2018-12-30, 21:51
Medlem
Hon är en patetisk ursäkt till människa. Female entitlement och narcissism i en enda stor soppa...
Citera
2019-03-18, 18:52
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
SVT Sveriges Television hyllar idag på sin sajt Ms. Skäringer Lázár, sannolikt eftersom hon är en tocken däringa radikal Feminist och är "Anti-fascist", d.v.s. dissar allt som bortom Fjamåts högerdoja. Eller bara för att hon är folkkär? Vad tror ni?

Länk: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...r-publikrekord

Ms. Skäringer vet slå mynt av vara Rätt i Tiden, som "Stark Kvinna" med många gaddningar, med Rätt Värdegrund och förespråkare för Mångfald.

Och den breda majoriteten svenskar både gillar det och är även beredda betala duktigt för att resa till och sitta en kväll på en plastsits i en sfärisk lada i Stockholm ihop med byst med likasinnade och lyss' te' Ms. Skäringer Lázár lägga ut om vad som är Rätt att tycka om du är En God Svensk.

SVT påstår att hennes nu aktuella föreställning kallad "Avig Maria - No more fucks to give" (...så rätt titel, byrån gjort sitt jobb) sålt 210 000 biljetter (...tvåhundratiotusen plåtar med rejäl prislapp...).

Vi citerar ifrån SVT:s artikel:

"Efter 210 000 sålda biljetter och fem gånger utsålda Globen klättrar Skäringer in på rekordlistan. På listan finns enligt NWT, artister som Madonna, Eminem och Metallica. De har alla tre publikrekord för enskilda konserter. Men ingen av dessa är i närheten av Mia Skäringer Lázárs rekord."

Uppenbart en masspublik, marinerad i Globalistisk Värdegrund, Radikal Feminism och Mångfaldshyllande.

Nyfiken fråga, enär Skvaderforumet:

Ifrån var, vilken kontinent, land, är familjenamnet Lázár? Klingar skönt Latino i vårt öra. Europa?
Citera
2019-03-18, 19:00
Medlem
Ungern.
Citera
2019-03-19, 11:05
Medlem
Insyn5s avatar
Varför gör hon sina föreställningar i bara trosor? Har narcissisten åldernoja? Känner mindervärdeskomplex mot 20år yngre och snyggare tjejer?

Har hon någon psykisk åkomma eller klarar kärringen inte av att bli gammal, rynkig, överviktig och orelevant?
Citera
2019-03-19, 12:33
Medlem
Snookis avatar
Jag så föreställningen förrs helgen på Malmö Arena.
Fullsatt med taggade kvinnor och glad stämmning.
Sen drar allt igång med pumpande musik och coolt ljus.
Och sen åker vi i 120 km ner i ett kaninhål av manshat. Allt är så jävla kasst med män och allt ondskefullt som hänt Mia är pga män. Det är vulgariteter staplade på varandra bara för hon kan. Folk lämnade på raderna framför oss.
En musikvideo dras igång Silvana Imam rappar med hela skådespelarmaffian från metoo hoppdansas i bakgrunden. Mia avisar hur man knullar på en köksö samt hur hon ser ut när hon kommer.
Mia pratar om Lars von Triers runk-friggebod han hadde i skogen för att när kreativiteten tröt kundre han dra en runk och få den tillbaka .
Jag skrattade exakt 3 ggr på 2 timmar
Citera
2019-03-19, 13:00
Medlem
HerrGickhans avatar
Hon och Schyffert är precis lika usla.
Citera
2019-03-19, 23:31
Medlem
Ballcancers avatar
Tycker det är tråkigt att så många verkar ha en heelt annorlunda o negativ bild än den jag har. Har lyssnat på hennes och Annas podcast ganska länge och tycker dem verkar väldigt trevliga o vettiga och framförallt roliga. Mia bjuder på sig själv, man kan relatera i mycket. Hon erkänner ju att hon bara är människa precis som alla andra och pratar om hur det är lätt att falla för normer och press utifrån att ta bilder från rätt vinklar, suga in magen, klä sig rätt osv för att passa in. Hon sålde ut globen och är extremt duktig och begåvad. Sen får man ju tycka vad man vill om henne. Hon är komiker. Hon ska inte behaga alla. Om folk är genuint intresserade av att förstå henne så lyssna på podden. Om du bara vill hata så fine. Gör det.
Citera
2019-03-20, 00:28
Medlem
Vad handlar hennes "no more fucks to give" om? Jag har aldrig förstått varför folk avgudar henne. Vad har hon gjort som gör att folk tycker om henne? Att hon har gett fingret till män?
Citera
2019-03-20, 14:39
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Vad handlar hennes "no more fucks to give" om? Jag har aldrig förstått varför folk avgudar henne. Vad har hon gjort som gör att folk tycker om henne? Att hon har gett fingret till män?

Reser land och rike runt och startar en kvinnlig folkrörelse emot män skulle man kunna sammanfatta det. Hon paketerar in det i sina olika tidigare roller och alter egon för att göra det lite roligt också.
Det är väl ett #metoo korståg mer eller mindre vilket i sig är bra men att hon på bekostnad får den kvinnliga publiken (sannolikt 95% kvinnor som ser showen) att förlöjliga mannen, eller mannens roll i samhället.

Hon ställer sannolikt upp som partiledare för Fi snart med skall ni se, hennes övertatuerade man står och delar ut flygblad med No more Fucks to Give budskap på kuvad som han är.
Jag tyckte hon var kul på SVT en gång i tiden med Tabitha från Skrantabacken och Solsidan, nu ser jag henne enbart som enormt tragisk och provocerande samt jävligt bitter, en bitterhet som kommer med hennes ålder.
Oavsett vad kvinnor gör för korståg eller liknande så kommer det inte förändra det faktum att kvinnor är kvinnor och män är män.
Citera
2019-03-20, 14:59
Medlem
Lazar är ett judiskt namn, se Judisk krönika.
Citera
2019-03-20, 16:04
Medlem
En fet, ohyfsad gnällspik som bara matar verbala bajskorvar ur käften. En skitfontän. Vad gillar hennes fans med henne? Usch.
Citera
2019-03-26, 12:35
Medlem
En sak som förvånar mig är detta med Örjan Ramberg. Här har vi en person som lever högt på sitt manshat. Hennes föreställning slår alla rekord och hon står på barikaderna mot alla manliga svin hon träffat. Samtidigt har hon spelat mot Ramberg i Solsidan utan någon protest.

Den mannens leverne kan definitivt inte vara okänt i den lilla krets som verkar i Sverige. Det smickrar definitivt inte Felix Herngren heller. Det kan väl inte vara så att feminism och moral är en handelsvara, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in