2019-03-17, 04:59
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparbergaren
Så du känner ingen sorg för de 49 döda?

Nej, sådana ska avverkas.
Citera
2019-03-17, 05:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparbergaren
Aa, 100% JUGGE

Är du säkert på det?
Citera
2019-03-17, 05:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Tack vare muslimernas sprängningar och sjuka isis barbariska dåd så ärligt talat gör det då inte mig något att han gav tillbaka.

Det är det politikerna sett till med sin galna invandringspolitik.Så här blir det när kristna och muslimer som tänker så olika ska samlas, en vrede väcks innifrån och det blir bara fler och fler(nu talar jag om inte bara om Sverige men oxå övriga världen).
Jag är ändå tjej och märker detta inom mig och andra som kan kallas "svenssons" om man så vill.
Folk börjar ha fått nog(eg fick dom det för längesedan men ej vågat visa det)

Som moset på det hela visar muslimer noll respekt till länderna som snällt nog tagit emot dom.Istället vådtäkter ,skjutnkngar,utnyttjar systemet,the list goes on.

Gav tillbaka genom att döda barn?

Han var för feg för att attackera den riktiga måltavlan så han attackerade oskyldiga barn.. Hur kan barn ha med detta att göra?

Ge tillbaka? Alltså, du måste ju vara bra funtad i skallen alltså.

Tror du han har gett tillbaka någonting genom detta fega attentat? Vem har tagit skada menar du förutom oskyldiga? INte fan har ISIS förlorat någon medlem i alla fall, och inte jihadister heller. Förklara gärna vad du menar?

Jesus christ man, snarare har han väckt mer hat bara som kommer kosta många vitas liv tyvärr, men vi kan tacka dig då för denna hjälten har ju gett tillbaka liksom och stoppat ISIS och övriga lallare som eventuellt kommer skapa kaos i europa igen, denna gubben har ju verkligen gett tillbaka och försökt hindra att detta skall ske, eller hur menar du? Hoppas du inser hur korkad du är, han har inte gjort ett jävla piss förutom att skapa kaos och ännu mera kaos och eventuellt får vi kanske se många människors liv misstas pga av denna fjanten.
Senast redigerad av iFun 2019-03-17 kl. 05:13.
Citera
2019-03-17, 05:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iFun

Han var för feg för att attackera den riktiga måltavlan så han attackerade oskyldiga barn.. Hur kan barn ha med detta att göra?

Haha, fyfan vad dum i huvudet du måste vara, tror du han har gett tillbaka någonting genom detta fega attentat? Vem har tagit skada menar du förutom oskyldiga? INte fan har ISIS förlorat någon medlem i alla fall, och inte jihadister heller. Förklara gärna vad du menar?

Jesus christ man, snarare har han väckt mer hat bara som kommer kosta många vitas liv tyvärr, men vi kan tacka dig då för denna hjälten har ju gett tillbaka liksom, hoppas du inser hur korkad du är!

Japp. Cui bono? Vem vinner egentligen på det här? Varken sig västerlänningar eller muslimer i alla fall skulle jag vilja påstå. Fanskapet skriver ju själv i sitt manifest att hans huvudsyfte med detta är att skapa mer konflikter, splittring och hat i samhället. Jag tycker inte vi ska ge honom det.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-03-17 kl. 05:49.
Citera
2019-03-17, 05:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Japp. Cui bono? Vem vinner egentligen på det här? Vare sig västerlänningar eller muslimer i alla fall skulle jag vilja påstå. Fanskapet skriver ju själv i sitt manifest att hans huvudsyfte med detta är att skapa mer konflikter, splittring och hat i samhället. Jag tycker inte vi ska ge honom det.

Hur fan tänker han? vad vill han åstadkomma med att skjuta oskyldiga folk, fanns säkert småbarn där.
Citera
2019-03-17, 05:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Och alla barn muslimer sprängt ihjäl ???
Ariana Grande konserten i Manchester.för att nämna en.Men det är klart.Då är det ju muslimer som spränger så då är det lungt.
Frågan är hur du är funtad!

Gift dig med en muslim och lev "lyckligt" önskar jag dig,så får du se deras rätta natur eftersom du inte verkar fatta det ännu.

Öh? Svara på frågorna istället. Har ni inget att komma med så förstår jag att ni insåg hur korkat inlägget var och att ni trollar, jag undrar fortfarande vad hen menar med sitt inlägg tidigare med att "ge igen"?

Vad jag gör och inte gör hör inte hemma här, lämna Flashback för allas bästa om du inte klarar av att diskutera. Jag gifter mig med precis vem jag vill, det skall du skita i. Ok, tillbaka till topic?

Peace.
Senast redigerad av iFun 2019-03-17 kl. 05:26.
Citera
2019-03-17, 05:25
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:

Tror du han har gett tillbaka någonting genom detta fega attentat? Vem har tagit skada menar du förutom oskyldiga? INte fan har ISIS förlorat någon medlem i alla fall, och inte jihadister heller. Förklara gärna vad du menar?

Jesus christ man, snarare har han väckt mer hat bara som kommer kosta många vitas liv tyvärr, men vi kan tacka dig då för denna hjälten har ju gett tillbaka liksom och stoppat ISIS och övriga lallare som eventuellt kommer skapa kaos i europa igen, denna gubben har ju verkligen gett tillbaka och försökt hindra att detta skall ske, eller hur menar du? Hoppas du inser hur korkad du är, han har inte gjort ett jävla piss förutom att skapa kaos och ännu mera kaos och eventuellt får vi kanske se många människors liv misstas pga av denna fjanten.

