Citat:
Ursprungligen postat av
0rganet
Så trist att du inte kan ta avstånd från denna person! Att ta till ursäkter som "Ekofascist" men ändå inte..
Denna person är en massmördare och slaktare av barn PUNKT!
Sluta med ursäkter för denna mördare eller fundera på om du är inne på ett sjukt spår!
Nej alltså, han skriver själv att han är en ekofascist. I sitt manifest. Det är inte jag som har hittat på det, utan det kommer alltså från Brenton Tarrant själv.
Hur många har inte Islamister slaktat? Hur många Européer har inte fallit offer för invandrarvåld? Men där ursäktar du istället våldet, det kan jag garantera. Du vill säkert har fler invasionsstyrkor till Europa.
Jag behöver inte "ta avstånd".
Men som jag redan sagt så fördömer jag våld mot oskyldiga. Det är att fördöma. Denna moské hade dock rekryterat terrorister och hade salafist-kopplingar. Barn är alltid oskyldiga tycker jag.
Men varför ska jag känna sympati för de som predikar hat mot oss Européer, rekryterar terrorister och sedan får smaka på samma medicin?
Förhoppningsvis är det ett wakeup call till alla muslimer att de inte kan bete sig hur som helst i Europeiska länder utan motreaktion. Detsamma gäller för de som stöttar invasionen (massinvandringen) av Europa. Som sagt, hoppas nästa attack (om det blir fler och det gissar jag på i alla fall) sker mot politiker som Annie Lööf, Strandhäll eller liknande som gjorde invasionen av Sverige möjlig.