2019-03-18, 00:11
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
WOW!!!

Nu har polisen i Australien tydligen misstankar mot nazistens syrra!!:

https://twitter.com/mcquillanator/status/1107405122479501314

men inte bara det utan också Nazisten mammas pojkvän!!!:

https://www.smh.com.au/world/oceania/christchurch-shooting-live-questions-over-alt-right-hate-monitoring-following-shooting-20190317-p514 zk.html?utm_medium=Social&utm_source=Twitter#Echob ox=1552863410

Hur många har blivit radikaliserade nazistterrorister i denna familj?

Hur många dödsknarkar-fascist-nazist-terrorister som gömmer sig därute i buskarna är svårt att uppskatta men mellan tummen och pekfingret är de färre än IS-sympatisörerna tillsammans skulle jag kunna tänka mig...
Citera
2019-03-18, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Istället för att hitta på massa skit att man ska halshugga folk kan du länka ur koranen där de står så? Du som är en jävla pajas hittar på massa skit som du inte kan länka till du har inga belägg för de du säger. Ditt jävla troll.

Nej jag har inga som helst belägg, jag bara hittar på helt osanna saker utan någon grund öht.

Givetvis var Muhammed en fredlig Jesustyp som förespråkade vänd andra kinden till.

Han dödade aldrig en enda människa. Halshugga folk det är inget muslimer sysslat med utan dom är fredliga i sin religion.

Det är därför dom flyr i miljontals till kristna länder. För att det är så fredligt i muslimska länder.

Alla vet att muslimska länder är dom fredligaste på jorden.

Muhammed som dödade massor med människor är mycket bättre än Jesus.

Enda sättet att komma till himlen är givetvis att ha Muhammed som sin förebild, det är därför era länder är så framgångsrika och ni flyr till kristna länder.

Det bästa är ju såklart om vi överger Kristendomen i väst och blir muslimer allihoppa. Då kommer Sverige äntligen bli ett paradis.
Citera
2019-03-18, 00:12
Medlem
GubbenmedGs avatar
Citat:
Tråkigt att se att du inte bryr dig om OFFREN för terrordådet!

Ska påminna dig vid nästa muslimska terrorattack och en ny lisa är ett av offren!

Nej, jag bryr mig inte ett piss om dom. Tråkigt men sant. Deras liv och öden är helt betydelselösa för mig. Varenda en av dom. Vad ska du påminna mig? En ny lisa? Vad fan svamlar du om?
Senast redigerad av GubbenmedG 2019-03-18 kl. 00:14.
Citera
2019-03-18, 00:14
Medlem
0rganets avatar
Nazistterroristen Brenton tycker han är smartare än alla andra pga av hans hudfärg och att han har gått i livets hårda skola så han sparkar sin advokat och kommer sköta försvaret själv:
Citat:
Christchurch mosque shootings: Brenton Tarrant sacks lawyer, will represent himself in court

https://www.nzherald.co.nz/index.cfm?objectid=12213752&ref=twitter

Citera
2019-03-18, 00:15
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Nazistterroristen Brenton tycker han är smartare än alla andra pga av hans hudfärg och att han har gått i livets hårda skola så han sparkar sin advokat och kommer sköta försvaret själv:

https://www.nzherald.co.nz/index.cfm?objectid=12213752&ref=twitter

Smart om man vill fortsätta att vara i centrum och få fullt medialt fokus
Citera
2019-03-18, 00:20
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHALLETVAERVIGG
Smart om man vill fortsätta att vara i centrum och få fullt medialt fokus

Ja men domarna i NZ verkar inte gilla dessa grejor då domaren i häktningsförhandlingen tvingade fram att alla skulle pixla nassens ansikte..
Men hoppas på en livesänd domstolsförhandling!!

en gris är alltid en bra underhållning även fast han är så liten som denna tydligen är!
Citera
2019-03-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Han och vissa andra driver desinformations-kampanj mot Islam. Detta framgår väldigt tydligt och de är således inte värda en värdig respons. Det gäller alla som bedriver desinformation och påverkansoperationer oavsett åsikt. Ägna dig åt seriösa besökare istället.

Jomenvisst, desinformations-kampanj mot Islam.