Läste du SÄPOs svar om ifall de återvändande terroristerna skulle begå nya dåd?

”Så länge de inte blir kränkta”

Kasta ut de som inte lever efter västerländska värderingar.
Citera
2019-03-17, 05:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yppsilon
Läste du SÄPOs svar om ifall de återvändande terroristerna skulle begå nya dåd?

”Så länge de inte blir kränkta”

Kasta ut de som inte lever efter västerländska värderingar.

Vad har barnen som blev mördade med detta att göra? Varför inte attackera dessa terrorister istället isåfall? Om så var fallet hade jag inte ifrågasatt er, men nu är fallet annorlunda. Du kan ju knappast mena att han har förändrat någonting genom att döda dessa barnen när terroisterna fortfarande går levande?
Citera
2019-03-17, 05:32
Medlem
Yppsilons avatar
Citat:
Vad har barnen som blev mördade med detta att göra? Varför inte attackera dessa terrorister istället isåfall? Om så var fallet hade jag inte ifrågasatt er, men nu är fallet annorlunda. Du kan ju knappast mena att han har förändrat någonting genom att döda dessa barnen när terroisterna fortfarande går levande?

Enligt media har den mosken radikaliserat terrorister.

Han förändrar ingenting mer än att du och jag just nu inte kan komma till tals med vad vi tycker utan att kasta moraliserande argument mot varandra.

Att döda muslimerna i mosken, är den samma som att döda nazister på ett konvent. I detta fall. Båda lika oskyldiga, men delaktiga i en rörelse som är vidriga.
Citera
2019-03-17, 05:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nolifee
Hur fan tänker han? vad vill han åstadkomma med att skjuta oskyldiga folk, fanns säkert småbarn där.

Jag misstänker att han själv egentligen inte vet. Verkar vara en minst sagt riktigt vilsen och rubbad individ. Han är all over the fucking place i sitt manifest. Å ena sidan påstår han sig vara "eko-fascist" medans han å andra sidan hyllar Kina, det mest överbefolkade och förorenade landet i hela världen. Dafuq?

Jag slår inte fast utan att ha alla korten på bordet, men efter att ha browsat 4chan ett tag rörande detta attentat så börjar det lukta jävligt mycket cointelpro och psyop över fanskapet. Hans resor till Pakistan och Nordkorea. Hans förbindelser med militären. Det faktum att John "pizzagate" Podesta var på besök i Nya Zeeland blott tre dagar innan detta hände. Att Israel bombar skiten ur Gaza ungefär samtidigt som detta inträffar. Mossads verksamhet i Christchurch som blev påkommen 2011. Att äcklet använder sig utav så många memes som möjligt (han är också tillräckligt sjuk att till och med associera Pewdipie med den här skiten) såsom remove kebab till exempel. Kalla mig foliehatt och galning bäst fan ni vill, men det här stinker. Det enda jag vet med säkerhet är att 50 människor (bland dem en hel del barn) mist livet helt i onödan på grund utav detta monster. Må de vila i frid.
Senast redigerad av torstenferdinand 2019-03-17 kl. 06:05.
Citera
2019-03-17, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Jag misstänker att han själv egentligen inte vet. Verkar vara en minst sagt riktigt vilsen och rubbad individ. Han är all over the fucking place i sitt manifest. Å ena sidan påstår han sig vara "eko-fascist" medans han å andra sidan hyllar Kina, det mest överbefolkade och förorenade landet i hela världen. Dafuq?

Jag slår inte fast utan att ha alla korten på bordet, men efter att ha browsat 4chan ett tag rörande detta attentat så börjar det lukta jävligt mycket cointelpro och psyop över fanskapet. Hans resor till Pakistan och Nordkorea. Hans förbindelser med militären. Det faktum att John "pizzagate" Podesta var på besök i Nya Zeeland blott tre dagar innan detta hände. Att Israel bombar skiten ur Gaza ungefär samtidigt som detta inträffar. Mossads verksamhet i Christchurch som blev påkommen 2011. Att äcklet använder sig utav så många memes som möjligt (äcklet är till och tillräckligt sjuk att till och med associera Pewdipie med den här skiten) såsom remove kebab till exempel. Kalla mig foliehatt och galning bäst fan ni vill, men det här stinker. Det enda jag vet med säkerhet är att 50 människor (bland dem en hel del barn) mist livet helt i onödan på grund utav detta monster. Må de vila i frid.
Hjärnan hittar alltid mönster. Globaliseringen gör det splittrade mer normalt, som jag skrivit tidigare så tror jag att vi inte har särskilt mycket extrem fundamentalism kvar eftersom vi lever i ett digitalt buffebord. Det kommer inte bli så mycket enkelt längre. Jämför med islamisterna som varit kriminella män som sprungit på krogen, supit, knarkat, legat omkring och inte haft tillstymmelse av religiöst leverne. Då är de mer lättförklarade (psykopater och människor med olika personlighetsstörningar) gällande hoppet. Det är dessutom bara ett hopp. Jag vill påstå att de nya terroristerna som inte är sektmedlemmar, kommer vara människor som hoppat omkring och bildar lösa associationer. Sedan så går det alltid att få för sig att saker är större än vad de är med livlig fantasi.
Citera
2019-03-17, 05:56
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolifee
är han jugoslav? reagerade på musiken som spelades i bilen

Låten heter ”Remove Kebab”
Tror motivet med låten var hans gärning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera