2019-02-17, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Vilken typ av tankeverksamhet är det som har gett dig inblick i moderatorernas etnicitet?

Profilbild, inlägg, trådstart, varningar, fingerspitzengefühl.
Citera
2019-02-17, 15:59
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssmakarskitbra
Du har med andra ord inte någon aning om deras etnicitet.
Citera
2019-03-18, 00:08
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Vilken typ av tankeverksamhet är det som har gett dig inblick i moderatorernas etnicitet?
Det e inte så svårt o märka det. De blir fuckedup så fort nån hotar israel. Det märks. De snackar mycket skit om araber o hotar Iran med attacker. Ingen normal svenne ute i samhället resonerar så. Det finns skäl för att misstänka vissa.
Citera
2019-03-18, 06:35
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Det e inte så svårt o märka det. De blir fuckedup så fort nån hotar israel. Det märks. De snackar mycket skit om araber o hotar Iran med attacker. Ingen normal svenne ute i samhället resonerar så. Det finns skäl för att misstänka vissa.
Du har förstås några exempel på det här?
Citera
2019-03-18, 09:05
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:

I samband med valrörelsen inför valet 2018 var modereringen hysterisk i politiktrådarna. Jag har aldrig sett dig skriva något i dom trådarna - du kan försöka skriva Israel-kritik i Mediakrigstråden så får du se vad som händer.

Lycka till.
Citera
2019-03-18, 09:16
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:

Så klart han inte har, den här idéen om att hela Flashbacks administration hatar Iran men älskar Israel är någonting han fabulerat fram på helt egen hand - feltolkning när den är som allra snurrigast.

admin5
Citera
2019-03-18, 12:02
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssmakarskitbra
Du skrev ju att du kände dem men då ljög du alltså. Det är inte fint att ljuga.
Citera
2019-03-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Så klart han inte har, den här idéen om att hela Flashbacks administration hatar Iran men älskar Israel är någonting han fabulerat fram på helt egen hand - feltolkning när den är som allra snurrigast.

admin5
Du får jätte gärna förklara;

1) Vet du identiteten på dina moderatorer (de som moderarar)?

2) Om ja, hur kommer det sig att du endast väljer icke-sionister? Förstod du frågan?
Citera
2019-03-19, 05:45
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Du får jätte gärna förklara;

1) Vet du identiteten på dina moderatorer (de som moderarar)?

2) Om ja, hur kommer det sig att du endast väljer icke-sionister? Förstod du frågan?

Haha, du får nog anstränga dig lite hårdare om du ska försöka skapa någon slags fälla för mig.

admin5
Citera
2019-03-19, 08:33
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5

admin5
Så klart jag har men allt behöver man inte ta upp här. Jag har tagit upp saker i andra trådar och varför jag tycker att dina mods e antiiranier på ett judiskt sätt.
Det som e störande e att du tror människor e dumma. Ok du har ett jävla regelverk som du diggar där nazist, jude och ISIS-moderatorn kan utnyttja o peka på nåt för att radera o varna. Men du e långt ifrån en rättvis tillämpning. Fattar du? Reglerna tillämpas olika på olika användare. O om det förekommer judar o en äcklig judisk agenda, det klart det gör. Din sajt får inte verka antiisraelisk men det gör inget om det är antimusse eller antiiran det e liksom ok.
Citera
2019-03-19, 10:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Så klart jag har men allt behöver man inte ta upp här. Jag har tagit upp saker i andra trådar och varför jag tycker att dina mods e antiiranier på ett judiskt sätt.
Det som e störande e att du tror människor e dumma. Ok du har ett jävla regelverk som du diggar där nazist, jude och ISIS-moderatorn kan utnyttja o peka på nåt för att radera o varna. Men du e långt ifrån en rättvis tillämpning. Fattar du? Reglerna tillämpas olika på olika användare. O om det förekommer judar o en äcklig judisk agenda, det klart det gör. Din sajt får inte verka antiisraelisk men det gör inget om det är antimusse eller antiiran det e liksom ok.
Du har skrikit om den här särbehandlingen i flera år, men har inte kunnat komma med några påtagliga belägg för dina påståenden. Jag har förresten fetat det som är pudelns kärna. Du tycker att vi moderatorer är anti-Iran och sionister. Det är en åsikt, inte fakta. En åsikt är något som är sant för dig, fakta är något som är sant för alla.
Citera
2019-03-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du har skrikit om den här särbehandlingen i flera år, men har inte kunnat komma med några påtagliga belägg för dina påståenden. Jag har förresten fetat det som är pudelns kärna. Du tycker att vi moderatorer är anti-Iran och sionister. Det är en åsikt, inte fakta. En åsikt är något som är sant för dig, fakta är något som är sant för alla.

Vissa moderatorer är anti-iranier och dessutom anti-muslimer och därtill anti-araber. Men det är väldigt intressant att vederbörande samtidigt är Israelkramare och är omtyckt av judiska användare.
Det har bevisats flertals gånger att Xmoderator håller på med att rensa trådarna efter sina åsikter mot Iran och muslimer.
Jag kan nämna flera som i likartade situationer gärna varit benägna att tysta ena sidan i diskussionen. Men det är inte för dig något bevis. Men du tror att det verkligen funkar att framställa oss som pajas. Folk deltar i diskussionerna och vet att hur modsen reagerar.

Som bevis räknas inte bara om någon moderator begår ett brott mot regelverket. Även hur olika användare behandlas under samma regelverk är intressant att analysera. Eftersom regelverket utgår från en obegränsad terminologi tex trams.

Om några av era moderatorer är judar har inte jag personligen några med det men att hålla på och smygradera här och där tycker jag är ett fel sätt att behandla användarna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in