Citat:
Ursprungligen postat av
Terge
Vet inte varför man tvekar att lämna om det nu är så hemskt? Du och ovanstående verkar tro att någon skulle sakna er.
Du klarar ju inte av att följa de riktlinjer som finns, du kan inte förklara vilka problem du har och så gråter du ut om att du måste lämna *snyftsnyft*
Anpassa din stil och se över vilka regler som gäller så kan du väl fortsätta att diskutera som folk. Detta känslopjunk kring att du tror att du är utsatt för någon slags komplott för att du gillar Trump är ju bara barnslig och faktiskt ja lite löjlig. Om du har uppriktiga problem med att förstå regelverket så får du väl läsa på lite. Så fixar sig nog det ska du se lille vän.

Kom igen nu!
Personligen tycker jag att de ska stå för det de håller på med och skriva tydliga regler som förklarar att Trumpsupportrar måste räkna med hård granskning. Ärlighet varar längst, Terge. Att du vill tjafsa och backa upp moderatorerna är ett bevis av många som jag redan framfört. De står på din sida och man försvarar ju helst sina egna.
Vad gäller regelverket är jag, som gammal forumräv, väl insatt. Jag har dock aldrig stött på denna partiskhet i något delforum tidigare. Det är därför jag startat tråden.
Jag är fullkommligt övertygad om att jag, Aramir2, Bludderbladder och ett par till är de användare som ger delforumet existensberättigande. Ondahamstern bidrar ibland med något matnyttigt, måste jag säga (hör du det hamstern?

) Jag är osäker på hur många gånger du skrivit "jag förstår inte" som en kommentar till inlägg, men inte fan bidrar du med något annat än fruntimmersaktigt gnällande.
Just det: Anledningen till att du kommer sakna mig är för att detta är ett diskussionsforum. Diskussioner har en tendens att dö ut om alla håller med varandra. Så känner jag. Du kanske tycker att forumet ska vara en gemenskap i Trumpofobi och gnällande för Orange-Man-Bad och det är OK. Du FÅR tycka så. Men jag håller inte med.