2019-03-11, 17:32
Medlem
Marathons avatar
Det är ju snarare tvärtom.. Så fort en svensk gör ett misstag så slår gamarna till och ska komma med sina trötta kommentarer om hur "han inte hör hemma på denna nivå", Robin Olsens tråd fullkomligt dryper om skadeglädje så fort han gör en sämre insats för att inte tala om Guidetti och hur folk fullkomligt älskar att se honom misslyckas.
VNL gjorde visserligen en av sina sämre insatser i söndags men han har trots det vart Uniteds bästa försvarare både denna säsong och slutet av den förra och utvecklas till att bli bättre för varje dag.
Citera
2019-03-17, 15:41
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Jag vill aldrig under några som helst omständigheter se denna pajasen i en landslagstrupp igen.
Citera
2019-03-17, 15:47
Bannlyst
Jag misstänkte på förhand när John Guidetti blev petad, att vigge tänkte fan också.. dom är ju bästa vänner, även deras spelarfruar åker ju alltid med till sthlm för att umgås. Jag tror att Vigge att varit med om John varit med, är det inte dagisnivå på det här? Nu kommer ju Janne känna sig tvungen att ta ut John Guidetti i fortsättningen.

Man åker väl till landslaget för att spela fotboll i landslagströjan inte för att ´´umgås´ Nää detta var fan pinsamt av lindelöf
Citera
2019-03-17, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Jag vill aldrig under några som helst omständigheter se denna pajasen i en landslagstrupp igen.

Lindelöf är riktigt jävla pinsam. Grinar lagom för att sin bästis inte kom med.. buuhuu ni fick inte john och lindelöf umgås, samt att deras spelarfruar inte fick umgås under denna samling.

Jag är dock övertygad om att nästa samling kommer Guidetti vara med.. janne kommer inte riskera att Lindelöf tackar nej haha
Citera
2019-03-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Jag misstänkte på förhand när John Guidetti blev petad, att vigge tänkte fan också.. dom är ju bästa vänner, även deras spelarfruar åker ju alltid med till sthlm för att umgås. Jag tror att Vigge att varit med om John varit med, är det inte dagisnivå på det här? Nu kommer ju Janne känna sig tvungen att ta ut John Guidetti i fortsättningen.

Man åker väl till landslaget för att spela fotboll i landslagströjan inte för att ´´umgås´ Nää detta var fan pinsamt av lindelöf

Ge dig. Vi kommer aldrig se Lindelöf eller Guidetti i en trupp efter det här.
Citera
2019-03-17, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ge dig. Vi kommer aldrig se Lindelöf eller Guidetti i en trupp efter det här.

Du tror på det där själv? Nästa samling finns båda med.. det är jag stensäker på
Citera
2019-03-17, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Du tror på det där själv? Nästa samling finns båda med.. det är jag stensäker på
Då kan Janne följa med sopan Berg till arabien.
Citera
Medlem
Hans fru ska ju föda barn. Skärp er, ni är värre än the Sun på skvaller.
Citera
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Håller med. Om det stämmer att han tackar nej av den anledningen så ska han aldrig vara med igen. Nån DJÄVLA måtta på diverier får det vara!
Citera
2019-03-17, 15:53
Medlem
FarbrorAgges avatar
Precis så här fungerar svenska ungdomar idag. "Får inte min kompis vara med så vill inte jag heller vara med". Bortskämda jävla skitungar. Hoppas VNL blir livstidsportad från landslaget efter detta.
Citera
2019-03-17, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Hans fru ska ju föda barn. Skärp er, ni är värre än the Sun på skvaller.

Det är knappast därför. Hade Guidetti varit uttagen, hade lindelöf inte tackat nej
Citera
2019-03-17, 15:58
Medlem
Korders avatar
Hans fruga beräknas föda i början av april. Citat från hennes blogg; ”Faktumet att jag lever tillsammans med ett fotbollsproffs har slagit mig och det gör mig känslig och ledsen. Man får ofta höra att man är lite orolig att mannen inte ska vara hemma och att jaaa det är vad man har att förvänta sig som fru till en idrottsman, 'hinner han till förlossningen?' är en vanlig fråga som jag har insett nu är helt sjuk, att det ens är ett alternativ. Känns omänskligt. Det finns ingenting i världen som skulle vara viktigare än min förlossning av vårt barn och att det här ens är frågor vi behöver planera efter känns tufft för mig, finner ingen prestige i det överhuvudtaget och vill typ skjuta alla män i hela världen som har prioriterat någonting annat än att vara med sin fru på sin förlossning. Skamligt och pinsamt”

Rätt uppenbart att VNL:s arga fru är anledningen till att han stannar hemma. Ni här ovan som på allvar tror på pennfäktarnas spekulationer kring att Lindelöf står över pga Guidetti är ju lagom efterblivna, haha. Jisses...

Tror ni alltid på vad skvallerblaskor skriver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in