Citat:
Ja det är väl inte så konstigt att jag skrev att den inte hade någon Diagnos...tror jag skrev de hade trötthetssyndrom det var vad vi visste.Jo M gick iskolan två dagar i veckan vilket jag hävdat hela tiden och vilket även bekräftades i expressen häromdagen.Du frågade i ett inlägg om vi för protokoll? Nej det behöver man inte. Man klickar bara på nicket och vips får man fram alla inlägg. Dina är väldigt skiftande och motsägelsefulla måste jag säga. Då tänker jag inte på att du favoriserar Oskar för som du säger, alla kan inte älska alla. Nej du ger så väldigt olika besked om anhöriga. Ena stunden vet dom ingenting, för att i nästa fundera över förgiftningar. Barnen har först ingen diagnos och är inte särskilt sjuka för att sedan ha borrelia, utretts för narkolepsi och jag vet inte allt. Du får ursäkta men det låter väldigt förvirrat. Du säger att Moa ska ha gått i skolan två dagar och fått hemundervisning i tre. Men varken Agnes eller Moa gick väl i skolan övht? Hur ofta träffade du familjen egentligen? Missan får kritik för att hon bara träffat Moa/en förälder en dag i veckan men så ofta träffade väl inte du dom? Mig veterligen är det bara du och Missan här i tråden som träffat familjen och det känns som om ni speglar två sidor av familjen, precis som det är här i tråden.
Det var väl i början jag skrev att inte anhöriga visste och inte fick de se journaler heller för de var sekretessbelagda så länge utredningen pågick.
Inte konstigt alls att Missan och jag beskriver familjen olika.Tror de har förhört närmare 100 personer och ibland dem finns det säkert samma fenomen...
Nej jag upplevde inte töserna som jättesjuka men som sagt jag träffade dem inte 24/7 men det var fler som inte upplevt dem som sjuka.