Citat:
Ursprungligen postat av
MrsVanity1
Tack vare muslimernas sprängningar och sjuka isis barbariska dåd så ärligt talat gör det då inte mig något att han gav tillbaka.
Det är det politikerna sett till med sin galna invandringspolitik.Så här blir det när kristna och muslimer som tänker så olika ska samlas, en vrede väcks innifrån och det blir bara fler och fler(nu talar jag om inte bara om Sverige men oxå övriga världen).
Jag är ändå tjej och märker detta inom mig och andra som kan kallas "svenssons" om man så vill.
Folk börjar ha fått nog(eg fick dom det för längesedan men ej vågat visa det)
Som moset på det hela visar muslimer noll respekt till länderna som snällt nog tagit emot dom.Istället vådtäkter ,skjutnkngar,utnyttjar systemet,the list goes on.
Gav tillbaka genom att döda barn?
Han var för feg för att attackera den riktiga måltavlan så han attackerade oskyldiga barn.. Hur kan barn ha med detta att göra?
Ge tillbaka? Alltså, du måste ju vara bra funtad i skallen alltså.
Tror du han har gett tillbaka någonting genom detta fega attentat? Vem har tagit skada menar du förutom oskyldiga? INte fan har ISIS förlorat någon medlem i alla fall, och inte jihadister heller. Förklara gärna vad du menar?
Jesus christ man, snarare har han väckt mer hat bara som kommer kosta många vitas liv tyvärr, men vi kan tacka dig då för denna hjälten har ju gett tillbaka liksom och stoppat ISIS och övriga lallare som eventuellt kommer skapa kaos i europa igen, denna gubben har ju verkligen gett tillbaka och försökt hindra att detta skall ske, eller hur menar du? Hoppas du inser hur korkad du är, han har inte gjort ett jävla piss förutom att skapa kaos och ännu mera kaos och eventuellt får vi kanske se många människors liv misstas pga av denna fjanten.