Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Du har skrikit om den här särbehandlingen i flera år, men har inte kunnat komma med några påtagliga belägg för dina påståenden. Jag har förresten fetat det som är pudelns kärna. Du tycker att vi moderatorer är anti-Iran och sionister. Det är en åsikt, inte fakta. En åsikt är något som är sant för dig, fakta är något som är sant för alla.
Vissa moderatorer är anti-iranier och dessutom anti-muslimer och därtill anti-araber. Men det är väldigt intressant att vederbörande samtidigt är Israelkramare och är omtyckt av judiska användare.
Det har bevisats flertals gånger att Xmoderator håller på med att rensa trådarna efter sina åsikter mot Iran och muslimer.
Jag kan nämna flera som i likartade situationer gärna varit benägna att tysta ena sidan i diskussionen. Men det är inte för dig något bevis. Men du tror att det verkligen funkar att framställa oss som pajas. Folk deltar i diskussionerna och vet att hur modsen reagerar.
Som bevis räknas inte bara om någon moderator begår ett brott mot regelverket. Även hur olika användare behandlas under samma regelverk är intressant att analysera. Eftersom regelverket utgår från en obegränsad terminologi tex trams.
Om några av era moderatorer är judar har inte jag personligen några med det men att hålla på och smygradera här och där tycker jag är ett fel sätt att behandla användarna på.