2019-03-17, 16:47
Medlem
Inkommers avatar
Om det stämmer att han inte spelar för att hans kompis inte får vara med borde han bli utslängd och portad från landslaget på livstid. Sen kan han vara hur bra som helst. Inga fittor i herrarnas landslag, tack.
Senast redigerad av Inkommer 2019-03-17 kl. 16:58.
Citera
2019-03-17, 16:58
Avslutad
Inblandad i bägge Uniteds mål, direkt svagt agerande också. Sjukt överskattad spelare, som gör märkliga grejor i försvarsspelet, han står och viftar med armarna vid varje boll som passerar straffområdet för att sedan komma på: "shit, den är nog min att försvara", då flaxar han bort mot den ytan. Eller som i går vid första målet, han står och tok-fokuserar på att hålla armarna bakom ryggen så det inte ska bli straff i stället för att gå in med kroppen och störa han som har bollen så han inte får utrymme och tid att skjuta. Andra målet är helt och hållet hans fel och senare målvaktens när VNL har släppt igenom honom, skottet var inte särskilt avancerat. Ofta kommer han på efterkälken också och visar upp ett dåligt och ogenomtänkt positionsspel som leder till panikrusningar tillbaka till målområdet.

En väldigt vek spelare, på flera sätt än ett.
Citera
2019-03-17, 18:20
Medlem
jocke51s avatar
Har aldrig förstått hypen kring Lindelöf. Hamnar väldigt ofta i ingenmansland i markeringsspelet, är feg i uppspelsfasen, ganska osnabb, medioker huvudspelare. Han har gjort bra landskamper, men jämfört med tex Granen har han en bit till...
Nobbar han för att värdelösa Guidetti äntligen blir petad är han en svagbegåvad, bortskämd fitta.
Citera
2019-03-17, 18:56
Medlem
Ovcharkas avatar
Vad fan, trodde Lindelöf var Skandinav.. Tydligden en brud. Förklara dig.

Förklara dig.
Citera
2019-03-17, 19:02
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocke51
Har aldrig förstått hypen kring Lindelöf. Hamnar väldigt ofta i ingenmansland i markeringsspelet, är feg i uppspelsfasen, ganska osnabb, medioker huvudspelare. Han har gjort bra landskamper, men jämfört med tex Granen har han en bit till...
Nobbar han för att värdelösa Guidetti äntligen blir petad är han en svagbegåvad, bortskämd fitta.

Smalling tar de flesta uppspelen. SMALLING! Lindelöf gömmer sig hela tiden. Jones, vem som helst- - han gömmer sig.

Nu gömmer han sig för landslaget
Citera
2019-03-17, 19:24
Medlem
Krickedixans avatar
Tycker det är svagt att han tackar nej om det är för att Guidetti petats
Vem är det som sätter laget ?
Det är väl Janne och han ska väl ta ut det lag som är bäst inte baserat på vilka kompisar man har
Då blir det inget bra lag utan ett kompisgäng som vill hänga
Sveriges bästa ska tas ut och är han så obegåvad för att förstå det.
Vem tror han att han är
Guidetti är väl inte bra just nu och självklart ska de bästa vara med och de som har matcher i benen
Vilket Guidetti inte har
Nä!
Bojkotta Lindelöf för all framtid i laget
Nu har han visat vad gan går för
Om han ska ha barn ... risken att bäbisen kommer just dessa matchdatum är inte stor

Tack och hej Viktor
Senast redigerad av Krickedixan 2019-03-17 kl. 19:27.
Citera
2019-03-17, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Om det stämmer att han inte spelar för att hans kompis inte får vara med borde han bli utslängd och portad från landslaget på livstid. Sen kan han vara hur bra som helst. Inga fittor i herrarnas landslag, tack.

Fast grejen är den att sanningen kommer ju aldrig komma fram.. om det är pga Guidetti, så kommer ju Lindelöf ändå säga att det är för att paret snart ska ha barn... lindelöf kommer få som han vill, Janne kommer ju inte våga utesluta Guidetti från landslaget i framtiden lol haha
Citera
2019-03-17, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Organtjuven7
Inblandad i bägge Uniteds mål, direkt svagt agerande också. Sjukt överskattad spelare, som gör märkliga grejor i försvarsspelet, han står och viftar med armarna vid varje boll som passerar straffområdet för att sedan komma på: "shit, den är nog min att försvara", då flaxar han bort mot den ytan. Eller som i går vid första målet, han står och tok-fokuserar på att hålla armarna bakom ryggen så det inte ska bli straff i stället för att gå in med kroppen och störa han som har bollen så han inte får utrymme och tid att skjuta. Andra målet är helt och hållet hans fel och senare målvaktens när VNL har släppt igenom honom, skottet var inte särskilt avancerat. Ofta kommer han på efterkälken också och visar upp ett dåligt och ogenomtänkt positionsspel som leder till panikrusningar tillbaka till målområdet.

En väldigt vek spelare, på flera sätt än ett.

Håller faktiskt med om att han är väldigt överskattad.
Citera
2019-03-17, 19:30
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Fast grejen är den att sanningen kommer ju aldrig komma fram.. om det är pga Guidetti, så kommer ju Lindelöf ändå säga att det är för att paret snart ska ha barn... lindelöf kommer få som han vill, Janne kommer ju inte våga utesluta Guidetti från landslaget i framtiden lol haha

Självklart kommer inte barnet något av de datum matcherna är. Den risken är inte stor och har man intresse av att spela i landslaget så tackar man inte nej.
Det finns fler bra spelare och efter det här så tror jag ingen vill se honom i landslaget igen. Känns lite naivt och bortskämt
Citera
2019-03-17, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Vad gjorde han egentligen utanför hotellet?

Lindelöf dissar fans utanför hotellet. Han nekar folk autografer och säger ´´Vi tar det sen´´ eller ´´Nej´

Han har även tagit baksidan på hotellet när det stått ett fåtal fans där. (2 st) han nekade min polare som åkt från Norra Sverige för att få träffa honom.. en autograf och ett foto med honom . Vem håller på som lindelöf gör egentligen? Den ENDA som har tagit baksidan på hotellet senaste 5 åren är Zlatan,men mycket för att det alltid var ganska mycket folk utanför hotellet varje samling då. Det som skiljer sig från Zlatan och Lindelöf är att Zlatan aldrig nekade en foto eller autograf när han väl kom på framsidan till skillnad från Lindelöf. Jag träffade Lindelöf när han spelade i Benfica, sorry men det är inte samma kille. Han har helt enkelt inte fötterna på jorden efter united. Trist men sant .

Nej det är inte bara mig och min polare han dissat.. jag har snackat med 8 st autografjägare som säger likadant om Lindelöf. .han är en diva ch väldigt svår nuförtiden .

Trist när han ändå är en ganska bra fotbollsspelare.

Jag är också övertygad om att Guidetti petningen har en påverkan på hans beslut
Citera
2019-03-17, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Vad gjorde han egentligen utanför hotellet?

Hade förstått om han inte orkade med fans någon enstaka gång. Men så är inte fallet.
Citera
2019-03-17, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Självklart kommer inte barnet något av de datum matcherna är. Den risken är inte stor och har man intresse av att spela i landslaget så tackar man inte nej.
Det finns fler bra spelare och efter det här så tror jag ingen vill se honom i landslaget igen. Känns lite naivt och bortskämt

Han är lär ju inte stå över en united match om barnet inte kommit till dess. lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in