Citat:
Jasså. Kan du visa mig några belägg för det här påståendet? Eller är alla som är emot dig automagiskt Israelkramare?
Citat:
Jag kan gärna ta och titta på dina bevis. Jag är faktiskt riktigt intresserade av att se dom. Hoppas att dom är lika tunga som Irans jaktplan.
Det har bevisats flertals gånger att Xmoderator håller på med att rensa trådarna efter sina åsikter mot Iran och muslimer.
Jag kan nämna flera som i likartade situationer gärna varit benägna att tysta ena sidan i diskussionen. Men det är inte för dig något bevis. Men du tror att det verkligen funkar att framställa oss som pajas. Folk deltar i diskussionerna och vet att hur modsen reagerar.
Jag kan nämna flera som i likartade situationer gärna varit benägna att tysta ena sidan i diskussionen. Men det är inte för dig något bevis. Men du tror att det verkligen funkar att framställa oss som pajas. Folk deltar i diskussionerna och vet att hur modsen reagerar.
Citat:
Fast vi kan inte behandla folk annorlunda eftersom vi inte vet vilka det är som döljer sig bakom nicken.
Som bevis räknas inte bara om någon moderator begår ett brott mot regelverket. Även hur olika användare behandlas under samma regelverk är intressant att analysera. Eftersom regelverket utgår från en obegränsad terminologi tex trams.
Citat:
Du är ju en av dom användarna som jag önskar kunde få ta sig en titt bakom kulisserna och se hur det faktiskt fungerar. Det wake-up callet hade varit nyttigt för dig.
Om några av era moderatorer är judar har inte jag personligen några med det men att hålla på och smygradera här och där tycker jag är ett fel sätt att behandla användarna på.
Du blir inte raderad för att du är iranier, du blir raderad för att du är en idiot som inte kan följa reglerna.
.