Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckkokaren
Att du är en pedofilälskare är ju ingen nyhet precis.
Presentera gärna dessa bevis, du som uppenbarligen är mer påläst än mig.
Inga problem, jag har redan visat ett utdrag ur boken som matchar vad de beskriver i dokumentären.
https://i.imgur.com/7gHPrl0.png
Utdraget är alltså från en fiktionell bok skriven av pedofili- och NAMBLA-förespråkaren Victor Gutierrez. Pedofiliälskarna är snarare Robson och Safechuck som tydligen läser såna här vidriga böcker.
Ingen av hans andra påstådda offer har sagt något om anal kontakt. De enda som beskriver detta är Wade, Safechuck och den här pedofiliboken. Är du smart nog att lägga ihop ett och ett eller behöver du få det förklarat närmare?
När de stämde Michael Jacksons estate så beskrev de helt andra händelseförlopp än vad de beskrev i filmen. Safechucks och Robsons historier matchar inte alls där. Robson beskrev Michael Jackson som hänsynslös, utan groomingperiod överhuvudtaget och att han våldtog honom så fort han fick chans till det, även i situationer där det var enkelt att bli påkommen. Safechuck å andra sidan beskrev en groomingperiod på över ett år och att han var extremt försiktig med att bli påkommen. De beskriver i princip två helt olika typer av pedofiler. Om de var utsatta för samma pedofil så hade de naturligtvis beskrivit likadana scenarion, inte fullständigt olika scenarion och metoder.
Safechuck beskrev även att han fick vin av Michael Jackson, medans Robson sa att han aldrig ens sett alkohol i samband med Michael Jackson.
Safechuck beskriver Michael Jackson som en kvinnohatare, medans Robson säger i dokumentären att han ringde upp honom och var "besatt" av Britney Spears och pratade om hur sexig hon är. Vad som inte nämns i dokumentären är dessutom att Michael Jackson introducerade Wade till Brandi Jackson som han blev tillsammans med. Ge mig gärna en bra gissning till varför hela den delen saknas från dokumentären.