Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,68%
830 röster
Nej
19,53%
281 röster
Är osäker
15,64%
225 röster
Bryr mig inte
7,16%
103 röster
2019-03-17, 14:13
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Investor1
Vem är trovärdig i detta fallet? Jag antar att du inte menar dem i HBO dokumentären eftersom de ljugit så extremt mycket att inte ens domarna vill ta i dem med tång.

Det finns inga bevis alls, läs FBI:s 10åriga utredning och kom tillbaka sen.
Är en psykiskt sjuk negerbög mer trovärdig än normala vuxna män? Visst är det en tolkningsfråga men trovärdigheten har definitivt minskat för MJ, i och med denna dokumentär.
Citera
2019-03-17, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Är en psykiskt sjuk negerbög mer trovärdig än normala vuxna män? Visst är det en tolkningsfråga men trovärdigheten har definitivt minskat för MJ, i och med denna dokumentär.
Jag har sagt det här till dig förr, vi VET att du är en edgy trettonåring i huvudet. Du behöver inte hålla på och vråla "negerbög" hela tiden, det blir tröttsamt.

Som sagt, man kan bevisa att männen i dokumentären ljuger. Deras historier har ändrats sen de stämde Michael Jacksons estate tills de gjorde dokumentären. De beskrev helt olika typer av övergrepp. Sen kan man visa att mycket av historierna i dokumentären är tagna direkt ur en fiktionell bok skriven av en pedofiliförspråkare som handlade om ett kärlek/sexförhållande mellan Michael Jackson och Jordan Chandler.

Tror man på dem trots de här bevisen så är man rätt korkad.
Citera
2019-03-17, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brutalare
Jag har nu kollat och jag reagerade på av att en av dom (Wade?) hade fått MJ's tunga i sitt anus. Hade inte MJ en sjuk bacillskräck?
Jag reagerade på att han beskrev att Michael Jacksons hår kände som ett kardborrband Han har aldrig rört en svart persons hår i hela sitt liv.
Citera
2019-03-17, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen

För mig är det för övrigt uppenbart att de talar sanning ihop. Fruar och familjer vittnar individuellt och berättelserna hänger ihop och är nyanserade och detaljerade. Filmklipp, fax och ljudupptagningar stöder deras vittnesmål.

De kan heller inte hålla inne sin sanning för att Michael Jackson är död. Båda har ju varit i dåligt psykiskt skick som vuxna efter övergreppen och att bryta lögnerna har varit nödvändigt för att börja läka.

Ja alltså ljuger de så måste de ha planerat en berättelse och ett manus in i minsta detalj tillsammans och även lurat med sin familj, sina fruar och regissören. De måste vara så säkra på att de kan lura världen att de kan ställa upp på en dokumentär, Oprah intervjuer och stå och prata vid Sundance filmfestival etc. med stor risk för extrem backlash och dödshot ifall lögnen kommer fram. Snacka om sociopat beteende i sådana fall. Men vad vet jag konstigare saker har hänt i världen....

Apropå det med Brandi Jackson så förstår jag fortfarande inte hur hennes och Wades relation skulle vara bevis på att MJ aldrig rörde Wade. Jag såg hennes tweets och hon klagade över att Wade var otrogen under relationen så låter som att hon är rätt så bitter och självklart har hon sin agenda.
Citera
2019-03-17, 14:26
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Jag har nu kollat och jag reagerade på av att en av dom (Wade?) hade fått MJ's tunga i sitt anus. Hade inte MJ en sjuk bacillskräck?
Jag har också bacillskräck men har inga problem att stoppa tungan i kvinnors anus. Låter lustigt, men så är det. =)
Citera
2019-03-17, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dosh777
Självklart kan man betala rätt mycket pengar för att slippa en lång rättegång där man är oskyldigt anklagad för pedofili, som bokstavligen hela världen ser på och som rapporteras på nyheterna och alla tidningar som finns över hela världen. Hur fan kan det inte vara nåt annat än uppenbart rimligt att kunna tänka sig att betala för att ta sig ur ett sånt helvete? Som sagt, är du efterbliven? Förklara istället vilken slags pappa ber om pengar istället för fängelsestraff för ett sånt brott.

På vilket sätt är jag inte påläst, vilken del har jag haft fel om? Det är ju jag som varit tvungen att rätta dig på flera punkter.

Dina argument är så patetiskt usla att det inte är något som helst tvivel om vem som är efterbliven. Självklart betalar man inte ut 200 miljoner hur som helst om man är helt oskyldig och kan bevisa det. Hela världen fattade att det var något som inte stod rätt till och sen dess har det bara gått söderut. Jag har aldrig påstått att pappan har agerat vettigt, tvärtom möjligjorde hans agerande att många andra barn kunde fara illa. Over and out.
Citera
2019-03-17, 14:51
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Som sagt, man kan bevisa att männen i dokumentären ljuger. Deras historier har ändrats sen de stämde Michael Jacksons estate tills de gjorde dokumentären. De beskrev helt olika typer av övergrepp. Sen kan man visa att mycket av historierna i dokumentären är tagna direkt ur en fiktionell bok skriven av en pedofiliförspråkare som handlade om ett kärlek/sexförhållande mellan Michael Jackson och Jordan Chandler.

Tror man på dem trots de här bevisen så är man rätt korkad.
Att du är en pedofilälskare är ju ingen nyhet precis.

