2019-03-17, 23:15
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Varför var han inte i sitt eget land Indien? Varför hade han kommit till den vite mannens land för att snylta på den vite mannens välstånd, strukturer och civilisation?

Du får fråga honom... Nää det går inte eftersom nazisten avrättade honom i fredagens terrorattack.
Citera
2019-03-17, 23:15
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Är det inte förvånansvärt tyst om det här ändå? Låg högst upp på Aftonbladet o Expressen i några timmar för att sedan vara utbytt av jakten på lotto-vinnare, armhävningstvång på XXL, så jagas svenska peddon etc..

Kan bara hålla med. Samma i sociala medier. Inga flaggor på profilbilder osv. Ingen som ens nämner det.

Visst det är ett rejält långt avstånd men nya Zealand är ändå ganska nära oss kulturellt sett.

Det pågår ju en trend att man ska tysta ner, inte sprida filmer osv osv. Kanske den som är stark.
Citera
2019-03-17, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Så du tror inte att religiösa terrordåd existerar?
Gör en enkel googling, så kommer du bli förvånad.

Självklart, dock inte sett en enda vettig kommentar. Det är ungefär: Hah rätt åt muslimerna!
Citera
2019-03-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashskid
Självklart, dock inte sett en enda vettig kommentar. Det är ungefär: Hah rätt åt muslimerna!

Men då kan du väl skriva en vettig kommentar?
Citera
2019-03-17, 23:20
Medlem
Redas avatar
Eftersom det kommer upp då och då i tråden kan vi slå fast att:

Australiens urinnevånare är Aboriginer.

Nya Zeelands urinnevånare är Maorier.
Citera
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Begåvningsreserven härskar på FB..

Men en av er kanske har rätt, vad jag vet så är det stora problem med auberginerna i Australien och NZ..

Tror ingen grupp (utom bögarna förstås)kommer gilla nazisten i fängelset oavsett men det kommer inte hända utan nassen får nog njuta av sina egna tankar och röster i isolering och se fram att gå ut i en bur 1 tmme av om dagen resten av denne gris liv..

Varför envisas många med att kalla snubben nasse? Han var uttryckligen ekofascist och libertarian som hade sina värderingar knutna till Kina...

”– När jag var ung var jag kommunist, därefter anarkist och sedan libertarian innan jag blev ekofascist, säger han.

Det land som ligger närmast hans politiska och sociala värderingar, skriver han, är Kina. Han klargör också att terrorattacken har ett rasligt motiv, eftersom "födelsetal är knutna till rasen".”
Citera
Medlem
EveyHammonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Dessvärre är det människor som inte passar in i samhället som tar sådana steg, inte du eller vanliga personer. Du försöker normalisera honom, sorry men det går jag inte på. Att ha ett långt utlägg om nationalister som grupp håller inte, eftersom dessa enstaka individer inte är en del i ett större sammanhang, mer att möjligtvis skriva på hatsajter på nätet.>snip>

Men då så, kanske du kan upplysa vår statsminister om detta? Han är ju så rädd, så rädd att han darrar för dessa otäcka nationalister! Arg är han på dem också, så arg och upprörd att kinderna blossar över hur hemska dessa människor är som älskar och värnar om sina egna länder och sitt eget folkslag. Att de har mage! Va? Jag tycker du ska skicka hela din post i ett mail till honom jag, så stackarn kan få sova lite om nätterna.
Citera
2019-03-17, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
En källa säger att de hade en gästföreläsare för 10 år sen som pratade om våldsbejakande Jihad, och det är ett bevis för att moskén var en rekryteringsbas för radikala muslimer? OK.

Haha! Förutom att man också gripit en person som planerade terrordåd i Nya Zealand, och att denna moske också haft såkallade Is resenärer

https://www.stuff.co.nz/national/crime/101480988/kiwi-teenager-radicalised-online-planned-mass-killing-in-christchurch-for-allah

https://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1&objectid=12210569
Senast redigerad av Pk-slakt 2019-03-17 kl. 23:26.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Varför var han inte i sitt eget land Indien? Varför hade han kommit till den vite mannens land för att snylta på den vite mannens välstånd, strukturer och civilisation?

Du menar att NZ är vita mannens land?
Citera
Medlem
Citat:
Att studera i ett annat land är något du skulle ha väldigt stor nytta av och detta är vanligt i den riktiga världen utanför ditt lilla rum hemma hos mamma, be mamma snällt nu att göra kopp choklad till dig.

HON kom från Indien för att lära sig jordbruk och hade bara 2 månader kvar tills hon var färdig examinerad.

Nazisten avrättade henne i fredags.

https://pbs.twimg.com/media/D14gTlCXgAECTfT.jpg

Varför stannade hon inte i Indien? Varför ska de alltid komma till vita länder? Varför ska vita tolerera att de kommer hit och översvämmar våra länder?

Var det kanske hon som låg skadeskjuten på gatan och skrek "Help me! Help me!" på bruten indier-på-call-center-engelska och sen fick en kula i ryggen och en i huvudet?
Citera
Medlem
CHALLETVAERVIGGs avatar
Citat:
Du får fråga honom... Nää det går inte eftersom nazisten avrättade honom i fredagens terrorattack.

Inte nazist:
– När jag var ung var jag kommunist, därefter anarkist och sedan libertarian innan jag blev ekofascist, säger han.

Det land som ligger närmast hans politiska och sociala värderingar, skriver han, är Kina. Han klargör också att terrorattacken har ett rasligt motiv, eftersom "födelsetal är knutna till rasen".
Citera
2019-03-17, 23:22
Medlem
En sak jag undrar är; varför ska man inte sprida filmen? Vi måste ändå se verkligheten för vad den är. Att gömma sig för den och låtsas som att inget har hänt löser väl ändå ingenting. Folk måste inse hur våldsam och brutal världen egentligen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in