Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Özz i Fördomspodden denna vecka. Han får frågan om han ångrar intervjun med Janne Josefsson men säger att han "lärde sig jättemycket av den". Han lärde sig att "vara ödmjuk och snäll"...
Han säger att det kommit fram att ingen i familjen betalat svart, eller velat betala svart - vad syftar han på då? Ljuger han så en häst travar?
Jag återciterar ditt inlägg.
Det tål att upprepas att som svar på din fråga i slutet om Özz Nujen är en lögnare blir svaret:
JA, ÖZZ NUJEN ÄR EN LÖGNARE PUNKT
När vi nu är klara med att konstatera fakta, kan vi ta nästa steg.
Det jag fetat i ditt inlägg skulle det vara trevligt om du kan länka till, tack!
För när jag googlade 'fördomspodden nujen' fann jag att det fanns tecken som tyder på att det är magasinet Café som sköter podden och att en fråga som skulle utredas var om Özz Nujen med bara en hand kan knäppa upp en bh. Såna viktiga frågor alltså. Frågor på den nivån..
Om Özz Nujen i en podd sitter och hävdar att han blivit avskriven från misstanken att som byggherre (han deläger hus som massmördaren Akilov svartarbetade på!) skulle ha gjort nåt brottsligt, så måste det påståendet fram i ljuset!
Det verkar alltså som att magasinet Café i sin podd agerar precis likadant som SvD som för en tid sen upplät plats åt Özz Nujen där det påstods att allt hade klarats upp och att han inte längre var misstänkt för t ex att ha betalat ut svarta löner.
Özz Nujen och hans familj är INTE utredda! Vi försöker i denna tråd ta reda på
varför de inte utreds.
Edit: Hittade podden. Det är #83 Den är på ca 44 min Här länk:
https://podcasts.nu/avsnitt/fordomspodden/83-ar-det-viktigt-for-ozz-nujen-att-kunna-knappa-upp-en-bh-med-en-hand
Pratet om Janne Josefsson/UG och att hela familjen Nujen skulle blivit avskrivna från misstanke pågår mellan 11:30 och 12:50