Men skärp er för fan! Har ni ingen jävla källkritik??? Klart inte VNL tackar nej pga Guidetti petad. Det beror på att ett barn är på gång. Visa här är så jävla blåsta i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHero
Hur resonerar JA som tar ut Tinnerholm som ersättare? Vad ska vi med tre högerbackar till? Milosevic eller Gagliolo hade väl varit mer naturligt.
Mycket märkligt. Måste se Lustig som mittback.
Gagliolo kan ingen svenska så säger nej pga kommunikationsbristen som kan ske.
Mittbackar nu bör vara: Granen, Helander och Papagiannopoulo, in borde någon av Holmen, Milosovic, Une Larsson eller Bergström tagits istället för Tinnerholm. Skulle Helander som är halvskadad lämna återbud också och mittbackskrisen är totalt förväntar jag mej att någon av dessa 4 namn tas ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pvt. Joker
Födseln är ju beräknad först till april. Enligt Fotbollskanalen ska han sedan tidigare ha en "knivig" relation med Janne.
Oavsett vilket, märkligt beslut av VNL.
Ja för barn födds ju alltid samma dag det är beräknat
Citat:
Ursprungligen postat av
yooii
Om det fullt ut hade berott på att han skulle bli farsa så hade han med lätthet kunnat avisera det till landslagsledningen i god tid innan för att slippa eventuella spekulationer.
De har gått ut med det nu att det beror pga födseln.
Citat:
Ursprungligen postat av
znorlax
Vibbarna jag fått från honom är dessutom lite i stil med Haksabanovic.. han vill hit för han inte platsar i Italiens landslag. Kan ha fel men ja.. tycker inte han ska gå före Milo eller liknande.
Det är väl inte så konstigt att se sej om efter alternativ om man inte tar plats i Italien?
Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHero
Spelar Lustig mittback i Celtic? Aldrig sett honom göra det i landslaget.
Lustig kan spela mittback, gjort det en del i Celtic, men knappast att han spelar där hela tiden.
Jag hade hellre sätt han kvar som HB och in med Holmen.