Citat:
Ursprungligen postat av
withnoname
Som sagt så är din rätt att fråga efter exempel över för längesedan. Det finns massvis bak i tråden men du frågar efter dom för att vilseleda och dra i ändlös långbänk och har noll intresse för vad det länkas till osv för ditt facit är och förblir NIST rapporten.
Nu ljuger du igen - det finns inte ett enda exempel på en cd med sprängämnen av lika stora byggnader som WTC 1, 2 eller 7 eftersom det helt enkelt aldrig genomförts någon sådan på byggnader ens i närheten lika stora.
Citat:
Man avfärdar explosioner och då kommer du hänvisa till den trots att det finns bevis på annat. Vid det här laget borde du ha fattat att jag ser igenom ditt tillvägagångssätt. Det kanske funkar på dom som inte stött på dig förut...
Nej det är ingen som avfärdat explosioner vad jag vet - i alla fall varken jag eller NIST, men de explosioner som förekom berodde inte på nån cd, liknar inte explosioner vid en cd och kan inte förklaras med en cd... detta har påpekats pm och om igen för dig, och det står även att läsa i NISTs rapporter.
Citat:
Vad som är den enda skillnaden numer är att just jag kräver att du levererar något som stödjer den officiella förklaringen av 7an med fysik hämtat från verkligheten vilket du såklart får väldiga problem med för det existerar inte. Det finns bara ett sätt att ta ner en stålbyggnad så att den rasar på samma sätt som man ser på alla länkade videor bredvid CDs. Du länkar ju inte till något som bevisar motsatsen från något annat än NIST (som fuskar med allvarliga detaljer för simulationer)? Det betyder ju att du definitivt kan stoppa upp den någonstans...
Om man ”tar ner” byggnaden med en cd så sker det med sprängämnen eller verinage, något sådant har dock aldrig gjorts på så stora byggnader som vid WTC / 9-11 så inga exempel finns att ge på det du påstår och efterfrågar. Alltså kan det inte ha varit cd enligt din egen logik..