Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,62%
828 röster
Nej
19,55%
281 röster
Är osäker
15,66%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl7
Märker ni inte att dom inte har nå bra svar på hennes frågor?
Alla i publiken som själva blivit utsatta för sexuella övergrepp och Ophra tycker att de har bra svar.
Citera
2019-03-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Tror du själv på det du skriver? Då så.

62 % här tror han är skyldig, 18 % tror oskyldig. Frågor på det?

Ja, jag tror på det jag skriver och jag är inget fan eller hatare och jag försöker se saker bakom ytan.
Citera
2019-03-19, 21:18
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det fanns en tid, för inte så hemskt länge sedan, när många journalister faktiskt ansåg det viktigt, på allvar, att odla sådant som källkritik, faktakontroll och balans.

Man måste förstå att det finns olika typer av dokumentärer. Man kan kalla denna ett gräv i de här två männens historia, berättad ur en subjektiv synvinkel.

Jag tycker det är så självklart att det inte är nåt att tjafsa om. Det kommer säkert fler dokumentärer om MJ i kölvattnet till denna. Gissningsvis kommer MJs släkt att smygfinansiera nåt hyllningsprogram.
Citera
2019-03-19, 21:43
Medlem
Varför har så många reagerat på att LN är en ensidig dokumentär?

Här har ni en bra genomgång varför så många ifrågasätter LN.

https://youtu.be/_og8hufQdcs
Citera
2019-03-19, 21:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Jag kryssade i att jag var osäker i undersökningen när jag tror MJ är skyldig till att vara åtminstone äckligt manipulativ och läbbiga mot barn. Farligt att hamna i försvarstankar av potentiella peddokräk när bevis utanför lagens namn existerar så öppet som ett helt barnanpassat stort hem med djurpark, karuseller, larm utanför barndomsförstörande sovrum, lokaliserat i ödemark osv. X antal vittnen därav alla av dom inte krävt eller stämt någon på någonting. Videon där ett barn berättar att om barnet inte sover med MJ så älskar den inte honom. Snacka om att sätta press på grabben. Sedan sitter MJ och säger att det är barnet som vill sova med honom och inte tvärtom: sök på Youtube efter "michael Jackson if you love me youll sleep with me" översta videon. Lyssna på hyenaliknande skrattet
Citera
2019-03-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag kryssade i att jag var osäker i undersökningen när jag tror MJ är skyldig till att vara åtminstone äckligt manipulativ och läbbiga mot barn. Farligt att hamna i försvarstankar av potentiella peddokräk när bevis utanför lagens namn existerar så öppet som ett helt barnanpassat stort hem med djurpark, karuseller, larm utanför barndomsförstörande sovrum, lokaliserat i ödemark osv. X antal vittnen därav alla av dom inte krävt eller stämt någon på någonting. Videon där ett barn berättar att om barnet inte sover med MJ så älskar den inte honom. Snacka om att sätta press på grabben. Sedan sitter MJ och säger att det är barnet som vill sova med honom och inte tvärtom: sök på Youtube efter "michael Jackson if you love me youll sleep with me" översta videon. Lyssna på hyenaliknande skrattet

Det är nog denna du tänker på.

https://youtu.be/-z34BKlCr9o
Citera
2019-03-19, 22:02
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Det är nog denna du tänker på.

https://youtu.be/-z34BKlCr9o
Klippet jag skrev om är från den dokumentären du länkade?
Citera
2019-03-19, 22:12
Medlem
Citat:
Klippet jag skrev om är från den dokumentären du länkade?

Ja och det är bättre att se hela delen med mexikanarna och se gärna videon där alla tre syskona med sin mamma för en intervju och dom vet inte om att kameran rullar redan. Och googla gärna fra allt det den familjen ställde till med på Neverland Ranch. Skadegörelsen, inbrott, olaga hot och sånt.
Citera
2019-03-19, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaraFree
Såg precis Operahs intervju med de två som anklagar honom, jävligt bra. kolla på den
https://www.youtube.com/watch?v=JIiq4Jnmam8
Förvånansvärt bra. Alla i denna tråd borde se den.
Citera
2019-03-19, 22:28
Medlem
Citat:
Ja och det är bättre att se hela delen med mexikanarna och se gärna videon där alla tre syskona med sin mamma för en intervju och dom vet inte om att kameran rullar redan. Och googla gärna fra allt det den familjen ställde till med på Neverland Ranch. Skadegörelsen, inbrott, olaga hot och sånt.

Vilket klipp är det?
Citera
2019-03-19, 22:28
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Galna stereotypwetbacks är väl inget tecken på att MJ är oskyldig till peddoakter? Sedan kanske du kan länka till intervjun istället?
Citera
2019-03-19, 22:40
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Nja, MJ tvingade inte någon att sova med honom. Däremot insisterade han att barnen som ville sova i hans rum skulle sova på sängen medan han själv sov på golvet, vilket är vad som sägs i intervjun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in