2019-01-12, 22:00
Medlem
Finns inga möllighetet 2 till 3 bankdsgar Sätta in tar 1 sekund ta ut 3 dagar hatar svenska spel byt bolag så har du degen på 1 sekund dessutom bättre odds
Citera
2019-01-17, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Jag har fått signaler om att man har fått med det mesta av det bästa från ATG-upplägget ( som har brister det med! )

Till en början får vi tyvärr stå ut med just en sån brist. De kommer bara att ha Stryktipset och Europatipset från start. Förhoppningsvis går det hyfsat snabbt att lägga till samtiiga flermatch-pool-spel.

Jo det har sina brister det också, men det är det klart bästa på marknaden. Det har krossat svs totalt innan.

Så håller tummen att det liknar det. Då kan det bli kul som tusan att lira andelar.
Citera
2019-02-11, 23:31
Medlem
Joelfrogs avatar
Hej ska börja spela på allsvenskan i fotboll och starta en speldagbok om detta har börjat planera spel nu, vet någon om vad man brukar kunna betta på innan säsongen startar mer än typ vinnare? mvh grodan
Citera
2019-02-12, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Hej ska börja spela på allsvenskan i fotboll och starta en speldagbok om detta har börjat planera spel nu, vet någon om vad man brukar kunna betta på innan säsongen startar mer än typ vinnare? mvh grodan

Skytteligavinnare, assistkung, mest varnade/utvisade spelare, lag som får kvala, bli nedflyttade, etc etc borde gå att hitta. Kanske inte på svenska spel dock.
Citera
2019-02-12, 07:08
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Skytteligavinnare, assistkung, mest varnade/utvisade spelare, lag som får kvala, bli nedflyttade, etc etc borde gå att hitta. Kanske inte på svenska spel dock.

Tack!
Citera
2019-02-12, 10:35
Medlem
Fyllefyllots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123

Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Tack!

De brukar ha väldigt grundläggande specialare. Skytteligavinnare är ju givet, assistkung är kanske att hoppas på för mycket, precis som mest varnade/utvisade spelare, nedflyttning är också given.

Sen lär man väl kunna spela på "bäst i huvudstaden" och ett antal H2H men letar man efter preseasonspecialare så ska man nog vända sig till någon annan etablerad bookie typ Unibet/bet365/nordicbet/coolbet eller något då jag misstänker att deras utbud kommer att vara tiofalt.
Citera
2019-02-12, 10:49
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
De brukar ha väldigt grundläggande specialare. Skytteligavinnare är ju givet, assistkung är kanske att hoppas på för mycket, precis som mest varnade/utvisade spelare, nedflyttning är också given.

Sen lär man väl kunna spela på "bäst i huvudstaden" och ett antal H2H men letar man efter preseasonspecialare så ska man nog vända sig till någon annan etablerad bookie typ Unibet/bet365/nordicbet/coolbet eller något då jag misstänker att deras utbud kommer att vara tiofalt.

Okej! då blir det en del spel inför säsongen då
Citera
2019-02-22, 18:21
Medlem
Varnar för att sätta in pengar på svenska spel. De har under en tid haft en bugg som de ej kan eller lyckats lösa (stor prioritering enligt dem, så kanske fixar sig inom något halvår) som innebär att insättningen försvinner och kommer tillbaka först vid nästa månadsskifte. Pengarna dras alltså från bankkontot men kommer inte in på svsp. För mig var det 3000 som försvann och när den första insättningen inte kom in provade jag igen och då gick den igenom. Problemet var bara att detta övertrasserade mitt kort.

Svenska spel har inte ens bett om ursäkt och när de först skulle återkomma tog det 6 dagar utan svar innan jag fick ta upp kontakten igen. Idag, efter 11 dagar och hot om polisanmälan fick jag äntligen tillbaka mina pengar. Återstår att se om jag får någon kompensation för övertrasseringsavgiften men de verkar inte så villiga till detta. Pausade mitt konto 3 år och spelar på andra ställen i fortsättningen.

Det är det blir problem som ett företag visar sitt rätta jag, svenska spel borde lära sig hur man ska hantera sina kunder.
Citera
2019-03-16, 21:11
Medlem
Varför i h-lvete måste man logga in med bank id för? Vilket idiotiskt jävla skitupplägg. Det finns inga som helst problem med att behålla det gamla systemet med lösenord. Idioti.
Citera
2019-03-17, 11:07
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWTC
Varför i h-lvete måste man logga in med bank id för? Vilket idiotiskt jävla skitupplägg. Det finns inga som helst problem med att behålla det gamla systemet med lösenord. Idioti.

Det är ju lag på det där sedan årsskiftet så knappast så att det är Svenska Spels fel just i detta fall.
Citera
2019-03-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det är ju lag på det där sedan årsskiftet så knappast så att det är Svenska Spels fel just i detta fall.

Jag är inte helt säker på att det är uppstyrt så exakt i lagen.

Lagen säger att man ska kunna logga in och verifiera sig med elektronisk ID.

Däremot är jag inte alls säker på att det måste vara det enda sättet.

T ex så har Pokerstars kvar vanliga inloggning med lösenord och förstärkt med pin-kod för den som önskar.

www.atg.se har kvar gamla lösenordsinloggningen. Däremot måste man kvittera spelen med BankID om man har loggat in med BankID. Det får tydligen inte vara blandade metoder.
Citera
2019-03-18, 12:41
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71
Jag är inte helt säker på att det är uppstyrt så exakt i lagen.

Lagen säger att man ska kunna logga in och verifiera sig med elektronisk ID.

Däremot är jag inte alls säker på att det måste vara det enda sättet.

T ex så har Pokerstars kvar vanliga inloggning med lösenord och förstärkt med pin-kod för den som önskar.

www.atg.se har kvar gamla lösenordsinloggningen. Däremot måste man kvittera spelen med BankID om man har loggat in med BankID. Det får tydligen inte vara blandade metoder.

På "tur-spel" kan du fortfarande logga in med lösenord så¨det är en definitionsfråga ja.

Det kan säkert finnas kvar bolag som kringgår det hela men hela poängen med spel-licensen etc var just för att veta vem som spelar vad varvid registrering etc blev ett krav.

Jag tycker också det var betydligt smidigare med mail och lösen men allt kan man inte klandra Svenska Spel för (tyvärr)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in