8:12
Citat:
When your Lord revealed to the angels: I am with you, therefore make firm those who believe. I will cast terror into the hearts of those who disbelieve. Therefore strike off their heads and strike off every fingertip of them.

http://corpus.quran.com/translation.jsp?chapter=8&verse=12
Citera
2019-03-18, 00:23
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkvadd
Jomenvisst, desinformations-kampanj mot Islam.

8:12

http://corpus.quran.com/translation.jsp?chapter=8&verse=12

Alla vet ju att det där är grovt ryckt ur kontexten, gäsp
Citera
2019-03-18, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Truthseeker
Han och vissa andra driver desinformations-kampanj mot Islam. Detta framgår väldigt tydligt och de är således inte värda en värdig respons. Det gäller alla som bedriver desinformation och påverkansoperationer oavsett åsikt. Ägna dig åt seriösa besökare istället.

Vem är det som ägnar sig åt desinformation och påverkans kampanj egentligen?

Att mosken hade kopplingar till radikal islam och haft flera is resenärer och gripna terrorister skiter sådana som dig (KlasseArboga, Organet, Truthseeker, Hursomhelsting) fullständigt i. Det enda ni klarar av är att gasta om "hemska nazister och fascister" non stopp, för att fylla tåden med bajs inlägg utan relevans..

https://www.stuff.co.nz/national/crime/101480988/kiwi-teenager-radicalised-online-planned-mass-killing-in-christchurch-for-allah

https://www.stuff.co.nz/world/middle-east/111005895/kiwi-jihadi-mark-taylor-captured--reports
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-03-18 kl. 00:27.
Citera
2019-03-18, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
Det rör sig alltså om en kontrajihadist, troende i flertalet konspirationsteorier, t.ex eurabia. Han har rasistiska tankar, och tror att fertilitet är en rasegenskap. Oklart om han är en av dem som tror muslim är en ras.

Samma sort som ABB då. Drar kontrajihad till sig terroristbenägna mer än nynazism och annan högerextremism?

Håller SÄPO kända kontrajihadister under övervakning. Noterar att SÄPO I sin senaste rapport har höjt riskbedömning för vad dom kallar vitmakt. De tror dock fortfarande att högerextrema muslimer har störst chans att begå terror dåd. Dags att revidera?

Gärningsmannen är en terrorist, från den kristna sidan. Det är exakt som Jihadister i Islam tänker, "jag gör detta för min religion och mitt folk", EXAKT vad denna terroristen gjorde. Det finns inte en enda skillnad på en muslimsk terrorist eller en kristen terrorist. Terror finns i alla religioner.

Sen att muslimer blir bombade i mellanöstern varje dag och tvingas fly, sen när de flyr hit så vill folk inte ha dem och undrar varför de flydde sina länder istället för att peka på sina egna länder som fortsätter bomba alla muslimer i mellanöstern. Och den största terrorist stödjaren är Saudiarabien, som är allierad med USA såklart, som i sin tur bestämmer över alla era europeiska länder.

Denna kristna terrroist representerar verkligen inte kristendom eller krisna. Han är en terrorist.

Precis som terrorister från mellanöstern inte representerar Islam eller muslimer. Dem är bara efterblivna terrorister som tagit ord ur kontext. Ett litet expempel:

I koranen står det "döda dem vart de än befinner sig". Men direkt efter den meningen står det "De som för krig mot er"... men Jihadister som följer WAHABISM-islam som kommer ur saudiarabien och pakistan osv, dem läser bara den ena delen och går o spränger sig...
Senast redigerad av Tapshata 2019-03-18 kl. 00:27.
Citera
2019-03-18, 00:24
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Efterverkan. Det verkade ju organiserat... istället för att kolla skadade skriker man vojne vojne.
Precis, och istället för att hjälpa skadade så går några runt med mobilerna och filmar, hm....
Citera
2019-03-18, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Alla vet ju att det där är grovt ryckt ur kontexten, gäsp

Jasså, vet alla detta?

Något dom flesta vet är ju att Muhammed var en krigsherre som av historiker jämförts med en terrorist. Han låg bakom hundratals, tusentals dödsoffer och fick som alla krigsherrar genom historien följare.

Hur han kan vara en förebild är ett stort mysterium. Om man inte är en arg tonårsgrabb som vill ut och krga precis som sin profet möjligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in