2016-06-12, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Är du helt säker? Kan nästan svära på att det bara gällt ordinarie 90 min tidigare matcher.
Jag kan ju inte sätta mitt liv på det precis, men ja jag är säker på att så är fallet. Om det nu vore så borde ju inte tilläggsminuterna i första halvlek gälla heller, vilket de gör.
Citera
2016-06-12, 15:40
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Jag kan ju inte sätta mitt liv på det precis, men ja jag är säker på att så är fallet. Om det nu vore så borde ju inte tilläggsminuterna i första halvlek gälla heller, vilket de gör.

Jag kan sätta mitt liv. Det är så det funkar.
Citera
2016-06-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
du hittar på
Citera
2016-09-05, 23:29
Medlem
Hur blir det om man har en match som blir avbruten på sin kupong? Till exempel albanien-Makedonien idag som bröts när ställningen var 1-1. Tas den matchen helt sonika bort från kupongen?
Citera
2016-09-29, 00:22
Medlem
Jag spelade andelsspel på alla champions league matcher igår.

Hur mycket kan jag vinna ? Alla matcher gick in och tipset var på 456 kr jag var 1/10 instats har inte spelade det innan vet inte hur det funkar. Det var gårdagens matcher vad kan vinsten ha blivit.

Jag har tappat bort mitt spelkvitto och spelade med ID-kort har ej svenska spel kort kan jag hämta ut vinsten med endast ID ?
Citera
2016-10-06, 16:30
Medlem
Hur rimligt tycker ni det är att ett statligt bolag gör reklam för spel som t ex triss i tv? Spel där man inte själv kan påverka utfallet och där man är dömd att förlora i längden.

Är det verkligen deras uppdrag då många i Sverige har problem med spelandet.
Citera
2016-11-18, 10:54
Medlem
flaskborstes avatar
Hänger inte med riktigt..och har några frågor om Oddset

1 Kan jag välja enbart 1 Match och sätta en summa på att Laget vinner ?

2 Det odds jag får då jag köper spelet är det detta odds som jag får vid vinst ? eller ändras mitt spel ju närmre matchen kommer ?

Vilka kombinationer finns ? hört talas om "lången" Skall då alla matcher gå in ?
Citera
2016-11-18, 16:17
Medlem
pok?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Hänger inte med riktigt..och har några frågor om Oddset

1 Kan jag välja enbart 1 Match och sätta en summa på att Laget vinner ?

2 Det odds jag får då jag köper spelet är det detta odds som jag får vid vinst ? eller ändras mitt spel ju närmre matchen kommer ?

Vilka kombinationer finns ? hört talas om "lången" Skall då alla matcher gå in ?

Oddset är nya namnet för Lången.

1. Du kan välja hur många matcher du vill, antingen som kombinerat, då alla lag du väljer måste vinna och vinsten blir insats * (odds1 * odds2 * odds3), eller där du kör alla som singlar där några kanske vinner och andra förlorar.

2. Oddset som står när du lägger spelet gäller vid vinst.
Citera
2017-01-25, 00:48
Medlem
Rabulists avatar
Jag tänkte spela på nattens NHL-matcher. Första gången jag använder Svensk Spel på flera år. Men verkar inte gå att spela på nattmatcherna, är skiten stängt? Går det aldrig att spela live-odds på NHL?

Vilken jävla usel hemsida förresten.
Citera
2017-01-26, 20:54
Medlem
Nattöppna odds finns inte än på Svenska Spel.
Citera
2017-01-27, 19:45
Medlem
Borka88s avatar
Förekommer det fusk på svenska spel?
Och hur går då detta till?
Citera
2017-01-29, 18:31
Medlem
Nej, det föregår inget fuskande på Svenska Spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in