Citat:
Ursprungligen postat av
Orden
Det rör sig alltså om en kontrajihadist, troende i flertalet konspirationsteorier, t.ex eurabia. Han har rasistiska tankar, och tror att fertilitet är en rasegenskap. Oklart om han är en av dem som tror muslim är en ras.
Samma sort som ABB då. Drar kontrajihad till sig terroristbenägna mer än nynazism och annan högerextremism?
Håller SÄPO kända kontrajihadister under övervakning. Noterar att SÄPO I sin senaste rapport har höjt riskbedömning för vad dom kallar vitmakt. De tror dock fortfarande att högerextrema muslimer har störst chans att begå terror dåd. Dags att revidera?
Gärningsmannen är en terrorist, från den kristna sidan. Det är exakt som Jihadister i Islam tänker, "jag gör detta för min religion och mitt folk", EXAKT vad denna terroristen gjorde. Det finns inte en enda skillnad på en muslimsk terrorist eller en kristen terrorist. Terror finns i alla religioner.
Sen att muslimer blir bombade i mellanöstern varje dag och tvingas fly, sen när de flyr hit så vill folk inte ha dem och undrar varför de flydde sina länder istället för att peka på sina egna länder som fortsätter bomba alla muslimer i mellanöstern. Och den största terrorist stödjaren är Saudiarabien, som är allierad med USA såklart, som i sin tur bestämmer över alla era europeiska länder.
Denna kristna terrroist representerar verkligen inte kristendom eller krisna. Han är en terrorist.
Precis som terrorister från mellanöstern inte representerar Islam eller muslimer. Dem är bara efterblivna terrorister som tagit ord ur kontext. Ett litet expempel:
I koranen står det "döda dem vart de än befinner sig". Men direkt efter den meningen står det "De som för krig mot er"... men Jihadister som följer WAHABISM-islam som kommer ur saudiarabien och pakistan osv, dem läser bara den ena delen och går o spränger sig...