2019-03-18, 19:53
Medlem
bombaccis avatar
Första avsnittet jag tittar på nu. Vad många de är, hur många är de? 30-40 st?
Citera
2019-03-18, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skibar
Framstår redan i sina första meningar i programmet som en psykopat..🙈

Exakt.
Citera
2019-03-18, 19:57
Medlem
Juristen d blir 4 år på Hinseberg för idioti
Citera
2019-03-18, 19:58
Medlem
Aston-Martins avatar
Hade velat se Carl Hamilton i Paradise Hotel huset med Jeppe Johansson Hade ju varit guld
Citera
2019-03-18, 20:05
Medlem
peterZiipens avatar
På Facebook skriver tv4 " Vi vill inte regissera deltagare som medverkar i våra program, då de medverkar just som sig själva".

Fick iaf känslan förra säsongen att många konversationer var forcerade.
Citera
2019-03-18, 20:17
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Du bör inte prata om andras respekt mot människor, efter att själv ha slängt dig med uttryck som "korta tjocka" osv på TV. Ett tips bara.

Tycker du det är coolt eller roligt på något sätt? Att tilltala en människa på det sättet? Jag förstår inte riktigt vad du tänker dig för vinst i det beteendet. Du framstår ju som en jubelidiot just nu i programmet. Får se om det ändras längre fram.

Men detta är sagt av en som tycker att ödmjukhet är en av människans finare egenskaper. Alla tycker ju inte det så klart.

Hur kränkt kan man vara? Alla deltagare utgår ju initialt från övriga deltagares fysiska egenskaper när de exempelvis väljer sitt lag. Skulle det vara okej att konstatera att någon är lång och vältränad men inte att någon är kort och överviktig? Kvinnan är ju för guds skull kort och överviktig. De har ju frivilligt sökt till programmet och förstår förhoppningsvis vad det innebär. Man får ingen immunitet mot negativa kommentarer.

Det är ett underhållningsprogram som i förlängningen går ut på att gå över lik för att hålla sig kvar. Att då göra en stor grej av att en deltagare säger någonting negativt om en annan deltagare är skrattretande. Gör oss alla en tjänst och spill dina tårar någon annanstans.
Senast redigerad av tuffkatt 2019-03-18 kl. 20:27.
Citera
2019-03-18, 20:26
Medlem
Snake.Plisskens avatar
C Hamilton, är du ett egenutalat projekt, så som Erik Niva och Hanna Widerstedt? Min teori.
Citera
2019-03-18, 20:29
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Hur kränkt kan man vara? Alla deltagare utgår ju initialt från övriga deltagares fysiska egenskaper när de exempelvis väljer sitt lag. Skulle det vara okej att konstatera att någon är lång och vältränad men inte att någon är kort och överviktig? Kvinnan är ju för guds skull kort och överviktig. De har ju frivilligt sökt till programmet och förstår förhoppningsvis vad det innebär. Man får ingen immunitet mot negativa kommentarer. Gör alla en tjänst och spill dina tårar någon annanstans.

Det är ett underhållningsprogram som i förlängningen går ut på att gå över lik för att hålla sig kvar. Att då göra en stor grej av att en deltagare säger någonting negativt om en annan deltagare är skrattretande.

Kränkt? Jag är inte kränkt? Tycker bara att det är förkastligt beteende av en vuxen man. Är inget manligt över det överhuvudtaget. Att stå att kalla en annan människa "den korta tjocka" istället för att använda dennes namn. Om du tycker det är OK får det stå för dig.
Citera
2019-03-18, 20:31
Bannlyst
Lite för många deltagare att hålla reda på.
Citera
2019-03-18, 20:32
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aston-Martin
Hade velat se Carl Hamilton i Paradise Hotel huset med Jeppe Johansson Hade ju varit guld

Han hade inte klarat en vecka i Paradise Hotel dessvärre
Citera
2019-03-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake.Plissken
C Hamilton, är du ett egenutalat projekt, så som Erik Niva och Hanna Widerstedt? Min teori.

Det trodde jag tidigare i tråden... Jag får också känslan av ”hittepå”...
Citera
2019-03-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Heter han verkligen ADnilson?
Brassar brukar heta så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto