2019-03-17, 22:47
Medlem
shitinmyasss avatar
Personligen anser jag att detta var en handliiing som en för mig välkommen reaktion på jihad , islamisterna längtar efter ett nytt korståg, de vill ha krig det är vad deras "religion!" är grundad på, de har som mål att utplåna oliktänkannde, denna handling ser jag som acceptabel i kampen mot islam, jag bör tillägga att jag anser varje aktion mot islam är en god gärninng. kom med gråtargument som att barn har dött eller annat skit, jag vet att barn dör precis som min vuxna mor dör, min far dör, jag skiter i ålder när någon dör, jag har förlorat närståennde oavsett deras jävla födelsedatum, Katja var tre år, Vanjislav var elva jävla år Pjotr hann bli sjutton jag blir lika jävla ledsen varje ggång
Citera
2019-03-17, 22:49
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Varför skulle andra mördare och våldtäktsmän bry sig om den här killen i fängelset?
Tja som jag skrev tidigare och länkade till källan (sammanfattning vad de vet om terrordådet hittils):
Citat:
ACCUSED GUNMAN A ‘MARKED MAN’ IN PRISON

Accused Christchurch gunman, Brenton Tarrant, has been warned he’s a “marked man” in prison.

Gang members who came to pay their respects to the victims of Friday’s shooting have told the New Zealand Herald that Tarrant could be targeted in prison.

“That stuff that happened [on Friday], that was disgusting, there was no need for it. We’re a club, we do our things but, nah, that’s just wrong in every way possible,” one man told the New Zealand Herald.

https://www.news.com.au/world/pacific/christchurch-mosque-shooting-how-new-zealand-police-tracked-alleged-gunman-moments-after-massacre/news-story/51c1818b5f6e5771e46b38bda1197ede

EDIT: kan rekommendera artikeln om man vill veta mer vad som hänt/händer då denna tråd suger mer än normalt då den smutsas ner av hobbynassarna..
Senast redigerad av 0rganet 2019-03-17 kl. 22:51.
Citera
2019-03-17, 22:49
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Aset har mördat 50 och skadat eller lemlästat lika många till. Är inte det ett massmördarrekord?

Knappast. Både kommunister och muslimer har mördat fler vid ett enstaka tillfälle.
Citera
2019-03-17, 22:50
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Tja som jag skrev tidigare och länkade till källan (sammanfattning vad de vet om terrordådet hittils):

https://www.news.com.au/world/pacific/christchurch-mosque-shooting-how-new-zealand-police-tracked-alleged-gunman-moments-after-massacre/news-story/51c1818b5f6e5771e46b38bda1197ede

Ha. Nazisterna styr i finkan, så babbarna kommer nog inte åt honom.
Citera
2019-03-17, 22:51
Medlem
Citat:

Sitter ju säkert mest muslimer där också, precis som i Sverige. Mördare, droghandlare och våldtäktsmän. The finest.
Citera
2019-03-17, 22:57
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ha. Nazisterna styr i finkan, så babbarna kommer nog inte åt honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Nizzka
Sitter ju säkert mest muslimer där också, precis som i Sverige. Mördare, droghandlare och våldtäktsmän. The finest.

Begåvningsreserven härskar på FB..

Men en av er kanske har rätt, vad jag vet så är det stora problem med auberginerna i Australien och NZ..

Tror ingen grupp (utom bögarna förstås)kommer gilla nazisten i fängelset oavsett men det kommer inte hända utan nassen får nog njuta av sina egna tankar och röster i isolering och se fram att gå ut i en bur 1 tmme av om dagen resten av denne gris liv..
Citera
2019-03-17, 22:58
Medlem
Är det inte förvånansvärt tyst om det här ändå? Låg högst upp på Aftonbladet o Expressen i några timmar för att sedan vara utbytt av jakten på lotto-vinnare, armhävningstvång på XXL, så jagas svenska peddon etc..
Citera
2019-03-17, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Är det inte förvånansvärt tyst om det här ändå? Låg högst upp på Aftonbladet o Expressen i några timmar för att sedan vara utbytt av jakten på lotto-vinnare, armhävningstvång på XXL, så jagas svenska peddon etc..

Systemet vill inte uppmärksamma detta för mycket eftersom de inte vill att vita ska få besvärliga känslor och tankar.
Citera
2019-03-17, 23:07
Medlem
Citat:
Begåvningsreserven härskar på FB..

Men en av er kanske har rätt, vad jag vet så är det stora problem med auberginerna i Australien och NZ..

Eller du kanske menar aboriginerna som inte ens finns på Nya Zeeland?
Citera
2019-03-17, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aston-Martin
Nu börjar religionskriget.

Det är ett raskrig, inte ett religionskrig. Muslimerna ser det främst också som ett raskrig.
Citera
2019-03-17, 23:10
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebanan2000
ÅTMINSTONE EN AV MOSKERNA SOM DEN VITA KRIGAREN SLOG TILL MOT VAR REKRYTERINGSBAS FÖR TERRORISTER!

https://twitter.com/mattiasreporter/status/1106514755391496192

En källa säger att de hade en gästföreläsare för 10 år sen som pratade om våldsbejakande Jihad, och det är ett bevis för att moskén var en rekryteringsbas för radikala muslimer? OK.
Citera
2019-03-17, 23:13
Medlem
Citat:
Det skadar aldrig att man i en tråd om ett nazistisk terrordåd även får se de som drabbades (även på FB)..

Ozair Kadir, 24 år från Hyderabad, Indien, Studerade till pilot. Även hans liv avslutades av nazisten i fredagens terrordåd.

https://pbs.twimg.com/media/D14cBz5XcAA_k1f.png

Varför var han inte i sitt eget land Indien? Varför hade han kommit till den vite mannens land för att snylta på den vite mannens välstånd, strukturer och civilisation?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in