Citat:
Ursprungligen postat av
Tapshata
Gärningsmannen är en terrorist, från den kristna sidan. Det är exakt som Jihadister i Islam tänker, "jag gör detta för min religion och mitt folk", EXAKT vad denna terroristen gjorde. Det finns inte en enda skillnad på en muslimsk terrorist eller en kristen terrorist. Terror finns i alla religioner.
Sen att muslimer blir bombade i mellanöstern varje dag och tvingas fly, sen när de flyr hit så vill folk inte ha dem och undrar varför de flydde sina länder istället för att peka på sina egna länder som fortsätter bomba alla muslimer i mellanöstern. Och den största terrorist stödjaren är Saudiarabien, som är allierad med USA såklart, som i sin tur bestämmer över alla era europeiska länder.
Denna kristna terrroist representerar verkligen inte kristendom eller krisna. Han är en terrorist.
Precis som terrorister från mellanöstern inte representerar Islam eller muslimer. Dem är bara efterblivna terrorister som tagit ord ur kontext. Ett litet expempel:
I koranen står det "döda dem vart de än befinner sig". Men direkt efter den meningen står det "De som för krig mot er"... men Jihadister som följer WAHABISM-islam som kommer ur saudiarabien och pakistan osv, dem läser bara den ena delen och går o spränger sig...
För det första var han inte kristen, för det andra utförde han terrordåden mot muslimer just för att det ger mest uppståndelse. Motivet var egentligen att stoppa "the great replacement". Vilket är en faktamässig realitet i Europa.
Ingen konspiration. Det är bara att kolla på statistik från SCB när det gäller Sverige t.ex. 800.000 migranter har kommit hit sedan 2012. 2 miljoner sedan 80-talet.
Det är en invasion.
När det gäller USA osv, så har du rätt. Det borde givetvis inte bomba någon och låta andra länder vara. När det gäller vart riktiga flyktingar flyr, så kan de ta sig till närmaste trygga land.
De som kommer hit tar sig igenom mer än 10 trygga länder för att komma till Sverige. Då är man inte flykting. Dessutom finns inget logik i det, förutom om man är intresserad av att utnyttja systemet.
Dessutom borde man ge tillfälliga uppehållstillstånd. Så de som kommer hit kan resa hem så fort som möjligt, när krigssituationen är över. Inte strössla medborgarskap som konfetti, som den äckliga regeringen har gjort i Sverige.