2019-03-17, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Smalling tar de flesta uppspelen. SMALLING! Lindelöf gömmer sig hela tiden. Jones, vem som helst- - han gömmer sig.

Nu gömmer han sig för landslaget

Så sant som du skriver.

Han har fått överdrivet mycket uppmärksamhet, Ibland har han knappt gjort något på planen, men ändå skriver de i pressen som att han var helt lysande ... Så fort United spelat mot bra lag som PSG, arsenal och nu senast mediokra Wolves, så märkte man att Lindelöf inte är en toppback. Han är INTE dålig, men fruktansvärt överskattad
Citera
2019-03-17, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Lindelöf dissar fans utanför hotellet. Han nekar folk autografer och säger ´´Vi tar det sen´´ eller ´´Nej´

Han har även tagit baksidan på hotellet när det stått ett fåtal fans där. (2 st) han nekade min polare som åkt från Norra Sverige för att få träffa honom.. en autograf och ett foto med honom . Vem håller på som lindelöf gör egentligen? Den ENDA som har tagit baksidan på hotellet senaste 5 åren är Zlatan,men mycket för att det alltid var ganska mycket folk utanför hotellet varje samling då. Det som skiljer sig från Zlatan och Lindelöf är att Zlatan aldrig nekade en foto eller autograf när han väl kom på framsidan till skillnad från Lindelöf. Jag träffade Lindelöf när han spelade i Benfica, sorry men det är inte samma kille. Han har helt enkelt inte fötterna på jorden efter united. Trist men sant .

Nej det är inte bara mig och min polare han dissat.. jag har snackat med 8 st autografjägare som säger likadant om Lindelöf. .han är en diva ch väldigt svår nuförtiden .

Trist när han ändå är en ganska bra fotbollsspelare.

Jag är också övertygad om att Guidetti petningen har en påverkan på hans beslut

Jag är inte förvånad över det du skriver. Han kommer aldrig bli lika stor som Zlatan. Även om han kanske tror det.
Citera
2019-03-17, 19:49
Bannlyst
OK folket. Vad tror ni. en liten omröstning.

Till nästa samling,Kommer både Lindelöf och Guidetti vara uttagna i truppen igen?

Eller kommer bara Lindelöf vara med och tacka nej?

Eller kommer bara lindelöf blir uttagen och tacka ja?

Jag tror att både Guidetti och Lindlöf blir uttagna, även om Guidetti inte kommer få speltid eller göra några mål i klubblaget. Då blir dom samlade igen.. Guidetti,Lindelöf,Maja,Sanna och barnen
Citera
2019-03-17, 20:06
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Hans fru ska ju föda barn. Skärp er, ni är värre än the Sun på skvaller.

Han är väl inte den första landslagsspelaren som ska ha barn
Det har fungerat hundratalsgånger tidigare och när jag läser vad frun skriver så gör hon det till en enorm sak.
Visst är det stort att få barn men som jag skrivit tidigare så lär det inte komma dagarna det är match.
Det fungerar alltid om man vill och har det rätta intresset och viljan.
Detta känns enbart naivt
Citera
2019-03-17, 20:11
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
OK folket. Vad tror ni. en liten omröstning.

Till nästa samling,Kommer både Lindelöf och Guidetti vara uttagna i truppen igen?

Eller kommer bara Lindelöf vara med och tacka nej?

Eller kommer bara lindelöf blir uttagen och tacka ja?

Jag tror att både Guidetti och Lindlöf blir uttagna, även om Guidetti inte kommer få speltid eller göra några mål i klubblaget. Då blir dom samlade igen.. Guidetti,Lindelöf,Maja,Sanna och barnen
Jag är fullständigt övertygad om att Janne inte viker en tum på att det är han som tar ut laget. Har inget förändrats för Guidetti i klubblaget till nästa samling kommer han inte vara uttagen.
Citera
2019-03-17, 20:15
Medlem
Haha, om han nu är så jävla värdelös och överskattad, varför blir det sån uppståndelse kring hans nobb här på FB?
Inte klokt hur folk spårar ur på rykten, hårt matchande i United samt barnet lär vara det som ligger bakom. Clickbaits på kära AB verkar ha bra effekt trots allt.
Citera
2019-03-17, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Haha, om han nu är så jävla värdelös och överskattad, varför blir det sån uppståndelse kring hans nobb här på FB?
Inte klokt hur folk spårar ur på rykten, hårt matchande i United samt barnet lär vara det som ligger bakom. Clickbaits på kära AB verkar ha bra effekt trots allt.

Ingen som sagt att han är värdelös. Men att han är överskattad är väl solklart?
Citera
2019-03-17, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag är fullständigt övertygad om att Janne inte viker en tum på att det är han som tar ut laget. Har inget förändrats för Guidetti i klubblaget till nästa samling kommer han inte vara uttagen.

Hoppas du har rätt. Alltid undrat varför han alltid tagit ut Guidetti som aldrig får någpn speltid..

Han tog inte ut Ken Sema till VM just för att han inte fått speltid, men han tog då ut Guidetti varje gång trots samma sak. Skumt.
Citera
2019-03-17, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Han är väl inte den första landslagsspelaren som ska ha barn
Det har fungerat hundratalsgånger tidigare och när jag läser vad frun skriver så gör hon det till en enorm sak.
Visst är det stort att få barn men som jag skrivit tidigare så lär det inte komma dagarna det är match.
Det fungerar alltid om man vill och har det rätta intresset och viljan.
Detta känns enbart naivt

SÅ jävla sant det du skriver. !!!
Citera
2019-03-17, 20:30
Medlem
Gavins-Friends avatar
Han verkar vara den största toffeln jag hört talas om. Visst en grej med barn men känns mer som det är hon som bestämt att han inte får åka pga. det. Känns som hans fru håller honom i koppel.

Edit: det där skrev jag innan jag ens visste att hon skrivit nåt blogginlägg. Vad det verkar av det lilla jag läst så känns det som att det bara bevisar min poäng.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2019-03-17 kl. 20:34.
Citera
2019-03-17, 20:44
Medlem
Förhoppningsvis är detta bara rykten annars är det bara att sparka ut Lindelöf från laget.
Skulle gärna vilja se honom vägra spela för Manchester om någon kompis inte blir uttagen...
Citera
2019-03-17, 20:46
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Han är lär ju inte stå över en united match om barnet inte kommit till dess. lol

Om barnet är på väg lär han stå över, ja. Är han i England finns han till hands, till skillnad mot om han befinner sig utomlands på landslagsläger. Inte konstigt alls att två unga människor är lite nervösa inför att få sitt första barn. Nej, det här med Guidetti är en riktig "tidningsanka" som visar slaskmedia när de är som sämst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in