2019-03-19, 22:35
Medlem
Aston-Martins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Svinkallt 70% av dagarna! Dumt att bränna energi på att vara frusen.

/C

Uppfattat! Framåt!
Citera
2019-03-19, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Lite för många deltagare att hålla reda på.

Ja undrar hur många dom
är.
Citera
2019-03-19, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Ja undrar hur många dom
är.

Alldeles för många och för rörigt för att man ska orka följa det tycker jag. Att ha två lag och ett gränsland blir lite too much. Bättre att ha t.ex. 15 deltagare på ett och samma ställe. Följer det med ett öga, men inte mer.
Citera
2019-03-19, 22:41
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Ja undrar hur många dom
är.

20st + de två som startade i Gränslandet.
Citera
2019-03-20, 01:32
Medlem
Ganska tråkig uppsättning av deltagare tycker jag, alldeles för blekt. Kul att Nick är tillbaka, synd att han är på en egen ö. Carl lär ryka fort såvida han inte är en jävel på att ta hem immuniteten, fan tänkte han att gå in så hårt? haha
Citera
2019-03-20, 01:42
Medlem
roels avatar
Vore intressant att få reda på hur det går till när man blir tilldelad sin "personliga grej" , för det kan ju definitivt inte vara deltagarna som får välja med sig någonting fritt själva.
Citera
2019-03-20, 02:06
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Vem är bitchen i gränslandet, som var där först, med Nick?
https://www.expressen.se/noje/tv/svenska-modellen-cathrine-hardenborg-ny-deltagare-i-robinson-2019/
Citera
2019-03-20, 02:19
Medlem
kashats avatar
Man
30 år

Personlig sak
Hockeymask.
Citera
2019-03-20, 04:00
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhypo
Ganska tråkig uppsättning av deltagare tycker jag, alldeles för blekt. Kul att Nick är tillbaka, synd att han är på en egen ö. Carl lär ryka fort såvida han inte är en jävel på att ta hem immuniteten, fan tänkte han att gå in så hårt? haha

Ja,jag för min del hoppas han blir kvar länge,älskar som sagt människor som EJ är pk.Dock lär ju dom andra vilja rösta ut han så......vi får se!
Citera
2019-03-20, 05:18
Medlem
Cofis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Instämmer i den analysen. Jag gillar att han inte kör med några brasklappar utan sätter hårt mot hårt, samtidigt vill jag se honom stanna kvar länge varpå hans attityd kan ställa till det. Vid ett öråd är ju han den som ryker först givet att det handlar om röst mot röst och inte existerar immuniteter och dylikt.

Å andra sidan kan jag tänka mig att produktionen vill ha kvar honom i tävlingen så de gör nog sitt för att han inte ska åka ut om man får vara lite konspiratorisk.

Jag tycker att han har fått grymt mycket tv-tid jämfört med andra deltagare. Vet inte om det är en klippningstaktik av TV4 att visa någon som är med i konflikter mer för att locka tittare. Och just nu då, så mycket som möjligt om vistelsen blev kort.
Citera
2019-03-20, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cofi
Jag tycker att han har fått grymt mycket tv-tid jämfört med andra deltagare. Vet inte om det är en klippningstaktik av TV4 att visa någon som är med i konflikter mer för att locka tittare. Och just nu då, så mycket som möjligt om vistelsen blev kort.

Du ska nog se honom som en karaktär som någon radikalfeminist valde ut så att onda cismän framstår som psykopater. Han kan inte vara på riktigt.

Jämför honom med de goda och trevliga negrer som valts ut. Stämmer inte direkt med de negrer som man träffar från orten.
Citera
2019-03-20, 05:59
Medlem
lersaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Du ska nog se honom som en karaktär som någon radikalfeminist valde ut så att onda cismän framstår som psykopater. Han kan inte vara på riktigt.

Jämför honom med de goda och trevliga negrer som valts ut. Stämmer inte direkt med de negrer som man träffar från orten.
Haha precis.. random neger är hjärndöda även om de kan finnas nån ok adopterad.

Hamilton är en sån jävel man mest troligt hade slagit ihjäl där på ön.. så tur man inte är med i sån dynga . Så med mig på ön hade han inte överlevt så länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in