Presentera gärna dessa bevis, du som uppenbarligen är mer påläst än mig.
Citera
2019-03-17, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Observationen var felaktig. Av dokumentären framgår det att Safechucks mamma fick veta att Michael Jackson inte var oskyldig när M.J ville att hennes son skulle vittna vid rättegång nr. 2.

OK. Jag har bara sett programmet på 'flow' tv, så har inte haft möjlighet och spola back and forth, och checka ut påståenden. Det som fucka upp det hela är 'all for the money'
Citera
2019-03-17, 15:18
Medlem
Citat:
Det finns forskning på att sånt vi i vanliga livet kan tycka är äckligt sätts ur spel när vi blir sexuellt upphetsade. Naturen har gjort det så så vi ska kunna grotta in oss i andra människors kroppsvätskor. Sperma är ju inget normalt funtade människor tex gärna kladdar med men i sängen är det ju sexigt med sprut
Citera
2019-03-17, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Att du är en pedofilälskare är ju ingen nyhet precis.

Presentera gärna dessa bevis, du som uppenbarligen är mer påläst än mig.
Inga problem, jag har redan visat ett utdrag ur boken som matchar vad de beskriver i dokumentären. https://i.imgur.com/7gHPrl0.png

Utdraget är alltså från en fiktionell bok skriven av pedofili- och NAMBLA-förespråkaren Victor Gutierrez. Pedofiliälskarna är snarare Robson och Safechuck som tydligen läser såna här vidriga böcker.

Ingen av hans andra påstådda offer har sagt något om anal kontakt. De enda som beskriver detta är Wade, Safechuck och den här pedofiliboken. Är du smart nog att lägga ihop ett och ett eller behöver du få det förklarat närmare?

När de stämde Michael Jacksons estate så beskrev de helt andra händelseförlopp än vad de beskrev i filmen. Safechucks och Robsons historier matchar inte alls där. Robson beskrev Michael Jackson som hänsynslös, utan groomingperiod överhuvudtaget och att han våldtog honom så fort han fick chans till det, även i situationer där det var enkelt att bli påkommen. Safechuck å andra sidan beskrev en groomingperiod på över ett år och att han var extremt försiktig med att bli påkommen. De beskriver i princip två helt olika typer av pedofiler. Om de var utsatta för samma pedofil så hade de naturligtvis beskrivit likadana scenarion, inte fullständigt olika scenarion och metoder.

Safechuck beskrev även att han fick vin av Michael Jackson, medans Robson sa att han aldrig ens sett alkohol i samband med Michael Jackson.

Safechuck beskriver Michael Jackson som en kvinnohatare, medans Robson säger i dokumentären att han ringde upp honom och var "besatt" av Britney Spears och pratade om hur sexig hon är. Vad som inte nämns i dokumentären är dessutom att Michael Jackson introducerade Wade till Brandi Jackson som han blev tillsammans med. Ge mig gärna en bra gissning till varför hela den delen saknas från dokumentären.
Senast redigerad av Dosh777 2019-03-17 kl. 15:27.
Citera
2019-03-17, 15:55
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Inga problem, jag har redan visat ett utdrag ur boken som matchar vad de beskriver i dokumentären. https://i.imgur.com/7gHPrl0.png

Utdraget är alltså från en fiktionell bok skriven av pedofili- och NAMBLA-förespråkaren Victor Gutierrez. Pedofiliälskarna är snarare Robson och Safechuck som tydligen läser såna här vidriga böcker.

Ingen av hans andra påstådda offer har sagt något om anal kontakt. De enda som beskriver detta är Wade, Safechuck och den här pedofiliboken. Är du smart nog att lägga ihop ett och ett eller behöver du få det förklarat närmare?
Jag är inte riktigt med, någon har skrivit en bok där en person smörjer in sig med vaselin och får ett finger i röven och därför tror du att robson och safechuck hittat på alltihop?

Är det inte ett rätt så standard sätt att få ett finger i röven som både boken och pojkarna beskriver?
Citera
2019-03-17, 15:59
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:

När de stämde Michael Jacksons estate så beskrev de helt andra händelseförlopp än vad de beskrev i filmen. Safechucks och Robsons historier matchar inte alls där. Robson beskrev Michael Jackson som hänsynslös, utan groomingperiod överhuvudtaget och att han våldtog honom så fort han fick chans till det, även i situationer där det var enkelt att bli påkommen. Safechuck å andra sidan beskrev en groomingperiod på över ett år och att han var extremt försiktig med att bli påkommen. De beskriver i princip två helt olika typer av pedofiler. Om de var utsatta för samma pedofil så hade de naturligtvis beskrivit likadana scenarion, inte fullständigt olika scenarion och metoder.

Safechuck beskrev även att han fick vin av Michael Jackson, medans Robson sa att han aldrig ens sett alkohol i samband med Michael Jackson.

Safechuck beskriver Michael Jackson som en kvinnohatare, medans Robson säger i dokumentären att han ringde upp honom och var "besatt" av Britney Spears och pratade om hur sexig hon är. Vad som inte nämns i dokumentären är dessutom att Michael Jackson introducerade Wade till Brandi Jackson som han blev tillsammans med. Ge mig gärna en bra gissning till varför hela den delen saknas från dokumentären.
Har du ens läst boken?
Du länkar till trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in