anhängarna att bli religiösa. Vilket gör att ingen ifrågasätter detaljer i berättelsen. Tänk Förintelsen som ingen får peta på.

En annan besvärande grej är att Q började skriva på 4chan ungefär när världens blickar vändes mot Netanyahu för Israels inblandning i kriget i Irak och Syrien. Fred var på väg och då fanns tillfälle att börja rota i vilka som låg bakom proxykrigarna ISIS, Al-Qaida osv.
Fcuk va skönt o läsa på svenska nån som tänkt ungefär likadant som jag. EDIT: Jag litar dock INTE på Trump dock Ett pussel, just när media pratar om "Russians Bot" och liknande och det skapar hela dramat om att Trump spelar 4D Chess och försöker besegra "The Deep State" som är en Cabal av Obama och Hillary Clinton och the Rothschilds.

Precis som att Trump inte är en del av det. Han är fan skapad av Kosher Nostra, CIA Blackmail pedofil Roy Cohn. http://www.presstv.com/Detail/2017/03/11/513970/Trump-himself-is-product-of-ugliest-forces-in-US-deep-state

Sen kan jag förstå att vanligt folk faller det, till viss del. Cognitive Dissonance och allt det där, Black Pilled förklarade det bra här: "Critical Thinking & 4D Chess" https://youtu.be/VlJpky1BIe4

Men typ SGT Report, som jag förr hade förtroende för, kommer jag aldrig lita på igen. Så som han pushat detta. Typ: Q: T R A I T O R S

Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
En avledningsmanöver kanske? Mycket som Q har skrivit har varit givande. Men sen tror jag många har förstått att det har varit en psyops för att bereda väg för rättegångar mot globalisterna. Många sanningar är ju rätt svårsmälta. Ockultism, kannabalism, pedofili osv.

Men jag litar på Trump. Hittills har han lyckats få Israel outa sig lika mycket som Jerome Corsi har gjort nu. Bra spelat! 4Dchess!!!
Jag vet knappt vad han sagt, men den där Corsi skriker ju ZIONIST SHILL hela han, speciellt efter han sagt det rätt ut på Infowars.
Jag har hela tiden trott att det är för hålla förtoendet för Trump uppe, trots att han Netanyahus knähund. Och medans folk lagt pussel och trott att Trump ska fängsla Hillary Clinton och rädda världen från Deep State och den nya världsordningen så har de förberett ett krig mot Iran, frigett fångar som denna:
https://twitter.com/arbetarbroder/status/950040900486430720 Gotta put the Tribe First!
Min gode vän Jonny visar det bäst av alla och David Duke är en råtta:
https://youtu.be/sap-miOXYlE

Men nu verkar de va över, bara bots kvar på Kvitter.
Ska jag sammanfatta Qanon i en bild blir det: https://static.posters.cz/image/750/posters/the-x-files-i-want-to-believe-i30592.jpg
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-05-06 kl. 21:53.
Citera
2018-05-06, 21:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Q har ju talat om att det skulle snart släppas ut "nya" metoder för att bota/läka cancer.
Ja jag har följt detta och nu är det släppt 3-4 nya metoder sedan Q nämnde det.
Det är ett gott bevis nog, Q sa ju att de hållit tillbaka bot mot cancer. Fler lär komma.
Det är de globalistiska-sionist-kommunisterna som hållit tillbaka, så ni rödingar har era herrar att tacka för att ni kanske förlorat någon eller varit onödigt sjuk.

https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/forskare-har-hittat-en-svaghet-hos-svar-prostatacancer

Ja o så var det det där med "chem trails e feeejk".. Till och med Sovjet använde det..
Nu talar även SVT om det, oj då måste det ju vara sant tänker svennebanan, först när det kommer på den heliga kommunistiska SVT!https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/mansklig-manipulation-av-klimatet-kan-skada-vaxter-och-djur

Ps, SVT tar upp det som teoretiskt, men det har pågått länge som sagt.

Hur många patent och läkemedel mot cancer kommer normalt per år och hur många har kommit i år? Menar du att det skulle vara fler nu sedan Q börjat svamla om det så vore det toppen med lite fakta som stöder ett sådant påstående.. själv jobbar jag bland annat med just läkemedelsbolag som jobbat i åratal med både cancerdiagnostik och läkemedel mot olika cancertyper (samt diabetes) och det hör är ju knappast något man plockar fram på ett par månader utan processer som lätt kan följas i åratal med olika faser som måste gås igenom innan patent kan godkännas. Om någon medicin skulle släppas som hållits ”hemlig” skulle det vara rätt lätt att se detta genom att se bakåt på när och hur läkemedlet utvecklats..
Citera
2018-05-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Hur stora bolag går samman i karteller för att skydda sig mot konkurrenter

Q har ju tagit upp allt det där. Kartellbildningar. Public-Private Partnerships. Big Pharma finansierar forskning på universiteten. Man delar på patenten. En massa pengar far fram och tillbaka. Ungefär som PPP:et Nya Karolinska som slukar pengar men ingenting blir gjort. Korruption.
Citera
2018-05-07, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och det skulle ju Trump också ... t.o.m i januari skröt han om vilken stor bomb-knapp han hade..

Kim har varken mött CIA-chefen eller Trump, däremot har han mött Mike Pompeo som är en fd CIA-chef..

Sydkoreas ledare sa att han själv inte ville ha priset (när det föreslogs) och tyckte att de kunde ge det till Trump istället.. det kommer givetvis inte hända..

Passar knappast in i Nordkoreas eller kinas beteendemönster heller - risken är minst sagt överhängande att detta är manövrar för att lugna ner Trump och få honom att minska närvaron i regionen - men jag hoppas det är fredstrevare på riktigt.

Snake,
Mike Pompeo citeras som CIA boss/ Director över hela internet i samband med mötet med Kim. var han avgående så är ju ordet FD lite lätt vinklat

Ja trump sa också nuke-war innan jul, ännu episkare med reunification alltså...

Ja jag hade fel, trump och Kim skall väl mötas. Man kan ju gissa att dom haft en dialog innan dom nu bestämt sig för att mötas - och att den dialogen lett till reunification.

Du kan nog vara lugn över att detta är en riktig fredstrevare.
Citera
2018-05-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Passar knappast in i Nordkoreas eller kinas beteendemönster heller - risken är minst sagt överhängande att detta är manövrar för att lugna ner Trump och få honom att minska närvaron i regionen - men jag hoppas det är fredstrevare på riktigt.

Hur du klarar av att läsa in ovanstående citat i det som har hänt är nästan värt en stående ovation, du har en unik förmåga att vinkla

Det som HAR hänt,
NK skramlar med vapen.
Trump besöker Kina, pratar med NK, besöker/pratar med SK.
Mike Pompeo åker till NK.
Reunification deklareras.

Vågar man gissa att du relativiserade utrensningen i Saudi också när det begav sig?
Har du hunnit relativisera revolutionen i Armenien ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in