Hans fruga beräknas föda i början av april. Citat från hennes blogg; ”Faktumet att jag lever tillsammans med ett fotbollsproffs har slagit mig och det gör mig känslig och ledsen. Man får ofta höra att man är lite orolig att mannen inte ska vara hemma och att jaaa det är vad man har att förvänta sig som fru till en idrottsman, 'hinner han till förlossningen?' är en vanlig fråga som jag har insett nu är helt sjuk, att det ens är ett alternativ. Känns omänskligt. Det finns ingenting i världen som skulle vara viktigare än min förlossning av vårt barn och att det här ens är frågor vi behöver planera efter känns tufft för mig, finner ingen prestige i det överhuvudtaget och vill typ skjuta alla män i hela världen som har prioriterat någonting annat än att vara med sin fru på sin förlossning. Skamligt och pinsamt”
Rätt uppenbart att VNL:s arga fru är anledningen till att han stannar hemma. Ni här ovan som på allvar tror på pennfäktarnas spekulationer kring att Lindelöf står över pga Guidetti är ju lagom efterblivna, haha. Jisses...
Tror ni alltid på vad skvallerblaskor skriver?