2019-03-17, 15:51
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Hur resonerar JA som tar ut Tinnerholm som ersättare? Vad ska vi med tre högerbackar till? Milosevic eller Gagliolo hade väl varit mer naturligt.

Love u Barry
Citera
2019-03-17, 15:55
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Kan väl säkert ha att göra med att han snart ska bli pappa.

Födseln är ju beräknad först till april. Enligt Fotbollskanalen ska han sedan tidigare ha en "knivig" relation med Janne.

Oavsett vilket, märkligt beslut av VNL.
Citera
2019-03-17, 15:57
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Blir så jävla provocerad av det där. Vilken förbannad tönt han är.

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Vilket jävla miffo. Tölp och horunge. Aldrig mer ska han få bära landslagets tröja igen. Inte nog med att han låter sig bli manipulerad av en golddigger med 80 i IQ nu skiter han i landslaget pga en sopa som inte platsar inte blir uttagen?

Citat:
Låter ju helt sjukt om det skulle stämma. Inte den krävande Maja Lindelöf som har Victor lindat runt sitt lillfinger som sagt stopp då?

Gick en del rykten på Twitter innan om att bl.a VnL varit irriterad på Janne som inte spelat Guidetti mer. Detta kan ha varit "droppen" för honom, därav nobben. Stämmer detta så hoppas jag att han inte sätter sin fot i landslaget igen. Vem fan tror han att han är?
Citera
2019-03-17, 15:57
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
.
Om det fullt ut hade berott på att han skulle bli farsa så hade han med lätthet kunnat avisera det till landslagsledningen i god tid innan för att slippa eventuella spekulationer.
Citera
2019-03-17, 16:00
Medlem
Jaha, ännu en som inte pallar av att vara som folk när framgången kommer. Först var det för jobbigt att prata med media och nu någon halv bojkott av obskyra skäl. Nästa blir diverse krav för att ställa upp. Nej, bort, direkt.
Citera
2019-03-17, 16:03
Medlem
Readyfreddies avatar
Fan, vad man avskyr den här ynkliga generationen. VNL passar bättre i damlandslaget.
Att utpressa en förbundskapten på det här sättet är inte okej, hoppas Janne sätter hårt mot hårt och går för någon annan i fortsättningen.
Citera
2019-03-17, 16:06
Medlem
BarryHeros avatar
Den där Maja kommer bli landslagets fall.
Citera
2019-03-17, 16:14
Medlem
Citat:
Hur resonerar JA som tar ut Tinnerholm som ersättare? Vad ska vi med tre högerbackar till? Milosevic eller Gagliolo hade väl varit mer naturligt.

Gagliolo pratar rätt knackig svenska vad jag sett och har inte haft 1 enda minut i svenska landslaget och ska direkt in i en EM trupp? Naah de vet jag inte riktigt om jag håller med om. Vibbarna jag fått från honom är dessutom lite i stil med Haksabanovic.. han vill hit för han inte platsar i Italiens landslag. Kan ha fel men ja.. tycker inte han ska gå före Milo eller liknande.

-------------------

OM det visar sig att Lindelöf bangar för att Guidetti blivit petad vill jag inte se han i landslaget mer. Skiter i hur bra han är. Detta är inte ett P15 lag ute på vischan.

Hoppas innerligt att det är p.g.a barnet som kommer och att media är ute och fiskar efter clicks och drama med detta istället för att stämma. Jävligt dålig polare Vigge är annars om han inte säger som det är till John, du håller inte måttet och har inte spelat.
Senast redigerad av znorlax 2019-03-17 kl. 16:30.
Citera
2019-03-17, 16:15
Medlem
snillet_1s avatar
Undrar om det är Cetinkaya som är i farten igen...
Citera
2019-03-17, 16:32
Medlem
Ovcharkas avatar
Om det är pga petningen av Guidetti som Lindelöf stannar hemma så kan han dra åt helvete. Inte bara i landslaget, utan i Sverige öht.

Är det inte så, så är det inga problem. Kan vara någon annan orsak.

Men nog bör han utveckla varför han tackar nej så att vi slipper spekulera.
Citera
2019-03-17, 16:34
Avslutad
Milosevic borde ersatt VNL.... Vad ska vi ha med 3 högerbackar till???
Citera
2019-03-17, 16:40
Medlem
Riktigt omoget. Är detta vad han kommer lära ut till sin avkomma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in