Citat:
Ursprungligen postat av
bortmedfifittor
Tänker du att jag ska rapportera åter mitt underlag för mina åsikter för dig? Svaret är nej.
Objektivt är det efterblivet att utföra ett sådant dåd i Nya Zeeland för att "hämnas" alla dåd i Europa. Det är varken logiskt eller konstruktivt, men vad kan förvänta sig av en psykopat.
Islamisterna tänker och agerar globalt och slår till där det kan tänkas ge störst effekt medialt och känslomässigt.
Den här snubben svarar med samma mynt och visar att muslimer går att nå överallt på jorden och han skiter fullständigt i om att dem är skyldiga eller inte.
Jag tror inte att han hade kunnat haft sina vapen i t ex Frankrike, risken för en upptäckt hade varit betydlig större så han söker ett mjukt mål där folk är helt fria ifrån terrorism där det finns ett väldigt svagt skalskydd, hade körde ju runt som en Hillbilly med fem vapen liggandes framme i bilen, han nådde sitt mål lugnt och fint och där utförde han ett dråpslag mot islamismen.
Liven skiter dem i utan det är nesan att någon understår sig, äger den fräckheten.
Det är tragisk men helt säkert att det nu gnisslas tänder ibland deras imamer dom ber i svettig iver om att få ge tillbaka tusen och åter tusen gånger men att inte ännu.
Så att nog har han tänkt igenom saker väldigt noga, han har skapat en enorm stress.